Οι αναλύσεις και τα δεδομένα αποτελούν πλέον τη βάση για τις σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές. Παρόλο που τα...
ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Λειτουργίες &
Integrations.
Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.
Freshdesk integration με το τηλεφωνικό σας κέντρο.
Αναβαθμίστε την εξυπηρέτηση των πελατών σας, χρησιμοποιώντας το API της 3CX για να συνδέσετε το τηλεφωνικό σας κέντρο με το Freshdesk.
Με τον συγχρονισμό των επαφών που έχετε ήδη καταχωρημένες στο 3CX, οι πληροφορίες του καλούντος εμφανίζονται στην οθόνη σας κατά τη διάρκεια των κλήσεων. Παραμετροποιήστε σωστά το PBX σας και θέστε τα θεμέλια για μια νέα εποχή στις διαδικασίες επικοινωνίας σας με πρακτικές λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου όπως καταγραφή κλήσεων, call reporting και Voice2Mail.
Συγχρονισμός εργαλείων για εξοικονόμηση χρόνου και πόρων.
Αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε δεδομένα από επικοινωνίες πελατών και μετατρέψτε τις κλήσεις σας σε αυτοματοποιημένα calendars των follow up ενεργειών.
Τα αιτήματα των πελατών αποθηκεύονται αυτόματα ως tickets στο Freshdesk. Πείτε αντίο στη χειροκίνητη καταχώρηση δεδομένων. Δημιουργήστε αυτόματα νέες επαφές όταν πραγματοποιούνται κλήσεις προς ή από άγνωστους αριθμούς. Καλέστε απευθείας από το Freshdesk, χρησιμοποιώντας την επέκταση Click2Call της 3CX για Google Chrome και Microsoft Edge.
ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ
Πλεονεκτήματα διασύνδεσης τηλεφωνικού κέντρου με το Freshdesk.
Καλύτερη και πιο αυτοματοποιημένη business καθημερινότητα.
Συγχρονισμός
επαφών
Οι πληροφορίες επικοινωνίας των πελατών σας συγχρονίζονται αυτόματα με το Freshdesk. Το όνομά τους και άλλες λεπτομέρειες εμφανίζονται απευθείας στην οθόνη του τηλεφώνου σας, ώστε να τους καλωσορίσετε με το όνομά τους.
Βελτίωση της ικανοποίησης
των πελατών:
Παρέχοντας στους πελάτες σας μια πιο εξατομικευμένη και ιδιαίτερη εμπειρία επικοινωνίας, μπορείτε να βελτιώσετε το πώς αισθάνονται όταν συνομιλούν μαζί σας και τι γνώμη σχηματίζουν για την επιχείρησή σας.
Μειωμένα
κόστη
Όταν εξαλείφεται η ανάγκη για πολλαπλά συστήματα επικοινωνίας, μπορείτε να εξοικονομήσετε χρήματα σε hardware, software και υποστήριξη IT. Με τη Voiceland και τη λειτουργία CRM integration μπορείτε να το πετύχετε.
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ
#VoiceBlog
Διαβάστε ιστορίες επιτυχίας, νέα του telecom και χρήσιμα άρθρα για την
αξιοποίηση της VoIP στην επιχείρηση.
Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...
Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι...