Τι είναι το Cloud Τηλεφωνικό κέντρο;

3CX Partner

Η υπηρεσία που καταργεί την ανάγκη προμήθειας «συμβατικού» τηλεφωνικού κέντρου και κατά συνέπεια τη φυσική εγκατάστασή του στο χώρο της επιχείρησής σας. Μέσω μιας σύνδεσης στο Internet και με τη χρήση δικτυακών (ΙΡ) τηλεφωνικών συσκευών ή εφαρμογών σε υπολογιστή ή smartphone, κάθε χρήστης έχει πλέον τη δυνατότητα πραγματοποίησης τηλεφωνικών κλήσεων, από όπου και αν βρίσκεται. Επιπλέον, τα Cloud τηλεφωνικά κέντρα, προσφέρουν πλήθος λειτουργιών, για την ευκολότερη διαχείριση και συντήρησή τους. Έτσι επιτυγχάνετε και σημαντική μείωση στα λειτουργικά σας κόστη και την αναβάθμιση της εικόνας της επιχείρησής σας.

Amazon-Web-Services-AWS-Logo

Επιλέγοντας το νέο τηλεφωνικό σας κέντρο, 3CX, αυτό θα φιλοξενείται σε Data Center της Amazon στην Φρανκφούρτη, με το μεγαλύτερο SLA της αγοράς με ποσοστό 99,99%. Στη Voiceland δίνουμε αξία στις προσφερόμενες υπηρεσίες μας σε κάθε πελάτη και εξασφαλίζουμε τις καλύτερες δυνατές υποδομές για την καλύτερη και απρόσκοπτη επικοινωνία σας.

Τα πλεονεκτήματα ενός Cloud Τηλεφωνικού Kέντρου

Διαχείριση μεγάλου όγκου εισερχομένων κλήσεων

Απαλοιφή του κόστους συντήρησης εξοπλισμού

Δωρεάν κανάλια και απεριόριστος αριθμός χρηστών

Χρήση ενός Cloud τηλεφωνικού κέντρου για όλα τα σημεία σας

Επιπλέον λειτουργίες Cloud Τηλεφωνικού Kέντρου

Ανταλλαγή
άμεσων μηνυμάτων

Αυτοματοποιημένο
ωράριο λειτουργίας

Βελτίωση
Εξυπηρέτησης Πελατών

Softphone Apps
για Smartphones

Webclient
μέσω Web Browser

Δυνατότητα
Call Back

Ηχητικό
καλωσόρισμα

Καταγραφή
κλήσεων

Επιλέξτε το Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο που σας ταιριάζει

Starter
Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο
50
Τηλεφωνικοί Αριθμοί: 1
Χρήστες: έως 4
Ταυτόχρονες Κλήσεις: 2
Ομάδες / Τμήματα ✓
Ηχογραφημένο Μήνυμα ✓
Τεχνική Υποστήριξη: έως 4 εργάσιμες
Amazon Cloud Server
Standard 4
Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο
100
Τηλεφωνικοί Αριθμοί: ∞
Χρήστες: έως 12
Ταυτόχρονες Κλήσεις: 4
Ομάδες / Τμήματα ✓
Ηχογραφημένο Μήνυμα ✓
Ωράριο Λειτουργίας ✓
Ειδοποίηση Χαμένης Κλήσης ✓
Τεχνική Υποστήριξη: έως 2 εργάσιμες
Amazon Cloud Server
Standard 8
Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο
320
Τηλεφωνικοί Αριθμοί: ∞
Χρήστες: έως 24
Ταυτόχρονες Κλήσεις: 8
Ομάδες / Τμήματα ✓
Ηχογραφημένο Μήνυμα ✓
Ωράριο Λειτουργίας ✓
Ειδοποίηση Χαμένης Κλήσης ✓
Τεχνική Υποστήριξη: έως 2 εργάσιμες
Amazon Cloud Server
AmazonWebservices_Logo-01
Extra Features Pro 4
Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο
240
ανά έτος
Advanced Report ✓
Ουρά Αναμονής ✓
Καταγραφή Συνομιλίας ✓
Διασύνδεση με CRM / ERP ✓
Τεχνική Υποστήριξη: έως 2 εργάσιμες
Amazon Cloud Server
Extra Features Pro 8
Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο
400
ανά έτος
Advanced Report ✓
Ουρά Αναμονής ✓
Καταγραφή Συνομιλίας ✓
Διασύνδεση με CRM / ERP ✓
Τεχνική Υποστήριξη: έως 2 εργάσιμες
Amazon Cloud Server
Οι αναγραφόμενες τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ και φόρους.

Θέλω μια custom λύση για Cloud τηλεφωνικό κέντρο

%

Μείωση παγίων

Πάγιο τηλεφωνικού αριθμού από €15 Ευρώ το χρόνο

%

Όφελος στα έξοδα συντήρησης

Τηλεφωνικό κέντρο στο Cloud από €50 Ευρώ το χρόνο

%

Αύξηση Παραγωγικότητας

Xωρίς επιπρόσθετη χρηματική επιβάρυνση στα κανάλια φωνής, δεν χάνετε πλέον καμία κλήση

%

Έλεγχος κόστους

Δείτε online ανά πάσα στιγμή τι πληρώνετε χωρίς κρυφές χρεώσεις

  • Βελτίωση στην Εξυπηρέτηση Πελατών
    Click2Call & ενοποίηση με CRM

  • Δυνατότητα χρήσης Webclient για όλους τους χρήστες μέσω Web Browser

  • Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης, τερματίσει την κλήση και δεν απαντήσει κάποιος εκπρόσωπος σας, γίνεται αυτόματη αποστολή ειδοποίησης χαμένης κλήσης με email στον επόπτη (supervisor)

  • Εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, με δυνατότητα εμφάνισης του αριθμού της επιχείρησής σας, από όπου κι αν βρίσκεστε (Ελλάδα/Εξωτερικό), με χρήση WiFi ή 4G/5G, χωρίς χρέωση

  • Voicemail. Λήψη φωνητικού ταχυδρομείου & Fax μέσω E-mail

  • Conference Rooms. Ολοκληρωμένη λύση τηλεδιάσκεψης

  • Queues. Ουρές Αναμονής με ανακοίνωση της θέσης στον καλούντα

  • Status. Παρακολούθηση κατάστασης κλήσεων και των καλούντων που βρίσκονται στην αναμονή Status

  • Παρακολούθηση του πλήθους των απαντημένων και μη απαντημένων κλήσεων

  • Voice2Mail. Υπηρεσίες τηλεφωνητή με αποστολή Εmail

  • HD Voice. Υψηλή ποιότητα τηλεφωνικών κλήσεων

  • Φορητότητα για δυνατότητα εργασίας από οπουδήποτε

  • IVR. Φωνητική πύλη καθοδήγησης

  • Real Time Status. Παρακολούθηση κατάστασης των κλήσεων σε πραγματικό χρόνο.

  • Presence Status. Πλήρης εικόνα της κατάστασης των υπολοίπων χρηστών

Θέλω πληροφορίες για ένα Cloud τηλεφωνικό κέντρο

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την 3CX επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: https://www.3cx.com/

Change Language To: Greek English