Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...
ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Λειτουργίες &
Integrations.
Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.
Vtiger integration με το τηλεφωνικό σας κέντρο.
Ανακαλύψτε δυναμικές λειτουργίες που σχεδιάστηκαν για να βελτιώσουν την επικοινωνία και τη διαχείριση των δεδομένων σας.
Καλλιεργήστε τις σχέσεις σας με τους πελάτες σας, διασυνδέοντας το CRM σας με το 3CX τηλεφωνικό σας κέντρο. Η Voiceland συνδέει το 3CX με το Vtiger μέσω ενός προηγμένου API, που φέρνει την επιχείρησή σας πιο κοντά στον αυτοματισμό καθημερινών εργασιών. Οι επαφές σας συγχρονίζονται στα δύο λογισμικά, η εξέλιξη κάθε επικοινωνίας καταγράφεται αυτόματα και εσείς αποφασίζετε πάντα με γνώμονα τα πραγματικά δεδομένα των επικοινωνιών.
Συγκεντρώνοντας όλα τα δεδομένα επικοινωνίας σε ένα single point of truth.
Ζήστε την ευκολία της καταγραφής κλήσεων και συνομιλιών, όπου κάθε αλληλεπίδραση μεταφέρεται αυτόματα στην αντίστοιχη καρτέλα πελάτη στο Vtiger.
Οι εισερχόμενες κλήσεις ενεργοποιούν αυτόματα το αναγνωριστικό επαφών Vtiger και τα στοιχεία του πελάτη εμφανίζονται στην οθόνη. Αναζητήστε επαφές στο Vtiger με όνομα, αριθμό ή email. Πραγματοποιήστε κλήσεις απευθείας από το CRM σας με το Click to Call. Ενισχύσετε ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες του Vtiger και αξιοποιήστε λειτουργικότητες όπως είναι ο τηλεφωνητής, το missed call και το call reports.
ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ
Πλεονεκτήματα Vtiger integration με
το τηλεφωνικό σας κέντρο.
Καλύτερη διαχείριση αιτημάτων πελατών και
αποτελεσματικότερες διαδικασίες επικοινωνίας στην επιχείρηση.
Διατήρηση ιστορικού
επικοινωνίας
Η πρόσβαση σε λεπτομερή ιστορικά κλήσεων πελατών και η αυτόματη καταχώρησή τους μέσα στο Vtiger CRM επιτρέπει την εξατομικευμένη επικοινωνία με τον καλούντα, ενισχύοντας τις σχέσεις μεταξύ πελατών και επιχείρησης.
Real-time συγχρονισμός
δεδομένων
Ο αυτόματος συγχρονισμός κλήσεων, μηνυμάτων στον τηλεφωνητή και των σημειώσεων που αφήνει κάθε agent, εξασφαλίζει την άμεση ενημέρωση της καρτέλας του πελάτη στο Vtiger CRM, για μια πλήρη εικόνα των πρόσφατων δεδομένων επικοινωνίας.
Συνέχεια στη
ροή εργασίας
Με τη λειτουργία Click to Call, οι εργαζόμενοι στο τηλεφωνικό σας κέντρο μπορούν να πραγματοποιούν κλήσεις απευθείας από το Vtiger, εξοικονομώντας χρόνο και εξασφαλίζοντας ότι η επικοινωνία παραμένει εντός του CRM περιβάλλοντος.
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ
#VoiceBlog
Διαβάστε ιστορίες επιτυχίας, νέα του telecom και χρήσιμα άρθρα για την αξιοποίηση της VoIP στην επιχείρηση.
Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι...
Η ταχύτητα Internet παίζει καθοριστικό ρόλο στη σύγχρονη επιχειρηματική επικοινωνία και όχι μόνο. Όταν ο χρόνος είναι...