Οι αναλύσεις και τα δεδομένα αποτελούν πλέον τη βάση για τις σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές. Παρόλο που τα...
ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Λειτουργίες &
Integrations.
Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.
MongoDB integration με το τηλεφωνικό σας κέντρο.
Τώρα το MongoDB CRM σας συνδέεται με το 3CX για να προσφέρει λύσεις σε κάθε ανάγκη επικοινωνίας μέσα στην επιχείρησή σας.
Ανακαλύψτε τη δύναμη του συγχρονισμού δεδομένων μεταξύ του MongoDB και του τηλεφωνικού σας κέντρου, μέσω του προηγμένου API για CRM του 3CX. Η ροή εργασίας στο contact center γίνεται γρηγορότερη μέσω των αυτοματισμών αναγνώρισης επαφής και αυτόματης καταγραφής δεδομένων από τις συνομιλίες σας (Call και Chat Journals).
Λιγότερες εργατοώρες χαμένες, περισσότερες δυνατότητες.
Απλοποιήστε την προσθήκη νέων επαφών, μειώστε τον χρόνο διαχείρισης δεδομένων και dialing, και αφήστε την τεχνολογία να ξεκλειδώσει νέες δυνατότητες.
Η ευκολία της Click to Call λειτουργικότητας, σας επιτρέπει να κάνετε κλήσεις από το MongoDB σύστημά σας με ευκολία, χρησιμοποιώντας τις επεκτάσεις του 3CX για Google Chrome και Microsoft Edge. Αναβαθμίστε τη διαχείριση των δεδομένων σας και την επικοινωνία σας, συνδυάζοντας κι άλλους αυτοματισμούς της 3CX, όπως είναι η καταγραφή κλήσεων και το Voice2Mail.
ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ
Πλεονεκτήματα MongoDB integration με το τηλεφωνικό σας κέντρο.
Συγχρονίστε δεδομένα αυτόματα και χαράξτε μια σωστή στρατηγική επικοινωνίας.
Συγχρονισμός
δεδομένων
Το integration μεταξύ 3CX και MongoDB επιτρέπει τον real-time συγχρονισμό δεδομένων των πελατών. Κλήσεις, συνομιλίες και emails, καταγράφονται και δημιουργούν ένα πλήρες ιστορικό για κάθε πελάτη, επιτρέποντάς σας να παίρνετε ενημερωμένες αποφάσεις.
Ακρίβεια στην
πληροφορία
Οι κλήσεις και οι συνομιλίες καταγράφονται αυτόματα στο MongoDB CRM. Έτσι, ξασφαλίζετε ότι κάθε αλληλεπίδραση και εισερχόμενη πληροφορία από τους πελάτες καταγράφεται με ακρίβεια, μηδενίζοντας τις πιθανότητες ανθρώπινου λάθος στο data entry.
Ανάλυση και
στρατηγική
Η διασύνδεση με το CRM επιτρέπει την αξιοποίηση δεδομένων και τη δημιουργία στατιστικών αναφορών κλήσεων. Μέσω της ανάλυσης των μοτίβων κλήσεων, των αλληλεπιδράσεων και άλλων παραμέτρων, μπορείτε να βελτιώσετε τις στρατηγικές σας.
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ
#VoiceBlog
Διαβάστε ιστορίες επιτυχίας, νέα του telecom και χρήσιμα άρθρα για
την αξιοποίηση της VoIP στην επιχείρηση.
Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...
Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι...