Ελληνικά

ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Λειτουργίες &
Integrations.

Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.

ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Παραμετροποίηση τηλεφωνικού κέντρου.

Το cloud τηλεφωνικό κέντρο είναι ένα ευέλικτο εργαλείο επικοινωνίας που μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί, για να καλύψει τις μοναδικές ανάγκες οποιασδήποτε επιχείρησης. Με τη Voiceland, έχετε γρήγορη και αποτελεσματική παραμετροποίηση του τηλεφωνικού σας κέντρου, με custom χαιρετισμό και προσαρμοσμένα call flows για βέλτιστη διαχείριση των κλήσεων.

Το API του συστήματος επιτρέπει τη συνεργασία με τρίτες εφαρμογές, για συγχρονισμό δεδομένων από το αρχείο κλήσεων με τα υπόλοιπα συστήματά σας. Ενεργοποιήστε λειτουργίες όπως η καταγραφή κλήσεων, τα ηχογραφημένα μηνύματα και η διασύνδεση με το σύστημα CRM (HubSpot, Salesforce, Zoho, Dynamics κ.ά., ακόμη και custom CRM). Εξερευνήστε έξυπνες PBX προσαρμογές που θα σας επιτρέψουν να αλλάξετε πια σελίδα στις business επικοινωνίες σας!

pic-Nov-23-2023-06-53-32-6410-PM

ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ

Πλεονεκτήματα παραμετροποίησης PBX.

Τι κερδίζετε όταν προσαρμόζετε το σύστημα τηλεφωνίας σας στις ανάγκες σας.

1 3820

On-brand
PBX

Ένα τηλεφωνικό κέντρο με προσαρμοσμένα στο brand ηχητικά μηνύματα ενισχύει την εταιρική ταυτότητα και την εικόνα μιας επιχείρησης στο στάδιο της πρώτης τηλεφωνικής επαφής.

2 571

Πλήρης
αξιοποίηση

Προσαρμόζοντας το τηλεφωνικό σας κέντρο σύμφωνα με τις προτάσεις των Voice experts, ξεκλειδώνετε λειτουργίες που αυτοματοποιούν διαδικασίες, βοηθώντας την επιχείρηση να αναπτυχθεί.

3 16

Προηγμένες
λειτουργίες

Η παραμετροποίηση και οι προηγμένες λειτουργίες, αναδεικνύουν το τεχνολογικό επίπεδο της επιχείρησής σας και βοηθούν τους πελάτες σας να εκτιμήσουν περισσότερο τον οργανισμό σας.

pic (1)

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Παραμετροποίηση τηλεφωνικού κέντρου.

Αποκτήστε μεγαλύτερη ευελιξία με ένα σύστημα PBX που μπορεί να προσαρμοστεί, για να καλύψει τις ανάγκες της επιχείρησή σας, ανεξάρτητα από το μέγεθός της.

Προσθέσετε ή αφαιρέσετε χρήστες και χρησιμοποιήστε προηγμένες λειτουργίες, χωρίς να επενδύσετε σε νέο hardware. Με την cloud τεχνολογία της Amazon και τις δυνατότητες της 3CX, η επικοινωνία σας γίνεται μέρος του συνολικού customer experience. Αναβαθμίστε τις διαδικασίες και τη ροή πληροφορίας στην επιχείρηση, επιλέγοντας εξυπνα.

τα νεα μας

#VoiceΒlog

Εξερευνήστε τον κόσμο της VoIP τηλεφωνίας και των τηλεφωνικών
κέντρων μέσα από τα άρθρα μας.

featured-img

Ανάλυση εισερχόμενων κλήσεων: Αξιοποιήστε τα δεδομένα για καλύτερες επιχειρηματικές αποφάσεις

Οι αναλύσεις και τα δεδομένα αποτελούν πλέον τη βάση για τις σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές. Παρόλο που τα...

Μάθετε περισσότερα
a man talking on the phone

5 λόγοι που η επιχείρησή σας πρέπει να στραφεί σε λύσεις softphone

Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...

Μάθετε περισσότερα
hands holding a smartphone

Αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας: Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να αλλάξετε πάροχο;

Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι...

Μάθετε περισσότερα