Ελληνικά

ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Λειτουργίες &
Integrations.

Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.

ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Διαχείριση Queues
(Ουρές Αναμονής).

Η ουρά αναμονής είναι ένας σημαντικός παράγοντας που διαμορφώνει την τηλεφωνική εμπειρία του πελάτη με την επιχείρηση. Με τη λειτουργία Queues στο cloud τηλεφωνικό κέντρο σας, μπορείτε να ενημερώνετε τους καλούντες για την προτεραιότητά τους στη σειρά αναμονής κλήσης και να τους προσφέρετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε εσείς την κλήση (call back), εάν δεν επιθυμούν να περιμένουν.

Με την ανακοίνωση της θέσης του καλούντος ανά 20 δευτερόλεπτα, μειώνετε τις πιθανότητες αυτός που σας κάλεσε να απογοητευτεί περιμένοντας. Επιπλέον, η δυνατότητα επιστροφής της κλήσης στους καλούντες μετά από X λεπτά αναμονής, είναι μια εξαιρετική λύση για την εξυπηρέτηση των πελατών που έχουν επείγοντα ζητήματα.

Rectangle 1269

ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ

Πλεονεκτήματα της διαχείρισης ουράς αναμονής κλήσεων.

Ενημέρωση στην ουρά αναμονής κλήσης για να προσφέρετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες σας.

1 3817

Κρατάτε τους καλούντες
στο ακουστικό

Η διαχείριση της αναμονής κλήσης διατηρεί τους καλούντες στο ακουστικό, μειώνοντας τις πιθανότητες κάποιος να εγκαταλείψει την κλήση νωρίς, πριν προλάβετε να μιλήσετε μαζί του.

2 567

Δημιουργείτε
brand loyalty

Με την έξυπνη διαχείριση ουράς αναμονής στην κλήση, όχι μόνο κρατάτε τους πελάτες σας ικανοποιημένους, αλλά και δημιουργείτε ισχυρό brand loyalty για την επιχείρηση!

3 12

Μειώνετε το άγχος
και την πίεση

Η αποτελεσματική διαχείριση ουράς αναμονής εξαλείφει το άγχος των sales και support ομάδων, επιτρέποντάς τους να επικεντρωθούν στην παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης.

pic (1)

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Δώστε αξία στην ποιοτική επικοινωνία στο τηλεφωνικό σας κέντρο.

Με τη διαχείριση ουράς κλήσεων, η αναμονή στο ακουστικό γίνεται μέρος της συνολικής εμπειρίας των ανθρώπων με το brand σας.

Ένα call queue περιορίζει την ανασφάλεια που νιώθει κάποιος περιμένοντας να απαντήσετε στην κλήση του. Αντ' αυτού, οι καλούντες ενημερώνονται για την πρόοδό τους στη σειρά προτεραιότητας, φτάνοντας πιο κοντά στην επίλυση του ζητήματός τους. Μαζί με άλλες βοηθητικές λειτουργίες όπως η φωνητική πύλη, το Missed Call automation και ο τηλεφωνητής, η Voiceland σας προσφέρει ολοκληρωμένη εποπτεία και διαχείριση της επικοινωνίας σας, ακόμα και σε περιόδους όπου ο όγκος κλήσεων αυξάνεται απότομα.

τα νεα μας

#VoiceΒlog

Εξερευνήστε τον κόσμο της VoIP τηλεφωνίας και των τηλεφωνικών
κέντρων μέσα από τα άρθρα μας.

Τι είναι το cloud

Τι είναι το cloud;

Στον κόσμο της τεχνολογίας, το cloud έχει εδραιωθεί ως ένας από τους πιο αναγκαίους πυλώνες για τις σύγχρονες...

Μάθετε περισσότερα
Περίοδος υψηλής ζήτησης

Περίοδος υψηλής ζήτησης

Η περίοδος υψηλής ζήτησης μπορεί να είναι μια δοκιμασία για κάθε μικρή και μεσαία επιχείρηση. Απαιτεί αποδοτική...

Μάθετε περισσότερα
featured-img

3CX: Το απόλυτο Cloud τηλεφωνικό κέντρο της Voiceland

Το τηλεφωνικό κέντρο είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην επικοινωνία κάθε επιχείρησης, γιατί αποτελεί τον συνδετικό κρίκο...

Μάθετε περισσότερα