Τι είναι το Cloud Τηλεφωνικό κέντρο;
Η υπηρεσία που καταργεί την ανάγκη προμήθειας «συμβατικού» τηλεφωνικού κέντρου και κατά συνέπεια τη φυσική εγκατάστασή του στο χώρο της επιχείρησής σας. Μέσω μιας σύνδεσης στο Internet και με τη χρήση δικτυακών (ΙΡ) τηλεφωνικών συσκευών ή εφαρμογών σε υπολογιστή ή smartphone, κάθε χρήστης έχει πλέον τη δυνατότητα πραγματοποίησης τηλεφωνικών κλήσεων, από όπου και αν βρίσκεται. Επιπλέον, τα Cloud τηλεφωνικά κέντρα, προσφέρουν πλήθος λειτουργιών, για την ευκολότερη διαχείριση και συντήρησή τους. Έτσι επιτυγχάνετε και σημαντική μείωση στα λειτουργικά σας κόστη και την αναβάθμιση της εικόνας της επιχείρησής σας.
Επιλέγοντας το νέο τηλεφωνικό σας κέντρο, 3CX, αυτό θα φιλοξενείται σε Data Center της Amazon στην Φρανκφούρτη, με το μεγαλύτερο SLA της αγοράς με ποσοστό 99,99%. Στη Voiceland δίνουμε αξία στις προσφερόμενες υπηρεσίες μας σε κάθε πελάτη και εξασφαλίζουμε τις καλύτερες δυνατές υποδομές για την καλύτερη και απρόσκοπτη επικοινωνία σας.
Τα πλεονεκτήματα ενός Cloud Τηλεφωνικού Kέντρου
Διαχείριση μεγάλου όγκου εισερχομένων κλήσεων
Απαλοιφή του κόστους συντήρησης εξοπλισμού
Δωρεάν κανάλια και απεριόριστος αριθμός χρηστών
Χρήση ενός Cloud τηλεφωνικού κέντρου για όλα τα σημεία σας
Επιπλέον λειτουργίες Cloud Τηλεφωνικού Kέντρου
Ανταλλαγή
άμεσων μηνυμάτων
Αυτοματοποιημένο
ωράριο λειτουργίας
Βελτίωση
Εξυπηρέτησης Πελατών
Softphone Apps
για Smartphones
Webclient
μέσω Web Browser
Δυνατότητα
Call Back
Ηχητικό
καλωσόρισμα
Καταγραφή
κλήσεων
Επιλέξτε το Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο που σας ταιριάζει
- Προτεινόμενοι Χρήστες: 1-10
- Ταυτόχρονες Κλήσεις: 4
- Ομάδες / Τμήματα
- Ηχογραφημένες Ανακοινώσεις
- Τηλεφωνητής
- Μενού Επιλογών Πύλης
- Ωράριο Λειτουργίας
- Ειδοποίηση Χαμένης Κλήσης
- Αναλυτικά Reports Κλήσεων
- Ουρά Αναμονής
- Καταγραφή συνομιλίας
- Διασύνδεση με CRM / ERP
- Τεχνική Υποστήριξη
- Παραμετροποίηση Τηλεφωνικού Κέντρου (BASIC)
- Amazon Cloud Server
Επικοινωνήστε μαζί μας
- Προτεινόμενοι Χρήστες: 11-25
- Ταυτόχρονες Κλήσεις: 8
- Ομάδες / Τμήματα
- Ηχογραφημένες Ανακοινώσεις
- Τηλεφωνητής
- Μενού Επιλογών Πύλης
- Ωράριο Λειτουργίας
- Ειδοποίηση Χαμένης Κλήσης
- Αναλυτικά Reports Κλήσεων
- Ουρά Αναμονής
- Καταγραφή συνομιλίας
- Διασύνδεση με CRM / ERP
- Τεχνική Υποστήριξη
- Παραμετροποίηση Τηλεφωνικού Κέντρου (BASIC)
- Amazon Cloud Server
Επικοινωνήστε μαζί μας
- Προτεινόμενοι Χρήστες: 26-50
- Ταυτόχρονες Κλήσεις: 16
- Ομάδες / Τμήματα
- Ηχογραφημένες Ανακοινώσεις
- Τηλεφωνητής
- Μενού Επιλογών Πύλης
- Ωράριο Λειτουργίας
- Ειδοποίηση Χαμένης Κλήσης
- Αναλυτικά Reports Κλήσεων
- Ουρά Αναμονής
- Καταγραφή συνομιλίας
- Διασύνδεση με CRM / ERP
- Τεχνική Υποστήριξη
- Παραμετροποίηση Τηλεφωνικού Κέντρου (BASIC)
- Amazon Cloud Server
Επικοινωνήστε μαζί μας
Η τιμή αφορά συμβόλαιο ενός έτους με την τελική αξία ανά μήνα να διαμορφώνεται στα 32,55€ με όλους τους φόρους.
Η τιμή αφορά συμβόλαιο ενός έτους με την τελική αξία ανά μήνα να διαμορφώνεται στα 58,59€ με όλους τους φόρους.
Η τιμή αφορά συμβόλαιο ενός έτους με την τελική αξία ανά μήνα να διαμορφώνεται στα 123,69€ με όλους τους φόρους.
Οι αναγραφόμενες τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ και φόρους.
Θέλω μια custom λύση για Cloud τηλεφωνικό κέντρο
Κλείστε ραντεβού
Μείωση παγίων
Πάγιο τηλεφωνικού αριθμού από €15 Ευρώ το χρόνο
Όφελος στα έξοδα συντήρησης
Τηλεφωνικό κέντρο στο Cloud από €50 Ευρώ το χρόνο
Αύξηση Παραγωγικότητας
Xωρίς επιπρόσθετη χρηματική επιβάρυνση στα κανάλια φωνής, δεν χάνετε πλέον καμία κλήση
Έλεγχος κόστους
Δείτε online ανά πάσα στιγμή τι πληρώνετε χωρίς κρυφές χρεώσεις
-
Βελτίωση στην Εξυπηρέτηση Πελατών
Click2Call & ενοποίηση με CRM -
Δυνατότητα χρήσης Webclient για όλους τους χρήστες μέσω Web Browser
-
Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης, τερματίσει την κλήση και δεν απαντήσει κάποιος εκπρόσωπος σας, γίνεται αυτόματη αποστολή ειδοποίησης χαμένης κλήσης με email στον επόπτη (supervisor)
-
Εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, με δυνατότητα εμφάνισης του αριθμού της επιχείρησής σας, από όπου κι αν βρίσκεστε (Ελλάδα/Εξωτερικό), με χρήση WiFi ή 4G/5G, χωρίς χρέωση
-
Voicemail. Λήψη φωνητικού ταχυδρομείου & Fax μέσω E-mail
-
Conference Rooms. Ολοκληρωμένη λύση τηλεδιάσκεψης
-
Queues. Ουρές Αναμονής με ανακοίνωση της θέσης στον καλούντα
-
Status. Παρακολούθηση κατάστασης κλήσεων και των καλούντων που βρίσκονται στην αναμονή Status
-
Παρακολούθηση του πλήθους των απαντημένων και μη απαντημένων κλήσεων
-
Voice2Mail. Υπηρεσίες τηλεφωνητή με αποστολή Εmail
-
HD Voice. Υψηλή ποιότητα τηλεφωνικών κλήσεων
-
Φορητότητα για δυνατότητα εργασίας από οπουδήποτε
-
IVR. Φωνητική πύλη καθοδήγησης
-
Real Time Status. Παρακολούθηση κατάστασης των κλήσεων σε πραγματικό χρόνο.
-
Presence Status. Πλήρης εικόνα της κατάστασης των υπολοίπων χρηστών
Θέλω πληροφορίες για ένα Cloud τηλεφωνικό κέντρο