Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις

Επαγγελματικές και ευέλικτες λύσεις επικοινωνίας
για μικρά Ξενοδοχεία και Ξενοδοχειακές Μονάδες

Ο ξενοδοχειακός κλάδος είναι από τους πιο απαιτητικούς σε επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών καθώς το μεγαλύτερο μέρος της επικοινωνίας με τον πελάτη γίνεται τηλεφωνικά.

Οι ξενοδόχοι καλούνται να αντιμετωπίσουν ταυτόχρονα αιτήματα υφιστάμενων πελατών, να συντονίσουν εκδηλώσεις, αλλά και να παρέχουν πληροφορίες και εξυπηρέτηση σε κάθε ενδεχόμενο νέο επισκέπτη. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, η καλή επικοινωνία γίνεται το κλειδί για μια επιτυχημένη επιχειρησιακή λειτουργία.

Η χρήση ενός συστήματος VoIP τηλεφωνίας βοηθά στην εξοικονόμηση χρόνου και παροχή κορυφαίας εμπειρίας εξυπηρέτησης. Ένα ευέλικτο τηλεφωνικό σύστημα VoIP σας παρέχει επιπλέον δυνατότητες για να προσφέρετε στους επισκέπτες σας, όπως αυτόματες υπηρεσίες κρατήσεων σε εστιατόρια ή spa, αποστολής αιτημάτων στην υπηρεσία φαγητού, διεξαγωγής ερευνών ικανοποίησης πελατών ή ορισμού κλήσης αφύπνισης. Έτσι, παρέχετε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και εμπειρία παγκόσμιας κλάσης.

Στη VOICELAND έχουμε μεγάλη εμπειρία στον κλάδο των ξενοδοχείων. . Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αποκτήσετε το κατάλληλο Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο σχεδιασμένο έτσι, ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες της δικής σας ξενοδοχειακής μονάδας. Επίσης, αναλαμβάνουμε εμείς όλη την παραμετροποίηση του κέντρου και των συσκευών ή των εφαρμογών που θα χρησιμοποιήσετε, για να σας παρέχουμε μια ομαλή μετάβαση από τη συμβατική στη VoIP τηλεφωνία.

Ψηφιακές δυνατότητες με αληθινά οφέλη για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις

Απευθείας διάθεση τηλεφωνικού αριθμού για κάθε δωμάτιο

Διασύνδεση με το CRM/ERP που χρησιμοποιείτε

Δυνατότητα χρέωσης κλήσεων ανά δωμάτιο

Ενιαία χρέωση για κλήσεις σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση

Οι δυνατότητες που σας προσφέρουμε

με την τεχνογνωσία του εξειδικευμένου μας προσωπικού

3CX τηλεφωνικό κέντρο

με δυνατότητα Video Conference

100% Παραμετροποίηση

για κάθε νέα γραμμή/σταθμό από την ομάδα μας

24/7

υποστήριξη και live support

Απεριόριστο Ticketing

για θέματα αλλαγών ή ρυθμίσεων τηλεφωνικού κέντρου

Δωρεάν μελέτη
τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών

Ενιαία χρέωση σε Ελλάδα
και Eυρωπαϊκή Eνωση

Δωρεάν κανάλια
φωνής για όλους

Χρέωση ανά δευτερόλεπτο,
από το πρώτο δευτερόλεπτο

Τα οφέλη σας σε αριθμούς

%

Μείωση παγίων

Πάγιο τηλεφωνικού αριθμού από €15 Ευρώ το χρόνο

%

Όφελος στα έξοδα συντήρησης

Τηλεφωνικό κέντρο στο Cloud από €50 Ευρώ το χρόνο

%

Αύξηση Παραγωγικότητας

Με τα δωρεάν καναλια φωνής δεν χάνετε πλέον καμία κλήση

%

Έλεγχος κόστους

Δείτε online ανά πάσα στιγμή τι πληρώνετε χωρίς κρυφές χρεώσεις

Πώς μπορεί η VoIP τηλεφωνία να μειώσει το κόστος επικοινωνίας για Ξενοδοχεία;

Change Language To: Greek English