Τι είναι το Cloud Τηλεφωνικό κέντρο;

3CX Partner

Η υπηρεσία που καταργεί την ανάγκη προμήθειας «συμβατικού» τηλεφωνικού κέντρου και κατά συνέπεια τη φυσική εγκατάστασή του στο χώρο της επιχείρησής σας. Μέσω μιας σύνδεσης στο Internet και με τη χρήση δικτυακών (ΙΡ) τηλεφωνικών συσκευών ή εφαρμογών σε υπολογιστή ή smartphone, κάθε χρήστης έχει πλέον τη δυνατότητα πραγματοποίησης τηλεφωνικών κλήσεων, από όπου και αν βρίσκεται. Επιπλέον, τα Cloud τηλεφωνικά κέντρα, προσφέρουν πλήθος λειτουργιών, για την ευκολότερη διαχείριση και συντήρησή τους. Έτσι επιτυγχάνετε και σημαντική μείωση στα λειτουργικά σας κόστη και την αναβάθμιση της εικόνας της επιχείρησής σας.

Τα πλεονεκτήματα ενός Cloud Τηλεφωνικού Kέντρου

Διαχείριση μεγάλου όγκου εισερχομένων κλήσεων

Απαλοιφή του κόστους συντήρησης εξοπλισμού

Δωρεάν κανάλια και απεριόριστος αριθμός χρηστών

Χρήση ενός Cloud τηλεφωνικού κέντρου για όλα τα σημεία σας

Επιπλέον λειτουργίες Cloud Τηλεφωνικού Kέντρου

Ανταλλαγή
άμεσων μηνυμάτων

Αυτοματοποιημένο
ωράριο λειτουργίας

Βελτίωση
Εξυπηρέτησης Πελατών

Softphone Apps
για Smartphones

Webclient
μέσω Web Browser

Δυνατότητα
Call Back

Ηχητικό
καλωσόρισμα

Καταγραφή
κλήσεων

Θέλω προσφορά για ένα Cloud τηλεφωνικό κέντρο

Τώρα ξεκινάω
δεν εχω εμπειρία στη VoIP τηλεφωνία
από€50
κόστος τηλεφωνικού κέντρου ανά έτος (€62 συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)με ενδιαφερει
Χρησιμοποιώ άλλο πάροχο
θέλω μια καλύτερη λύση
από€15
κόστος φορητότητας αριθμού (€18,6 συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)με ενδιαφερει
%

Μείωση παγίων

Πάγιο τηλεφωνικού αριθμού από €15 Ευρώ το χρόνο

%

Όφελος στα έξοδα συντήρησης

Τηλεφωνικό κέντρο στο Cloud από €50 Ευρώ το χρόνο

%

Αύξηση Παραγωγικότητας

Xωρίς επιπρόσθετη χρηματική επιβάρυνση στα κανάλια φωνής, δεν χάνετε πλέον καμία κλήση

%

Έλεγχος κόστους

Δείτε online ανά πάσα στιγμή τι πληρώνετε χωρίς κρυφές χρεώσεις

  • Βελτίωση στην Εξυπηρέτηση Πελατών
    Click2Call & ενοποίηση με CRM

  • Δυνατότητα χρήσης Webclient για όλους τους χρήστες μέσω Web Browser

  • Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης, τερματίσει την κλήση και δεν απαντήσει κάποιος εκπρόσωπος σας, γίνεται αυτόματη αποστολή ειδοποίησης χαμένης κλήσης με email στον επόπτη (supervisor)

  • Εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, με δυνατότητα εμφάνισης του αριθμού της επιχείρησής σας, από όπου κι αν βρίσκεστε (Ελλάδα/Εξωτερικό), με χρήση WiFi ή 4G/5G, χωρίς χρέωση

  • Voicemail. Λήψη φωνητικού ταχυδρομείου & Fax μέσω E-mail

  • Conference Rooms. Ολοκληρωμένη λύση τηλεδιάσκεψης

  • Queues. Ουρές Αναμονής με ανακοίνωση της θέσης στον καλούντα

  • Status. Παρακολούθηση κατάστασης κλήσεων και των καλούντων που βρίσκονται στην αναμονή Status

  • Παρακολούθηση του πλήθους των απαντημένων και μη απαντημένων κλήσεων

  • Voice2Mail. Υπηρεσίες τηλεφωνητή με αποστολή Εmail

  • HD Voice. Υψηλή ποιότητα τηλεφωνικών κλήσεων

  • Φορητότητα για δυνατότητα εργασίας από οπουδήποτε

  • IVR. Φωνητική πύλη καθοδήγησης

  • Real Time Status. Παρακολούθηση κατάστασης των κλήσεων σε πραγματικό χρόνο.

  • Presence Status. Πλήρης εικόνα της κατάστασης των υπολοίπων χρηστών

Θέλω πληροφορίες για ένα Cloud τηλεφωνικό κέντρο

Change Language To: Greek English