Πώς κατέληξαν τα τηλεφωνικά κέντρα cloud να είναι το σίγουρο μέλλον των τηλεφωνικών συστημάτων; Μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, καταξιωμένοι επαγγελματίες, ακόμα και πρωτοπόροι της τεχνολογίας, συνειδητοποιούν πως το μέλλον βρίσκεται στα τηλεφωνικά κέντρα cloud.
Κατανοώντας την ορολογία, τις λειτουργίες και κυρίως την πορεία των τηλεφωνικών συστημάτων, θα δείτε κι εσείς πόσο προφανές είναι αυτό.
Η σκηνή των τηλεφωνικών συστημάτων και δικτύων έχει προχωρήσει πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια. Κάτι που ξεκίνησε ως ένας απλός τρόπος για να γίνονται ξερά τηλεφωνήματα σε πελάτες και να διατηρούνται οι σχέσεις μεταξύ των συναδέλφων, έχει πλέον εξελιχθεί σε ολοκληρωμένες λύσεις για επικοινωνία και συνεργασία.
Λύσεις που έχουν προβιβαστεί σε multimedia απαντήσεις επικοινωνίας, που δεν περιορίζονται μόνο στον ήχο, αλλά περιλαμβάνουν και βίντεο, μηνύματα και πολλές ακόμα λειτουργίες.
Τι είναι PBX;
Το PBX είναι ουσιαστικά το ενοποιημένο, ιδιωτικό τηλεπικοινωνιακό σύστημα που χρησιμοποιεί μια εταιρεία ή ένας οργανισμός για να πραγματοποιήσει τις κλήσεις του. Σύμφωνα με την εταιρεία 3CX, παγκόσμιο ηγέτη στην τεχνολογία VoIP με τον οποίο στην VOICELAND είμαστε Platinum Partners, αναφέρει χαρακτηριστικά πως το PBX, που προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων Private Branch Exchange, είναι το ιδιωτικό τηλεφωνικό σύστημα που χρησιμοποιείται μέσα σε μια εταιρεία.
Οι χρήστες του τηλεφωνικού συστήματος PBX τηλεφωνούν εκτός εταιρείας με κοινή χρήση μιας σειράς εξωτερικών γραμμών. Μπορούν επίσης να καλούν τόσο εσωτερικά, όσο κι εξωτερικά, χρησιμοποιώντας διάφορα κανάλια επικοινωνίας, όπως VoIP , ISDN ή αναλογικά.
Μάθετε περισσότερα για την 3CX, το απόλυτο Cloud τηλεφωνικό κέντρο που προσφέρει η VOICELAND.
Tο τηλεφωνικό δίκτυο που επιτρέπει την επικοινωνία μιας επιχείρησης και προσφέρει λύσεις όπως συνδιασκέψεις, επέκταση κλήσεων, ρυθμίσεις για τις εργάσιμες ώρες, ουρές αναμονής πελατών και μουσική στην αναμονή κ.α. Τις περισσότερες φορές το τηλεφωνικό αυτό σύστημα το αναλαμβάνει ένας εξωτερικός πάροχος υπηρεσιών
Eιναι η τηλεφωνική λύση βασισμένη στο IP (Internet Protocol, Πρωτόκολλο Διαδικτύου), που παρέχεται και εισέρχεται εξολοκλήρου μέσω ίντερνετ. Αντί να φιλοξενεί λογισμικό σε έναν server όπως τα ψηφιακά συστήματα, το cloud PBX φιλοξενεί όλα τα λογισμικά και τα δεδομένα στο cloud.
Είναι το διαδικτυακό τηλεφωνικό σύστημα που αναλαμβάνει ένας πάροχος, προσφέροντας παράλληλα όλες τις υπηρεσίες και την αποθήκευση δεδομένων που χρειάζεται μια επιχείρηση.
PSTN: το παραδοσιακό τηλεφωνικό δίκτυο που χρησιμοποιείται από τα τέλη του 1800.
ISDN: που έκανε την εμφάνισή του τη δεκαετία του ’80 κι επιτρέπει υπηρεσίες φωνής και δεδομένων ταυτόχρονα. Και τα δύο αυτά συστήματα έχουν πολύ μεγάλα κόστη συντήρησης και επισκευής.
IP system: αντί να χρησιμοποιεί γραμμές τηλεφώνου, δρομολογεί όλες τις κλήσεις και τις υπηρεσίες δεδομένων μέσω του διαδικτύου. Είναι προφανώς πολύ ανώτερο σύστημα από όσα χρησιμοποιούνταν μέχρι σήμερα.
Το PBX, όρος που πρωτοεμφανίστηκε κάπου στη δεκαετία του ’70, δημιουργήθηκε για να λύσει ένα σημαντικό κοινό πρόβλημα: αυτό της επικοινωνίας των εταιρειών.
Η αρχική τους αποστολή ήταν ουσιαστικά να παρέχουν κοινή πρόσβαση σε περιορισμένους πόρους. Αντί να υπάρχει λοιπόν ξεχωριστή τηλεφωνική γραμμή για κάθε τηλέφωνο, οι επιχειρήσεις μοιράζονταν λίγες γραμμές. Όταν ερχόταν μία κλήση, την λάμβανε ένας χειριστής που στη συνέχεια τους συνέδεε με τον κατάλληλο άνθρωπο στο εκάστοτε τμήμα. Όταν ένας υπάλληλος έπρεπε να κάνει ένα τηλεφώνημα, τότε ο χειριστής τούς συνέδεε με μια διαθέσιμη γραμμή.
Αυτά τα πρώιμα συστήματα ονομαζόντουσαν “switchboards”. Φυσικό επακόλουθο ήταν ο αυτοματισμός τους, ο οποίος έκανε τη διαδικασία πολύ πιο αποτελεσματικά, αλλά και πιο φθηνά, κι έτσι όλο και περισσότερες εταιρείες άρχισαν να το χρησιμοποιούν.
Με την πάροδο του χρόνου, οι χειριστές αντικαταστάθηκαν πλήρως από ηλεκτρονικά συστήματα για τη διαχείριση των γραμμών. Τα PBX βελτιώνονταν όλο και περισσότερο, προσθέτοντας υπηρεσίες όπως μουσική στην αναμονή και καταγραφή κλήσεων. Μέχρι τα τέλη του ’90, τα τηλεφωνικά αυτά συστήματα ήταν γραφεία σε όλο τον κόσμο, αλλά οι μεγάλες εγκαταστάσεις τους και τα υψηλά κόστη τούς ανάγκασε να στραφούν σε ένα φαινόμενο που άρχισε να ανθίζει και να διαδίδεται ραγδαία: το διαδίκτυο.
Πλέον τα τηλεφωνικά συστήματα είναι κάτι πολύ παραπάνω από ένα “switch” και αυτό αναδεικνύεται στο έπακρο με τα τηλεφωνικά κέντρα cloud.
Η επικοινωνία με τους πελάτες είναι ένα πολύ κρίσιμο κομμάτι για κάθε επιχείρηση, είτε μεγάλη είτε μικρή κι ανεξαρτήτως είδους. Για πολύ καιρό, η παραδοσιακή τηλεφωνία ήταν η μόνη επιλογή για τις εταιρείες και το κοινό τους. Εν έτει 2021, αυτό δεν ισχύει. Η τεχνολογία δίνει την ευκαιρία για περισσότερους, ευέλικτους κι αποτελεσματικούς τρόπους για να έρθουν σε επαφή.
Ο πιο αποτελεσματικός από αυτούς είναι η VoIP και οι λύσεις που χαρίζει.
Μία από αυτές τις πιο σημαντικές λύσεις είναι το cloud PBX, ή αλλιώς τηλεφωνικό κέντρο cloud. Ένα σύγχρονο σύστημα επικοινωνίας που βασίζεται στο Πρωτόκολλο Διαδικτύου (IP) και που συγκριτικά με τους προκατόχους του είναι πολύ πιο προσαρμόσιμο, ευέλικτο και πλούσιο σε παροχές. Συστατικά που το κάνουν ιδανικό για κάθε επιχείρηση που θέλει να ανελιχθεί.
Αυτό έχουν εντοπίσει και μεγάλα ονόματα του χώρου της τεχνολογίας, όπως η Panasonic που πήρε την απόφαση να διακόψει την τηλεφωνική υποστήριξη και διάθεση των φυσικών της τηλεφωνικών κέντρων.
Κόστος:
Ίσως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι το χαμηλό κόστος. Αφού το hosted IP PBX σύστημα είναι μια υπηρεσία που παρέχεται, από τη μία οι χρεώσεις του ίντερνετ είναι πάντα χαμηλότερες, κι απ’ την άλλη, η κάθε επιχείρηση δεν χρειάζεται να σπαταλήσει τους πόρους της για τον φυσικό εξοπλισμό που απαιτείται ή τη συντήρησή του.
Ευελιξία:
Ένα απαρχαιωμένο PBX σύστημα χρειάζεται έναν σταθμό, πολλά καλώδια και πολύ προσοχή. Το cloud PBX από την άλλη, είναι από μόνο του ένας εικονικός σταθμός, στον οποίο μπορεί ο καθένας να έχει πρόσβαση, να χρησιμοποιεί και να ελέγχει από παντού. Είτε από το γραφείο, είτε από το σπίτι, κάθε μέλος της εταιρείας δεν είναι ποτέ αποκομμένο.
Πλούσιο σε επιλογές:
Πολλαπλές λειτουργίες και ρυθμίσεις που προσαρμόζονται σε κάθε επαγγελματία, όπως η δρομολόγηση των κλήσεων στον υπολογιστή ή στο κινητό, ηχητικά μηνύματα, τηλεφωνητής, καταγραφή κλήσεων, βίντεο συνεδριάσεις και πολλά ακόμα.
Ευκολία:
Μπορεί το σύστημα αυτό να έχει αναπτυχθεί από εξειδικευμένους επαγγελματίες και γνώστες, ωστόσο είναι εξαιρετικά φιλικό προς τον χρήστη και μπορεί να το χειριστεί ο καθένας. Δείτε πως να διαμορφώσετε το Cloud τηλεφωνικό κέντρο σας ΕΔΩ
Εάν είστε σε αναζήτηση voip παρόχου διαβάστε 5 θέματα που θέλουν προσοχή για την σωστή επιλογή.
Είναι πλέον σαφές πως τα τηλεφωνικά συστήματα αλλάζουν δραστικά. Οι ανάγκες και οι τάσεις της αγοράς μας δείχνουν ότι το μέλλον της επικοινωνίας είναι στο τηλεφωνικό κέντρο cloud κι αυτό γίνεται όλο και πιο ξεκάθαρο.
Ζητήστε προσφορά ή κλείστε online ραντεβού με κάποιον εκπρόσωπό μας.