Η τεχνολογία VoIP (Voice over Internet Protocol) έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούμε τηλεφωνικές κλήσεις, ειδικά για τις ανάγκες μιας επιχείρησης. Αντί να χρησιμοποιούμε τις παραδοσιακές τηλεφωνικές γραμμές, η VoIP μετατρέπει τη φωνή μας σε ψηφιακά δεδομένα που μεταδίδονται μέσω του διαδικτύου.
Αυτή η αλλαγή έχει οδηγήσει σε πλήθος πλεονεκτημάτων για τις επιχειρήσεις, γεγονός που εξηγεί γιατί όλο και περισσότεροι επιλέγουν να εγκαταστήσουν συστήματα τηλεπικοινωνίας μέσω internet στο γραφείο τους.
Ας δούμε, όμως, λίγο πιο αναλυτικά τα πλεονεκτήματα της VoIP τεχνολογίας στην επικοινωνία και τι είναι αυτό που κάνει πολλές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να αλλάζουν από συμβατική τηλεφωνία σε τηλεφωνία μέσω VoIP.
Το τηλεφωνικό κέντρο στην παραδοσιακή του μορφή είναι ένα σύστημα τηλεπικοινωνίας που συνδέει όλα τα εσωτερικά τηλέφωνα του γραφείου και επιτρέπει δωρεάν κλήσεις και μεταφορά κλήσεων μεταξύ εσωτερικών γραμμών. Τα παραδοσιακά συστήματα PBX βασίζονται σε συνδέσεις σταθερής τηλεφωνίας και φυσικά χρειάζονται το παραδοσιακό δίκτυο τηλεπικοινωνίας για να λειτουργήσουν.
Αυτά τα συστήματα συχνά συνεπάγονται υψηλό αρχικό κόστος για τον εξοπλισμό και την πρώτη εγκατάσταση, μαζί με συνεχείς δαπάνες για συντήρηση. Αντίθετα, στις λύσεις VoIP τηλεφωνίας και cloud-based συστήματος τηλεπικοινωνίας η συντήρηση και η παραμετροποίηση γίνονται από τον πάροχο. Άρα, δε θα χρειαστείτε ολόκληρη ομάδα από IT experts, απλώς για να βελτιώσετε τον τρόπο που επικοινωνείτε στο γραφείο αλλά και με τους πελάτες σας.
Χαμηλότερο κόστος: Η VoIP είναι πολύ πιο οικονομική μορφή τηλεπικοινωνίας από τις παραδοσιακές τηλεφωνικές γραμμές, καθώς δεν απαιτούνται χρεώσεις για την εγκατάσταση και τη συντήρηση του δικτύου. Επιπλέον, οι κλήσεις προς άλλους χρήστες του ίδιου γκρουπ είναι δωρεάν ενώ οι κλήσεις που παραδοσιακά είχαν αυξημένο κόστος – κλήσεις εξωτερικού για παράδειγμα – είναι μέσω VoIP πολύ φθηνότερες.
Μεγαλύτερη ευελιξία: Η VoIP προσφέρει υψηλό επίπεδο ευελιξίας στις επιχειρήσεις, καθώς επιτρέπει στους εργαζομένους να πραγματοποιούν κλήσεις από οπουδήποτε υπάρχει πρόσβαση στο internet (WiFi ή 5G δίκτυο). Αυτό είναι ιδανικό για επιχειρήσεις με υπαλλήλους σε καθεστώς τηλεργασίας, virtual assistants ή ανθρώπους που ταξιδεύουν συχνά (B2B πωλητές, ασφαλιστές, ιατρικούς επισκέπτες κ.ά.)
Δυνατότητα επέκτασης: Η VoIP προσφέρει δυνατότητες επέκτασης και προσαρμόζεται στις ανάγκες σας, είτε αυτό σημαίνει να προσθέσετε περισσότερους χρήστες και κανάλια φωνής είτε να ενεργοποιήσετε πακέτα που επιτρέπουν ομιλία με κινητά και σταθερά εξωτερικού.
Απλή εγκατάσταση: Η εγκατάσταση ενός συστήματος VoIP είναι συνήθως πολύ απλή και μπορεί να γίνει γρήγορα και εύκολα, σε κατάλληλες VoIP συσκευές και υπολογιστές που ανήκουν στο γραφείο, είτε πρόκειται κάθε εργαζόμενος να χρησιμοποιεί τις δικές του συσκευές στο σπίτι (smartphone, tablet, laptop, υπολογιστή).
Για τις επιχειρήσεις που αναζητούν ένα πιο οικονομικό, ευέλικτο και λειτουργικό σύστημα τηλεφωνίας, η VoIP τηλεφωνία αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή. Όταν συνδυάζεται με τηλεφωνικό κέντρο γίνεται ο καλύτερος σύμμαχος για την επαγγελματική επικοινωνία, προσφέροντας όλα τα παραπάνω οφέλη που είδαμε.
Επομένως, είναι απόλυτα λογικό κάθε επιχείρηση που θέλει να κάνει βήματα μπροστά και να αναβαθμίζει τα εργαλεία της, να αλλάζει την παραδοσιακή μορφή τηλεπικοινωνίας σε VoIP, ώστε να έχει:
Η τεχνολογία βοηθάει πλέον κάθε απόφαση που θέλει να πάρει μια επιχείρηση, όσο μικρή ή μεγάλη κι αν είναι. Συγκεκριμένα για την αλλαγή σε ένα VoIP σύστημα τηλεπικοινωνίας, θα χρειαστεί να έχετε απλώς μια ενεργή σύνδεση στο διαδίκτυο και συνδεδεμένες σε αυτήν τις συσκευές που θα χρησιμοποιείτε για την επικοινωνία σας.
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που λειτουργεί με VoIP τηλεφωνία μπορεί να υποστηρίζεται από:
Αν συνεργαστείτε με τη Voiceland, όλη η παραμετροποίηση και η σύνδεση του συστήματός σας με CRM/ERP είναι δική μας υπόθεση. Η ομάδα μας:
Και φυσικά, θα παραμείνει στο πλευρό σας για οποιαδήποτε τεχνική ή άλλη βοήθεια χρειαστείτε στο μέλλον!
Θέλετε να μάθετε περισσότερα για τη VoIP τηλεφωνία και τα Cloud τηλεφωνικά μας κέντρα;