Ελληνικά

ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Λειτουργίες &
Integrations.

Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.

ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ FRESHDESK

Freshdesk integration με το τηλεφωνικό σας κέντρο.

Αναβαθμίστε την εξυπηρέτηση των πελατών σας, χρησιμοποιώντας το API της 3CX για να συνδέσετε το τηλεφωνικό σας κέντρο με το Freshdesk.

Με τον συγχρονισμό των επαφών που έχετε ήδη καταχωρημένες στο 3CX, οι πληροφορίες του καλούντος εμφανίζονται στην οθόνη σας κατά τη διάρκεια των κλήσεων. Παραμετροποιήστε σωστά το PBX σας και θέστε τα θεμέλια για μια νέα εποχή στις διαδικασίες επικοινωνίας σας με πρακτικές λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου όπως καταγραφή κλήσεων, call reporting και Voice2Mail.

pic (8)
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΣ

Συγχρονισμός εργαλείων για εξοικονόμηση χρόνου και πόρων.

Αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε δεδομένα από επικοινωνίες πελατών και μετατρέψτε τις κλήσεις σας σε αυτοματοποιημένα calendars των follow up ενεργειών.

Τα αιτήματα των πελατών αποθηκεύονται αυτόματα ως tickets στο Freshdesk. Πείτε αντίο στη χειροκίνητη καταχώρηση δεδομένων. Δημιουργήστε αυτόματα νέες επαφές όταν πραγματοποιούνται κλήσεις προς ή από άγνωστους αριθμούς. Καλέστε απευθείας από το Freshdesk, χρησιμοποιώντας την επέκταση Click2Call της 3CX για Google Chrome και Microsoft Edge.

pic (2)

ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ

Πλεονεκτήματα διασύνδεσης τηλεφωνικού κέντρου με το Freshdesk.

Καλύτερη και πιο αυτοματοποιημένη business καθημερινότητα.

int13

Συγχρονισμός
επαφών

Οι πληροφορίες επικοινωνίας των πελατών σας συγχρονίζονται αυτόματα με το Freshdesk. Το όνομά τους και άλλες λεπτομέρειες εμφανίζονται απευθείας στην οθόνη του τηλεφώνου σας, ώστε να τους καλωσορίσετε με το όνομά τους.

int14

Βελτίωση της ικανοποίησης
των πελατών:

Παρέχοντας στους πελάτες σας μια πιο εξατομικευμένη και ιδιαίτερη εμπειρία επικοινωνίας, μπορείτε να βελτιώσετε το πώς αισθάνονται όταν συνομιλούν μαζί σας και τι γνώμη σχηματίζουν για την επιχείρησή σας.

int15

Μειωμένα
κόστη

Όταν εξαλείφεται η ανάγκη για πολλαπλά συστήματα επικοινωνίας, μπορείτε να εξοικονομήσετε χρήματα σε hardware, software και υποστήριξη IT. Με τη Voiceland και τη λειτουργία CRM integration μπορείτε να το πετύχετε.

ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

#VoiceBlog

Διαβάστε ιστορίες επιτυχίας, νέα του telecom και χρήσιμα άρθρα για την
αξιοποίηση της VoIP στην επιχείρηση.

featured-img

Εκτροπή κλήσης τέλος: Ανακαλύψτε το ring all

Με τον ψηφιακό μετασχηματισμό να εδραιώνεται στη χώρα μας, η εποχή της παραδοσιακής εκτροπής κλήσεων έχει φτάσει στο...

Μάθετε περισσότερα
Εργαλεία και τρόποι που χρειάζονται επαγγελματίες για να επεκτείνουν την επιχειρηματική τους εμβέλεια στην Ελλάδα με τη χρήση ενός ελληνικού αριθμού VoIP

Πώς να επεκτείνετε την επιχείρησή σας στην Ελλάδα με έναν ελληνικό αριθμό VoIP

Στη σημερινή παγκόσμια αγορά, η επέκταση της επιχειρηματικής σας εμβέλειας είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη και...

Μάθετε περισσότερα
Τι είναι το cloud

Τι είναι το cloud;

Στον κόσμο της τεχνολογίας, το cloud έχει εδραιωθεί ως ένας από τους πιο αναγκαίους πυλώνες για τις σύγχρονες...

Μάθετε περισσότερα