Ελληνικά

ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Λειτουργίες &
Integrations.

Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.

ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ SALESFORCE

Salesforce integration με το τηλεφωνικό σας κέντρο.

Απλοποιήστε τις διαδικασίες και αυτοματοποιήστε τον διαμοιρασμό της πληροφορίας στον οργανισμό σας.

Διασυνδέστε το 3CX με το Salesforce μέσω του εξειδικευμένου 3CX API για CRM. To PBX-CRM integration λαμβάνει χώρα σε επίπεδο cloud server, εξασφαλίζοντας απλούστερη και άμεση παραμετροποίηση στο τηλεφωνικό σας κέντρο. Επωφεληθείτε από τη συνέργεια των πιο βασικών εργαλείων της επιχείρησής σας και συντονίστε τμήματα και ομάδες.

1-image-1
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΣ

Καλύτερη αξιοποίηση των πόρων στον οργανισμό σας.

Απλοποιήστε τις ροές εργασίας και αλληλεπιδράστε με τους πελάτες σας βασιζόμενοι σε πραγματικά business data.

Με ένα PBX-Salesforce integration, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις διαδικασίες, συνδυάζοντας τις μοναδικές δυνατότητες επικοινωνίας του 3CX με τη δυναμική ενός top level CRM, όπως είναι το Salesforce. Δείτε το loyalty των πελατών σας να αυξάνεται και καλλιεργήστε καλύτερες πελατειακές σχέσεις με τη βοήθεια της τεχνολογίας.

Rectangle 1269

ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ

Πλεονεκτήματα διασύνδεσης τηλεφωνικού κέντρου με το Salesforce.

Κάντε την πληροφορία στο CRM σας μέσο για
πιο αποτελεσματική επικοινωνία.

int22

Συγχρονισμός
επαφών

Όταν πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε κλήσεις από εξωτερικούς αριθμούς, το 3CX ελέγχει το CRM σας και προσθέτει τις λεπτομέρειες της επαφής στην οθόνη. Έτσι, απαντάτε την κλήση γνωρίζοντας από πριν τον συνομιλητή σας.

int20

Αυτοματοποιημένες
εργασίες

Η διασύνδεση με το Salesforce βοηθά να αυτοματοποιήσετε επαναλαμβανόμενες εργασίες, όπως είναι τα follow-up emails ή η δημιουργία νέων επαφών στο Salesforce, όταν ένας ενδιαφερόμενος καλέσει για πρώτη φορά.

int5

Βελτιωμένη εμπειρία
πελάτη

Με το Salesforce integration καλωσορίζετε τους πελάτες σας με το όνομά τους κατά την εκκίνηση της κλήσης. Μπορείτε να τους παρέχετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση με εξυπνα αλληλοϋποστηριζόμενες τεχνολογίες.

ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

#VoiceBlog

Διαβάστε ιστορίες επιτυχίας, νέα του telecom και χρήσιμα άρθρα για την
αξιοποίηση της VoIP στην επιχείρηση.

featured-img

Ανάλυση εισερχόμενων κλήσεων: Αξιοποιήστε τα δεδομένα για καλύτερες επιχειρηματικές αποφάσεις

Οι αναλύσεις και τα δεδομένα αποτελούν πλέον τη βάση για τις σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές. Παρόλο που τα...

Μάθετε περισσότερα
a man talking on the phone

5 λόγοι που η επιχείρησή σας πρέπει να στραφεί σε λύσεις softphone

Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...

Μάθετε περισσότερα
hands holding a smartphone

Αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας: Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να αλλάξετε πάροχο;

Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι...

Μάθετε περισσότερα