Ελληνικά

ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Λειτουργίες &
Integrations.

Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.

ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ VTIGER

Vtiger integration με το τηλεφωνικό σας κέντρο.

Ανακαλύψτε δυναμικές λειτουργίες που σχεδιάστηκαν για να βελτιώσουν την επικοινωνία και τη διαχείριση των δεδομένων σας.

Καλλιεργήστε τις σχέσεις σας με τους πελάτες σας, διασυνδέοντας το CRM σας με το 3CX τηλεφωνικό σας κέντρο. Η Voiceland συνδέει το 3CX με το Vtiger μέσω ενός προηγμένου API, που φέρνει την επιχείρησή σας πιο κοντά στον αυτοματισμό καθημερινών εργασιών. Οι επαφές σας συγχρονίζονται στα δύο λογισμικά, η εξέλιξη κάθε επικοινωνίας καταγράφεται αυτόματα και εσείς αποφασίζετε πάντα με γνώμονα τα πραγματικά δεδομένα των επικοινωνιών.

pic-Nov-23-2023-08-11-09-1574-PM
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΣ

Συγκεντρώνοντας όλα τα δεδομένα επικοινωνίας σε ένα single point of truth.

Ζήστε την ευκολία της καταγραφής κλήσεων και συνομιλιών, όπου κάθε αλληλεπίδραση μεταφέρεται αυτόματα στην αντίστοιχη καρτέλα πελάτη στο Vtiger.

Οι εισερχόμενες κλήσεις ενεργοποιούν αυτόματα το αναγνωριστικό επαφών Vtiger και τα στοιχεία του πελάτη εμφανίζονται στην οθόνη. Αναζητήστε επαφές στο Vtiger με όνομα, αριθμό ή email. Πραγματοποιήστε κλήσεις απευθείας από το CRM σας με το Click to Call. Ενισχύσετε ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες του Vtiger και αξιοποιήστε λειτουργικότητες όπως είναι ο τηλεφωνητής, το missed call και το call reports.

pic (15)

ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ

Πλεονεκτήματα Vtiger integration με
το τηλεφωνικό σας κέντρο.

Καλύτερη διαχείριση αιτημάτων πελατών και
αποτελεσματικότερες διαδικασίες επικοινωνίας στην επιχείρηση.

int1

Διατήρηση ιστορικού
επικοινωνίας

Η πρόσβαση σε λεπτομερή ιστορικά κλήσεων πελατών και η αυτόματη καταχώρησή τους μέσα στο Vtiger CRM επιτρέπει την εξατομικευμένη επικοινωνία με τον καλούντα, ενισχύοντας τις σχέσεις μεταξύ πελατών και επιχείρησης.

int13

Real-time συγχρονισμός
δεδομένων

Ο αυτόματος συγχρονισμός κλήσεων, μηνυμάτων στον τηλεφωνητή και των σημειώσεων που αφήνει κάθε agent, εξασφαλίζει την άμεση ενημέρωση της καρτέλας του πελάτη στο Vtiger CRM, για μια πλήρη εικόνα των πρόσφατων δεδομένων επικοινωνίας.

int25

Συνέχεια στη
ροή εργασίας

Με τη λειτουργία Click to Call, οι εργαζόμενοι στο τηλεφωνικό σας κέντρο μπορούν να πραγματοποιούν κλήσεις απευθείας από το Vtiger, εξοικονομώντας χρόνο και εξασφαλίζοντας ότι η επικοινωνία παραμένει εντός του CRM περιβάλλοντος.

ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

#VoiceBlog

Διαβάστε ιστορίες επιτυχίας, νέα του telecom και χρήσιμα άρθρα για την αξιοποίηση της VoIP στην επιχείρηση.

Τι είναι το cloud

Τι είναι το cloud;

Στον κόσμο της τεχνολογίας, το cloud έχει εδραιωθεί ως ένας από τους πιο αναγκαίους πυλώνες για τις σύγχρονες...

Μάθετε περισσότερα
Περίοδος υψηλής ζήτησης

Περίοδος υψηλής ζήτησης

Η περίοδος υψηλής ζήτησης μπορεί να είναι μια δοκιμασία για κάθε μικρή και μεσαία επιχείρηση. Απαιτεί αποδοτική...

Μάθετε περισσότερα
featured-img

3CX: Το απόλυτο Cloud τηλεφωνικό κέντρο της Voiceland

Το τηλεφωνικό κέντρο είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην επικοινωνία κάθε επιχείρησης, γιατί αποτελεί τον συνδετικό κρίκο...

Μάθετε περισσότερα