Premium αριθμοί τηλεφώνου 800-801: Γιατί αναβαθμίζουν την εταιρική επικοινωνία;

Με το 84% των εταιρειών να αναφέρει σημαντική αύξηση εσόδων μέσω της βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών, δεν προκαλεί εντύπωση που πλέον αυτή, αποτελεί το πιο ανταγωνιστικό στοιχείο διαφοροποίησης για κάθε εταιρεία. Πώς μπορεί, όμως, η αγορά ενός[…]

Read more

Ψηφιακός Μετασχηματισμός: Η αλλαγή σε VoIP παραμένει top προτεραιότητα για μικρομεσαίες & μεγάλες επιχειρήσεις

Η προσπάθεια να παραμείνει μια επιχείρηση ανταγωνιστική είναι μια διαρκής αναμέτρηση και η επιτυχία κρίνεται πάντα στη λεπτομέρεια. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η τεχνολογική αναβάθμιση αποτελούν σημαντικές μεταβλητές της εξίσωσης και πολλές φορές[…]

Read more

Τηλεφωνικό κέντρο για ΕΦΚΑ – ΟΑΕΔ -ΟΠΕΚΑ: Ιστορία επιτυχίας πέραν των προσδοκιών

Η VOICELAND έδωσε τη λύση ενοποίησης 3 τηλεφωνικών κέντρων σε 1 και βοήθησε τους κρατικούς αυτούς οργανισμούς να διαχειριστούν καλύτερα έναν τεράστιο όγκο εισερχόμενων κλήσεων.

Read more

Προώθηση κλήσεων με το 3CX: Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων για επιχειρήσεις χωρίς γραμματεία

Είναι η προώθηση κλήσεων σημαντική για μια μικρομεσαία επιχείρηση; Στην επαγγελματική καθημερινότητα είναι συχνά δύσκολο να γίνει σωστή διαχείριση των εισερχομένων κλήσεων. Τις περισσότερες φορές μια κεντρική γραμματεία αναγκάζεται να κάνει την[…]

Read more

Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο για Μικρές Επιχειρήσεις: 5+1 οφέλη

Οι μικρές επιχειρήσεις είναι εδώ και χρόνια η ραχοκοκαλιά της ελληνικής αλλά και της παγκόσμιας οικονομίας. Με το digital transformation των τελευταίων ετών, ο αυτοματισμός και η τεχνολογία έγιναν πλέον κτήμα και των μικρών επιχειρήσεων,[…]

Read more

VoIP και Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα: Ποιες λύσεις τους έχουν λατρέψει τα e-shops;

Η VoIP τηλεφωνία και τα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή για τα e-shops.

Read more

8 tips για να διοργανώνετε ποιοτικά web meetings για την επιχείρησή σας

Τα web meetings γίνονται όλο και πιο δημοφιλή. Ειδικά με την έξαρση της τηλεργασίας, η οποία έβλεπε εντυπωσιακή άνοδο ακόμα και πριν την πανδημία.

Read more

Τηλεδιάσκεψη: Ποιες λειτουργίες είναι απαραίτητες για κάθε επιχείρηση;

Η τηλεδιάσκεψη υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια στον ψηφιακό κόσμο και ήταν πάντα ένα σημαντικό κομμάτι των εταιρειών τεχνολογίας. Με την άνοδο της τηλεργασίας όμως, πλέον δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Το video conferencing είναι σημαντικό για κάθε[…]

Read more

Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο: 6 εξελιγμένες λύσεις για μεσιτικά γραφεία

Τι απαιτήσεις έχουν τα μεσιτικά γραφεία από το τηλεφωνικό τους κέντρο και πώς η VoIP και τα Cloud PBX μπορούν να βοηθήσουν;

Read more

Καταγραφή & ηχογράφηση κλήσης: 6 τρόποι που θα βοηθήσει την επιχείρησή σας

Η καταγραφή και ηχογράφηση κλήσης είναι μια λειτουργία που συχνά παραβλέπεται. Αν και μπορεί να ωφελήσει με πάρα πολλούς τρόπους μια επιχείρηση, ωστόσο οι εταιρείες μερικές φορές παραβλέπουν τη σημασία της, χωρίς να αναλογίζονται πώς μπορούν να τη[…]

Read more