VoIP για Ηλεκτρονικά Καταστήματα

Λύσεις επικοινωνίας για Ηλεκτρονικά Καταστήματα (E-Shops)

Ένας σύγχρονος online retailer, εκτός από ένα σχεδιαστικά άρτιο e-shop, πρέπει να μπορεί να υποστηρίζει τους πελάτες του όχι μόνο σε επίπεδο αγοράς αλλά και εξυπηρέτησης.

Το ποσοστό τηλεφωνικών παραγγελιών στην Ελλάδα, όπως και αυτό της χρήσης του τηλεφώνου για ερωτήσεις και απορίες, παραμένουν σε πολύ υψηλά επίπεδα. Είναι λοιπόν απαραίτητο για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να διαθέτει ένα αξιόπιστο τηλεφωνικό σύστημα που να μπορεί να διαχειριστεί, και να καταγράφει, τα εισερχόμενα τηλεφωνήματα, καθώς αποτελεί βασικό κανάλι πώλησης.

Στη VOICELAND έχουμε σαν κύριο μέλημά μας όχι μόνο να προσφέρουμε άριστη ποιότητα επικοινωνίας, αλλά και λύσεις που θα ενισχύσουν την παραγωγικότητά σας.

Για το λόγο αυτό, μέσα από τη συνεργασία μας με ορισμένα από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα της Ελλάδας, καταφέραμε και αυτοματοποιήσαμε διαδικασίες που απασχολούν πολλές ώρες ένα τηλεφωνικό κέντρο. Δημιουργήσαμε custom λύσεις που επιτρέπουν στους πελάτες σας να ενημερωθούν για την εξέλιξη της παραγγελίας τους ή του αιτήματός τους αυτόματα μέσω ηχογραφημένου μηνύματος, ή με άμεση σύνδεσή τους με το σωστό τμήμα εξυπηρέτησης βάσει των αναγκών τους.

Επιπλέον, σας προσφέρουμε τη δυνατότητα, σε συνεργασία με εξωτερική εταιρεία, για διαφορετικούς τηλεφωνικούς αριθμούς, ώστε να μπορείτε να καταγράφετε το κανάλι από το οποίο προήλθε κάθε πώληση (Google, Facebook, Instagram, E-mail).

Με τη VoIP τηλεφωνία το μέλλον του Retail συναντά το μέλλον της επικοινωνίας!

Ψηφιακές δυνατότητες με τεχνολογικά οφέλη για Ηλεκτρονικά Καταστήματα

Έξυπνη διαχείριση εισερχομένων κλήσεων

Ποιοτικά στατιστικά κλήσεων

Φωνητική ενημέρωση για το status της παραγγελία σύμφωνα με τον κωδικό της

Απόκτηση αριθμού Ελλάδας/Εξωτερικού ανεξαρτήτως περιοχής

Οι δυνατότητες που σας προσφέρουμε

με την τεχνογνωσία του εξειδικευμένου μας προσωπικού

3CX τηλεφωνικό κέντρο

με δυνατότητα Video Conference

100% Παραμετροποίηση

για κάθε νέα γραμμή/σταθμό από την ομάδα μας

24/7

υποστήριξη και live support

Απεριόριστο Ticketing

για θέματα αλλαγών ή ρυθμίσεων τηλεφωνικού κέντρου

Δωρεάν μελέτη
τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών

Ενιαία χρέωση σε Ελλάδα
και Eυρωπαϊκή Eνωση

Δωρεάν κανάλια
φωνής για όλους

Χρέωση ανά δευτερόλεπτο,
από το πρώτο δευτερόλεπτο

Τα οφέλη σας σε αριθμούς

%

Μείωση παγίων

Πάγιο τηλεφωνικού αριθμού από €15 Ευρώ το χρόνο

%

Όφελος στα έξοδα συντήρησης

Τηλεφωνικό κέντρο στο Cloud από €50 Ευρώ το χρόνο

%

Αύξηση Παραγωγικότητας

Με τα δωρεάν καναλια φωνής δεν χάνετε πλέον καμία κλήση

%

Έλεγχος κόστους

Δείτε online ανά πάσα στιγμή τι πληρώνετε χωρίς κρυφές χρεώσεις

Πώς μπορεί η VoIP τηλεφωνία να μειώσει το κόστος επικοινωνίας για τα Ηλεκτρονικά Καταστήματα;

Change Language To: Greek English