Ελληνικά

ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Λειτουργίες & Integrations.

Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.

ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Φωνητική πύλη (IVR).

Η χρήση IVR – ή αλλιώς και Πύλη Φωνητικής Καθοδήγησης – αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που θέλουν να προσφέρουν πραγματική ευκολία στην επικοινωνία τους.

Με το ηχητικό καλωσόρισμα που η φωνητική πύλη περιλαμβάνει, ο πελάτης αισθάνεται ότι τον αναγνωρίζετε και τον εκτιμάτε. Η φωνητική πύλη, όμως, είναι πολλά περισσότερα από αυτό, αφού δρομολογεί αυτόματα την κλήση στο κατάλληλο σημείο εξυπηρέτησης, εξασφαλίζοντας ότι το αίτημα του κάθε καλούντα θα βρει λύση στον λιγότερο δυνατό χρόνο.

Rectangle 1269

ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ

Πλεονεκτήματα του μενού επιλογών φωνητικής πύλης.

Βελτιώστε την απόδοση της ομάδας επικοινωνίας και διατηρήστε positive brand perception.

1 3813

Agents με καλύτερες
επιδόσεις

Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των συστημάτων IVR είναι ότι επιτρέπουν στους agents να επικεντρωθούν σε πιο σοβαρά καθήκοντα, αφήνοντας τα μικρότερης βαρύτητας ζητήματα στην τεχνολογία.

2 563

Μικρότεροι χρόνοι
στο ακουστικό

Οι πελάτες επιλύουν τα προβλήματά τους γρηγορότερα μέσω φωνητικής πύλης. Όσο λιγότερο χρόνο χρειάζονται για να συνομιλούν με έναν agent, τόσα περισσότερα άτομα μπορείτε να εξυπηρετήσετε.

3 8

Καλύτερο brand
image

Η γρήγορη και αποτελεσματική επίλυση στα ζητήματα των εισερχόμενων κλήσεων δημιουργεί θετικές εντυπώσεις στους καταναλωτές, αυξάνοντας την αξιοπιστία και το brand image της εταιρείας σας.

pic (1)

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Χαμηλότερα κόστη διαχείρισης κλήσεων με IVR.

Η φωνητική πύλη μπορεί να μειώσει το λειτουργικό κόστος του τηλεφωνικού σας κέντρου.

Το IVR μπορεί να αντικαταστήσει την ανάγκη για έναν υπάλληλο διακίνησης κλήσεων. Σε συνδυασμό με τις ουρές αναμονής, την ειδοποίηση χαμένων κλήσεων και το Voice2Mail της Voiceland, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα αναντικατάστατο οικοσύστημα επικοινωνίας που βασίζεται στους αυτοματισμούς της 3CX και την αξιοπιστία των cloud υποδομών της Amazon. Είστε έτοιμοι να αναβαθμίσετε την επικοινωνία της επιχείρησής σας;

τα νεα μας

#VoiceΒlog

Εξερευνήστε τον κόσμο της VoIP τηλεφωνίας και των τηλεφωνικών
κέντρων μέσα από τα άρθρα μας.

featured-img

Ανάλυση εισερχόμενων κλήσεων: Αξιοποιήστε τα δεδομένα για καλύτερες επιχειρηματικές αποφάσεις

Οι αναλύσεις και τα δεδομένα αποτελούν πλέον τη βάση για τις σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές. Παρόλο που τα...

Μάθετε περισσότερα
a man talking on the phone

5 λόγοι που η επιχείρησή σας πρέπει να στραφεί σε λύσεις softphone

Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...

Μάθετε περισσότερα
hands holding a smartphone

Αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας: Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να αλλάξετε πάροχο;

Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι...

Μάθετε περισσότερα