Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...
ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Λειτουργίες &
Integrations.
Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.
ConnectWise integration με το τηλεφωνικό σας κέντρο.
Διασυνδέστε το 3CX με το ConnectWise και φτάστε τις δυνατότητες του CRM σας σε άλλο επίπεδο.
Απλοποιήστε την εγγραφή νέων επαφών στο ConnectWise κάθε φορά που μια νέα εισερχόμενη κλήση φτάνει στο τηλεφωνικό σας κέντρο. Αξιοποιήστε τη δυνατότητα Click to Call, που επιτρέπει την πραγματοποίηση κλήσεων απευθείας από το περιβάλλον του ConnectWise, μέσω των επεκτάσεων του 3CX για Google Chrome και Microsoft Edge.
Διαχειριστείτε καλύτερα τα δεδομένα από κάθε σας επικοινωνία.
Η διασύνδεση μεταξύ τηλεφωνικού κέντρου και CRM σάς δίνει την ευκαιρία να βελτιώσετε την επικοινωνία σας και τη διαχείριση των δεδομένων σας.
Με την αυτόματη καταγραφή κάθε κλήσης και συνομιλίας, τα δεδομένα μεταφέρονται αυτούσια και με ακρίβεια στις καρτέλες πελατών του ConnectWise. Όλες οι απαραίτητες λεπτομέρειες βρίσκονται συγκεντρωμένες ακριβώς εκεί που πρέπει, για να μπορούν να δουλέψουν τα τμήματα sales, marketing και customer support. Κι όλο αυτό συμβαίνει εντελώς αυτόματα, χωρίς επιπλέον κινήσεις δευτερογενούς καταχώρισης δεδομένων.
ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ
Πλεονεκτήματα ConnectWise integration με το τηλεφωνικό σας κέντρο.
Πιο οργανωμένη πληροφορία στο CRM σας σημαίνει
βελτιωμένη απόδοση.
Εύκολη διαχείριση
επαφών
Η δημιουργία νέων επαφών στο ConnectWise απλοποιείται με τη διασύνδεση PBX και CRM. Όταν λαμβάνετε κλήσεις από άγνωστους αριθμούς, η προσθήκη επαφών συμβαίνει αυτόματα και άμεσα, χρησιμοποιώντας το API μεταξύ των λογισμικών.
Βελτιωμένη εμπειρία
πελατών
Η διασύνδεση του 3CX με το ConnectWise βελτιώνει το πώς διαχειρίζεστε τους πελάτες σας. Καλωσορίζοντάς τους με το όνομά τους και χτίζοντας την επικοινωνία πάνω σε δεδομένα προηγούμενων συνομιλιών, νιώθουν ότι τους ακούτε και καταλαβαίνετε τα «θέλω» τους.
Καλύτερη ανάλυση
& αναφορές
Οι καταγραφές κλήσεων, οι αλληλεπιδράσεις των πελατών με την επιχείρηση και οι λεπτομέρειες που σημειώνουν οι agents σας μετά τη συνομιλία είναι κλειδιά για καλύτερο reporting. Όλα αυτά οδηγούν στη λήψη καλύτερων αποφάσεων για την επιχείρηση.
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ
#VoiceBlog
Διαβάστε ιστορίες επιτυχίας, νέα του telecom και χρήσιμα άρθρα για
την αξιοποίηση της VoIP στην επιχείρηση.
Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι...
Η ταχύτητα Internet παίζει καθοριστικό ρόλο στη σύγχρονη επιχειρηματική επικοινωνία και όχι μόνο. Όταν ο χρόνος είναι...