Ελληνικά

ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Λειτουργίες &
Integrations.

Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.

ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Call reporting.

Τα αναλυτικά reports κλήσεων είναι ένα μοναδικό εργαλείο για κάθε τηλεφωνικό κέντρο με πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης. Μαζί με την καταγραφή κλήσεων αποτελούν πανίσχυρη μηχανή για την επιτυχία στη business επικοινωνία.

Με πλήρη στατιστικά στοιχεία για όλες τις κλήσεις που πραγματοποιούνται – εισερχόμενες και εξερχόμενες – οι αναφορές κλήσεων επιτρέπουν, την αναλυτική παρακολούθηση της απόδοσης ομάδων και τη διατήρηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Είτε επιθυμείτε να έχετε εικόνα για ένα ολόκληρο τμήμα ή ομάδα, είτε για συγκεκριμένους χρήστες, τα call reports παρέχουν λεπτομερή και στοχευμένη πληροφόρηση για σωστή λήψη αποφάσεων.

Rectangle 1269

ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ

Πλεονεκτήματα των call reports.

Μείνετε ενημερωμένοι κάθε στιγμή μέσω των 3CX call reports.

1 3816

Γνωρίζετε
τι συμβαίνει

Με τα αυτοματοποιημένα call reports βλέπετε real-time την απόδοση ανά χρήστη και ανά τμήμα. Επίσης βλέπετε και την ιστορικότητα απόδοσης με δυνατότητα σύγκρισης στατιστικών.

feature-merit-icon

Αποφασίζετε
αξιοκρατικά

Οι αποφάσεις σας πλέον στηρίζονται σε πραγματικά δεδομένα, χωρίς εικασίες. Μπορείτε να βλέπετε ποιοι χρήστες ή ποιες ομάδες προσπαθούν περισσότερο και να τους επιβραβεύετε.

3 11

Παρακολουθείτε
τάσεις

Μέσω των στατιστικών αναφορών διαπιστώνετε τάσεις στην αύξηση των εισερχόμενων κλήσεων και μπορείτε να προβλέπετε πότε υπάρχει ανάγκη για εποχικές προσλήψεις.

pic (1)

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Τα αναλυτικά reports κλήσεων δείχνουν πάντα την αλήθεια.

Τηλεφωνικά κέντρα οργανισμών, call centers και contact centers επανακτούν τον έλεγχο με τη δύναμη των στατιστικών αναφορών.

Γιατί να μην αξιοποιήσετε κι εσείς μια σύγχρονη λύση επίβλεψης και ελέγχου με σύμμαχο την τεχνολογία; Μάθετε σήμερα τι συμβαίνει στο τηλεφωνικό σας κέντρο και αποφασίστε αντικειμενικά.

τα νεα μας

#VoiceΒlog

Εξερευνήστε τον κόσμο της VoIP τηλεφωνίας και των τηλεφωνικών
κέντρων μέσα από τα άρθρα μας.

featured-img

Ανάλυση εισερχόμενων κλήσεων: Αξιοποιήστε τα δεδομένα για καλύτερες επιχειρηματικές αποφάσεις

Οι αναλύσεις και τα δεδομένα αποτελούν πλέον τη βάση για τις σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές. Παρόλο που τα...

Μάθετε περισσότερα
a man talking on the phone

5 λόγοι που η επιχείρησή σας πρέπει να στραφεί σε λύσεις softphone

Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...

Μάθετε περισσότερα
hands holding a smartphone

Αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας: Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να αλλάξετε πάροχο;

Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι...

Μάθετε περισσότερα