Ελληνικά

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ρωτάτε και σας απαντάμε.

Όλες οι απαντήσεις που ψάχνετε σχετικά με τη VoIP τηλεφωνία και τη σύγχρονη business επικοινωνία.

Ταιριάζει η VoIP τηλεφωνία στην επιχείρησή μου;

Η VoIP τηλεφωνία έφερε την επανάσταση στην επικοινωνία των επιχειρήσεων, προσφέροντας πεντακάθαρη ποιότητα φωνής, πιο ευνοϊκές χρεώσεις και ασύγκριτη ευελιξία. Έχει δυνατότητα διασύνδεσης με διάφορα άλλα εργαλεία της επιχείρησης (ERP, CRM κ.λπ.), επιτρέπει την άνευ περιορισμών παγκόσμια επικοινωνία και βοηθά ακόμη και μια μικρή επιχείρηση να αναπτυχθεί. Είτε έχετε μια μικρή επιχείρηση με συγκεκριμένες ανάγκες, είτε διοικείτε μια μεσαία ή μια μεγάλη εταιρεία με αυξανόμενες απαιτήσεις επικοινωνίας, η VoIP σας ανοίγει τον δρόμο για πιο αυτόματες και πιο αποτελεσματικές εσωτερικές λειτουργίες.

Τι πληρώνω ετησίως για να έχω VoIP τηλεφωνία με τη Voiceland;

Τα πακέτα VoIP της Voiceland είναι δομημένα, έτσι ώστε να πληρώνετε μόνο ό, τι ακριβώς χρησιμοποιείτε. Λειτουργούν και με προπληρωμένο χρόνο ομιλίας, και χωρίς κρυφές χρεώσεις, και με χρέωση ανά πραγματικό λεπτό ομιλίας. Συνεπώς, έχετε τον απόλυτο έλεγχο στον χρόνο ομιλίας που καταναλώνετε, στις πληρωμές σας και να ορίσετε από πριν το ποσό που αφορά την επικοινωνία σας.

Γιατί μια επιχείρηση να επιλέξει τη VoIP τηλεφωνία αντί για τη συμβατική τηλεφωνία;

Η VoIP τηλεφωνία υπερέχει της συμβατικής τηλεφωνίας στην επικοινωνία των επιχειρήσεων, αφού προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση, προσαρμόζεται σε πολλές συσκευές και συνδέεται με πολλά διαφορετικά συστήματα. Αντίθετα με τα παραδοσιακά συστήματα τηλεπικοινωνίας, η VoIP είναι μια ευέλικτη επιλογή, που αναπτύσσεται μαζί με την επιχείρησή σας. Επιλέγοντας τη VoIP τηλεφωνία, έχετε συνεχή προσβασιμότητα στα συστήματα επικοινωνίας της επιχείρησης, εξυπηρετείτε καλύτερα τους πελάτες και βοηθάτε τους εργαζόμενους να γίνουν πιο παραγωγικοί.

Τι είδη VoIP τηλεφωνικών αριθμών υπάρχουν;

Ένας αριθμός VoIP μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους πελάτες και το προσωπικό σας όπως κάθε άλλος τηλεφωνικός αριθμός. Θα έχετε 10 ψηφία, όπως συνήθως, και η ποιότητα κλήσης θα είναι η ίδια, αν όχι καλύτερη από πριν. Μπορείτε να επιλέξετε γεωγραφικούς αριθμούς από διάφορες πόλεις της Ελλάδας ή από χώρες του εξωτερικού. Σε ορισμένες περιπτώσεις, πάροχοι VoIP όπως η Voiceland, προσφέρουν επίσης μη γεωγραφικούς αριθμούς τύπου 800-ΧΧΧ-ΧΧΧΧ, οι οποίοι εξυπηρετούν ως μια ενιαία λύση πανελλαδικής επικοινωνίας.

Μπορώ να επιλέξω τον τηλεφωνικό μου αριθμό VoIP;

Μπορείτε να επιλέξετε από ποια πόλη θα είναι ο αριθμός κλήσης για την επιχείρησή σας, αλλά ο αριθμός γίνεται με τυχαία εκχώρηση. Παρ’ ολα αυτά, αν επιθυμείτε να επιλέξετε το νούμερο, αυτό μπορεί να γίνει με ένα επιπλέον κόστος.

Μπορεί ένας αριθμός VoIP να τερματίζει σε κινητό τηλέφωνο;

Ναι. Το VoIP για κινητά τηλέφωνα, που είναι γνωστό επίσης ως mobile VoIP ή mVoIP, χρησιμοποιεί το δίκτυο ενός κινητού τηλεφώνου (3G, 4G, 5G, LTE) για να εκμεταλλευτεί την τεχνολογία VoIP. Αυτό σημαίνει ότι μέσω του 3CX app έχετε το τηλέφωνο του γραφείου πάντα στο κινητό σας, ακόμη και σε ταξίδια εκτός Ελλάδας. Στη συμβατική τηλεφωνία αυτό μπορεί να γίνει μόνο μέσω της εκτροπής και με ενεργοποίηση του roaming. Αλλά πιθανότατα θα χρεωθείτε αρκετά γι’αυτό, ειδικά σε χώρες εκτός Ευρώπης. Με τη VoIP ξεχνάτε το κόστος για roaming γιατί καλείτε παντού και σας καλούν από παντού, χωρίς να αλλάζει τίποτα στον λογαριασμό σας.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ φυσικού και Cloud Τηλεφωνικού Κέντρου;

Ένα Cloud τηλεφωνικό κέντρο είναι ένα εικονικό τηλεφωνικό σύστημα που φιλοξενείται σε ένα cloud. Στην περίπτωση της Voiceland όλα τα τηλεφωνικά κέντρα φιλοξενούνται στις κορυφαίας αξιοπιστίας υποδομές της Amazon, στη Φρανκφούρτη. Τα συστήματα Cloud PBX δεν απαιτούν εξοπλισμό, εκτός αν κάποια επιχείρηση επιθυμεί να εγκαταστήσει τηλεφωνικές συσκευές VoIP. Όμως, αυτό δεν είναι απαραίτητο. Μπορεί να συνδέσει το τηλεφωνικό κέντρο στους υπολογιστές που ήδη χρησιμοποιεί, για παράδειγμα. Αντιθέτως, ένα σύστημα παραδοσιακού τηλεφωνικού κέντρου είναι ένα κλειστό δίκτυο τηλεφώνων μέσα σε μια επιχείρηση που απαιτεί όλο τον εξοπλισμό, από τους servers και τα δίκτυα μέχρι τις τηλεφωνικές συσκευές. Άρα είναι αρκετά ακριβό να στηθεί από το μηδέν.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα ενός Cloud Τηλεφωνικού κέντρου για επιχειρήσεις;

Όλες οι επιχειρήσεις έχουν σήμερα σύνδεση στο διαδίκτυο. Μέσω αυτού λοιπόν μπορείτε να πραγματοποιήσετε επαγγελματικές κλήσεις από διάφορες τοποθεσίες, χρησιμοποιώντας κινητές συσκευές ή υπολογιστή. Με το cloud PBX δεν υπάρχει ανάγκη να διατηρείτε ένα server room, ούτε να ψάχνετε για εξειδικευμένο προσωπικό συντήρησης της εγκατάστασης. Το scalability είναι άλλο ένα πλεονέκτημα, αφού μπορείτε να προσαρμόσετε τις γραμμές και τις επεκτάσεις των λειτουργιών που χρειάζεστε. Επίσης, σε περίπτωση μετακόμισης δεν υπάρχει πρόβλημα. Το τηλεφωνικό σας κέντρο είναι εικονικό και δε σας επηρεάζει πουθενά, αν θέλετε να μεταφέρετε τα γραφεία σας κάπου αλλού. Τέλος, οι λειτουργίες ενός cloud PBX επεκτείνονται πέρα από τις κλήσεις, προσφέροντας προηγμένες λειτουργίες όπως τηλεδιάσκεψη, ζωντανές συνομιλίες και ενσωμάτωση WhatsApp.

Ποιο είναι το καλύτερο Cloud Τηλεφωνικό κέντρο για μικρές επιχειρήσεις;

Το Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο είναι μια οικονομικά αποδοτική λύση για μικρές επιχειρήσεις, με κόστος που προκύπτει βάσει χρήσης. Σε αντίθεση με τα on-premise συστήματα, το cloud PBX δε σας επιβαρύνει με την τακτική και αναγκαία συντήρηση ενός PBX server. Με τον τρόπο αυτό σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε κορυφαίες τεχνολογίες επικοινωνίας, χωρίς την ανάγκη προϋπολογισμού πάγιων εξόδων συντήρησης ή μιας μεγάλης αρχικής επένδυσης για την εγκατάσταση.

contact us copy

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝIΑ

Έχετε περισσότερες απορίες; Ρωτήστε μας!

Είμαστε εδώ για να απαντήσουμε σε κάθε σας ερώτηση!

Η ομάδα της Voiceland θα κάνει κάθε προσπάθεια για να σας εξηγήσει τα πάντα για τα συστήματά μας και να σας βοηθήσει να βρείτε ακριβώς αυτό που χρειάζεστε.