Ελληνικά

ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Λειτουργίες &
Integrations.

Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.

ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Call reporting.

Τα αναλυτικά reports κλήσεων είναι ένα μοναδικό εργαλείο για κάθε τηλεφωνικό κέντρο με πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης. Μαζί με την καταγραφή κλήσεων αποτελούν πανίσχυρη μηχανή για την επιτυχία στη business επικοινωνία.

Με πλήρη στατιστικά στοιχεία για όλες τις κλήσεις που πραγματοποιούνται – εισερχόμενες και εξερχόμενες – οι αναφορές κλήσεων επιτρέπουν, την αναλυτική παρακολούθηση της απόδοσης ομάδων και τη διατήρηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Είτε επιθυμείτε να έχετε εικόνα για ένα ολόκληρο τμήμα ή ομάδα, είτε για συγκεκριμένους χρήστες, τα call reports παρέχουν λεπτομερή και στοχευμένη πληροφόρηση για σωστή λήψη αποφάσεων.

Rectangle 1269

ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ

Πλεονεκτήματα των call reports.

Μείνετε ενημερωμένοι κάθε στιγμή μέσω των 3CX call reports.

1 3816

Γνωρίζετε
τι συμβαίνει

Με τα αυτοματοποιημένα call reports βλέπετε real-time την απόδοση ανά χρήστη και ανά τμήμα. Επίσης βλέπετε και την ιστορικότητα απόδοσης με δυνατότητα σύγκρισης στατιστικών.

feature-merit-icon

Αποφασίζετε
αξιοκρατικά

Οι αποφάσεις σας πλέον στηρίζονται σε πραγματικά δεδομένα, χωρίς εικασίες. Μπορείτε να βλέπετε ποιοι χρήστες ή ποιες ομάδες προσπαθούν περισσότερο και να τους επιβραβεύετε.

3 11

Παρακολουθείτε
τάσεις

Μέσω των στατιστικών αναφορών διαπιστώνετε τάσεις στην αύξηση των εισερχόμενων κλήσεων και μπορείτε να προβλέπετε πότε υπάρχει ανάγκη για εποχικές προσλήψεις.

pic (1)

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Τα αναλυτικά reports κλήσεων δείχνουν πάντα την αλήθεια.

Τηλεφωνικά κέντρα οργανισμών, call centers και contact centers επανακτούν τον έλεγχο με τη δύναμη των στατιστικών αναφορών.

Γιατί να μην αξιοποιήσετε κι εσείς μια σύγχρονη λύση επίβλεψης και ελέγχου με σύμμαχο την τεχνολογία; Μάθετε σήμερα τι συμβαίνει στο τηλεφωνικό σας κέντρο και αποφασίστε αντικειμενικά.

τα νεα μας

#VoiceΒlog

Εξερευνήστε τον κόσμο της VoIP τηλεφωνίας και των τηλεφωνικών
κέντρων μέσα από τα άρθρα μας.

Τι είναι το cloud

Τι είναι το cloud;

Στον κόσμο της τεχνολογίας, το cloud έχει εδραιωθεί ως ένας από τους πιο αναγκαίους πυλώνες για τις σύγχρονες...

Μάθετε περισσότερα
Περίοδος υψηλής ζήτησης

Περίοδος υψηλής ζήτησης

Η περίοδος υψηλής ζήτησης μπορεί να είναι μια δοκιμασία για κάθε μικρή και μεσαία επιχείρηση. Απαιτεί αποδοτική...

Μάθετε περισσότερα
featured-img

3CX: Το απόλυτο Cloud τηλεφωνικό κέντρο της Voiceland

Το τηλεφωνικό κέντρο είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην επικοινωνία κάθε επιχείρησης, γιατί αποτελεί τον συνδετικό κρίκο...

Μάθετε περισσότερα