Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...
ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Λειτουργίες &
Integrations.
Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.
Microsoft Dynamics 365 integration με το τηλεφωνικό σας κέντρο.
Η διασύνδεση του 3CX με το Microsoft Dynamics 365 σάς επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε ακόμη περισσότερες διαδικασίες στην επιχείρησή σας.
Μέσω του 3CX API για CRM, η Voiceland εξασφαλίζει για εσάς και τις ομάδες σας ένα γρήγορο και πλήρως λειτουργικό CRM integration, με πλεονεκτήματα τόσο για τους agents που διαχειρίζονται την εταιρική επικοινωνία, όσο και για τους πελάτες σας. Όλα τα δεδομένα των κλήσεων και τα στοιχεία των πελατών αντλούνται αυτόματα από το Dynamics. Έτσι, δε θα χρειαστεί ποτέ ξανά να ζητήσετε στοιχεία πελατών και πληροφορίες συνομιλιών τηλεφωνικά.
Διασύνδεση για μεγαλύτερη παραγωγικότητα.
Βελτιώστε τη ροή εργασίας σας κατά τη λήψη εισερχόμενων κλήσεων στο τηλεφωνικό σας κέντρο με τη δύναμη των αυτοματισμών.
Ο συγχρονισμός επαφών μεταξύ των δύο εργαλείων, συνδέει αυτόματα τις κλήσεις με τις επαφές του 3CX, εμφανίζοντας τα στοιχεία του καλούντα στην οθόνη. Οι συνομιλίες σας μετατρέπονται σε πολύτιμες πληροφορίες με τα Call και Chat Journals του 3CX, για να έχετε ένα ιστορικό επικοινωνιών κάτω από κάθε επαφή. Πραγματοποιήστε απευθείας κλήσεις από το Microsoft Dynamics 365 χρησιμοποιώντας τα πρόσθετα Click2Call για Google Chrome και Microsoft Edge.
ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ
Πλεονεκτήματα Microsoft Dynamics 365 integration με το τηλεφωνικό σας κέντρο.
Αναβαθμίστε την επικοινωνία σας με τον πιο δυναμικό τρόπο
Καλύτερη διαχείριση
δεδομένων
Όλα τα touchpoints με πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των κλήσεων, καταγράφονται αυτόματα και ενημερώνουν το CRM σας σε πραγματικό χρόνο. Έτσι, έχετε μια ολοκληρωμένη εικόνα του ιστορικού και των αναγκών κάθε πελάτη.
Ομαλότερη
επικοινωνία
Η διασύνδεση ενεργοποιεί τη λειτουργία "click-to-call", επιτρέποντας στους agents να πραγματοποιούν κλήσεις απευθείας από το Dynamics. Αυτό απλοποιεί τις διαδικασίες και μειώνει τον χρόνο χειροκίνητου dialing, βελτιώνοντας τελικά την παραγωγικότητα.
Αποτελεσματικότερο
pre-sales
Οι ομάδες πωλήσεων λειτουργούν πιο αποτελεσματικά, χρησιμοποιώντας πληροφορίες που αυτομάτως παρέχει το σύστημα PBX-CRM για σημαντικές συνομιλίες. Αυτό μπορεί να επιταχύνει τον κύκλο πωλήσεων και να οδηγήσει γρηγορότερα σε συμφωνίες.
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ
#VoiceBlog
Διαβάστε ιστορίες επιτυχίας, νέα του telecom και χρήσιμα άρθρα για
την αξιοποίηση της VoIP στην επιχείρηση.
Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι...
Η ταχύτητα Internet παίζει καθοριστικό ρόλο στη σύγχρονη επιχειρηματική επικοινωνία και όχι μόνο. Όταν ο χρόνος είναι...