Ο τουριστικός και ξενοδοχειακός κλάδος της Ελλάδας συνεχίζει να προσελκύει επισκέπτες από όλο τον κόσμο, δημιουργώντας υψηλές απαιτήσεις στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων φιλοξενίας. Παρά τη μεγάλη ζήτηση, πολλές μονάδες εξακολουθούν να βασίζονται σε παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα, τα οποία συχνά δυσκολεύουν την αποτελεσματική διαχείριση των κλήσεων. Οι υπεύθυνοι υποδοχής καλούνται να διαχειριστούν μεγάλο όγκο κλήσεων με περιορισμένα εργαλεία, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε χαμένες κλήσεις, καθυστερήσεις και μειωμένη ικανοποίηση των επισκεπτών.
Σε έναν κλάδο όπου η άμεση και προσωπική εξυπηρέτηση είναι κρίσιμη, η τεχνολογία μπορεί να κάνει τη διαφορά. Οι σύγχρονες λύσεις Cloud PBX προσφέρουν ευέλικτες, ασφαλείς και επεκτάσιμες επιλογές, απλοποιώντας την καθημερινή επικοινωνία και επιτρέποντας στο προσωπικό να εστιάσει στην εμπειρία των επισκεπτών ενώ παράλληλα εξοικονομούν έως και 60% στα τηλεφωνικά κόστη.
Το Cloud PBX της Voiceland είναι κάτι περισσότερο από ένα τηλεφωνικό σύστημα, χάρη στο υψηλής ποιότητας και παγκοσμίου φήμης λογισμικό της Yeastar. Πιο αναλυτικά, πρόκειται για μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα επικοινωνίας που συνδυάζει τηλεφωνία, διαχείριση επισκεπτών και ενσωμάτωση με CRM & συστήματα διαχείρισης ακινήτων (PMS). Χάρη στη φιλοξενία του στο cloud, δεν απαιτείται φυσικός εξοπλισμός, μειώνοντας τα κόστη και επιτρέποντας εύκολη πρόσβαση από οποιοδήποτε σημείο ή συσκευή.
Η πλατφόρμα της Yeastar που σας προσφέρεται μέσω της Voiceland υποστηρίζει όλες τις γνωστές λειτουργίες ενός σύγχρονου και αυτόνομου Cloud PBX, όπως μήνυμα καλωσορίσματος, μενού επιλογών, ωράριο λειτουργίας, ειδοποίηση χαμένης κλήσης και τηλεφωνητή, εξασφαλίζοντας έτσι αξιόπιστη και ευέλικτη επικοινωνία για τις καθημερινές ανάγκες κάθε μονάδας φιλοξενίας.
Είναι όμως γεγονός ότι η πραγματική δύναμη του συστήματος φαίνεται στις λειτουργίες που απευθύνονται αποκλειστικά στον ξενοδοχειακό κλάδο:
Διαχείριση δωματίων: Παρακολούθηση κατάστασης δωματίων, check-in/check-out και ενημέρωση προσωπικού σε πραγματικό χρόνο.
Υπηρεσία ξυπνήματος: Προγραμματισμός κλήσεων αφύπνισης για τους επισκέπτες, προσφέροντας μια πιο προσωπική και άνετη εμπειρία διαμονής.
Ιστορικό διαμονής επισκεπτών: Πρόσβαση σε πληροφορίες προηγούμενων διαμονών, διευκολύνοντας την εξατομίκευση υπηρεσιών και την ενίσχυση της πελατειακής εμπειρίας.
Ενσωμάτωση με PMS (σύστημα διαχείρισης ξενοδοχείου): Αυτόματη ενημέρωση των στοιχείων δωματίων, check-in/check-out και στοιχείων επισκεπτών, μειώνοντας λάθη και καθυστερήσεις.
Συμβατότητα με υπάρχουσες τηλεφωνικές συσκευές: Τα συμβατικά τηλέφωνα δωματίων μπορούν να υποστηρίξουν το Cloud PBX, χωρίς ανάγκη αντικατάστασης εξοπλισμού ή διακοπής λειτουργίας.
Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ.
Με αυτές τις δυνατότητες, τα ξενοδοχεία μπορούν να διαχειρίζονται την επικοινωνία τους πιο αποτελεσματικά, να μειώνουν τις καθυστερήσεις καθώς και τα λειτουργικά κόστη και να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους επισκέπτες τους.
Η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να βελτιώσει κατά κόρον την επικοινωνία στον ξενοδοχειακό κλάδο. Για παράδειγμα, ένας AI Agent μπορεί να αναλαμβάνει τα αρχικά requests των επισκεπτών σας μέσω του τηλεφωνικού συστήματος ή του μενού επιλογών (π.χ. πληροφορίες για υπηρεσίες, κρατήσεις, ξυπνήματα). Με αυτόν τον τρόπο παρέχονται από τον AI Agent άμεσες απαντήσεις και κατευθύνσεις, ενώ το προσωπικό επικεντρώνεται σε πιο πολύπλοκα αιτήματα εξυπηρέτησης των επισκεπτών σας.
Το πρόγραμμα BlueUnlimited της Voiceland συνδυάζει το Cloud PBX με απεριόριστη* VoIP τηλεφωνία από μόλις 10€ τον μήνα. Ιδανικό για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που θέλουν να ξεκινήσουν με ένα οικονομικό προϊόν, αλλά με προηγμένες λειτουργίες και δυνατότητα αναβάθμισης καθώς μεγαλώνουν ή επεκτείνονται σε διεθνείς κλήσεις. *Ισχύει πολιτική ορθής χρήσης 2.000 λεπτά ανά χρήστη.
Η λύση αυτή επιτρέπει στις επιχειρήσεις του hospitality να προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες επικοινωνίας, μειώνοντας τα τηλεφωνικά κόστη και ενισχύοντας την εμπειρία των επισκεπτών τους.