Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...
ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Λειτουργίες &
Integrations.
Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.
Zoho integration με το τηλεφωνικό σας κέντρο.
Ξεκλειδώστε μια νέα δυναμική στην επικοινωνίας της επιχείρησής σας με διασύνδεση Zoho και 3CX.
Με την κατάλληλη παραμετροποίηση, μπορείτε να αξιοποιείτε καθημερινά μια σειρά από έξυπνες λειτουργίες CRM integration στο τηλεφωνικό σας κέντρο φτιαγμένες ειδικά για επαγγελματίες και επιχειρήσεις. Χρησιμοποιήστε τους cloud servers της 3CX και απογειώστε το tech profile της εταιρείας σας.
Συνδυάστε λειτουργίες και κερδίστε περισσότερα.
Συγχρονίστε τις επαφές σας και δείτε μέσω του Web Client τα στοιχεία των πελατών σας στην οθόνη για κάθε εισερχόμενη κλήση.
Τα στοιχεία κάθε κλήσης αποθηκεύονται στο CRM σας και σε συνδυασμό με το call reporting, την καταγραφή κλήσεων και τον τηλεφωνητή, όλη η πληροφορία είναι άμεσα διαθέσιμη σε managers και supervisors. Κάνετε το contact center σας πιο παραγωγικό. Με τους αυτοματισμούς και τις λειτουργίες που σας προσφέρουμε, οι ομάδες και τα τμήματα επικοινωνίας έχουν κάθε καινοτόμο εργαλείο επικοινωνίας στα χέρια τους!
ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ
Πλεονεκτήματα διασύνδεσης τηλεφωνικού κέντρου με το Zoho.
Βγείτε δυναμικά στην αγορά με τεχνολογίες που δίνουν προβάδισμα
στην επικοινωνία.
Καλύτερη ροή
εργασίας
Οι κλήσεις μπορούν να γίνουν απευθείας μέσα από το Zoho CRM με χρήση του Click-to-Call της εφαρμογής 3CX, μειώνοντας έτσι την εναλλαγή διαφορετικών πλατφορμών στην οθόνη του agent απλά και μόνο για να γίνει μια κλήση.
Μεγαλύτερη ακρίβεια
δεδομένων
Οι κλήσεις από νέους πελάτες μεταφέρονται αυτόματα ως νέα εγγραφή επαφών στο Zoho, διασφαλίζοντας ότι το σύστημα CRM σας είναι πάντα ενημερωμένο με τις τελευταίες πληροφορίες και επικοινωνίες της ημέρας.
Κεντρική πρόσβαση
στα δεδομένα
Η διασύνδεση μεταξύ Zoho και PBX διασφαλίζει ότι όλη η επικοινωνία αποθηκεύεται κεντρικά στο CRM. Αυτό συμβάλλει στην καλύτερη εποπτεία και σε συνδυασμό με τα call reports διασφαλίζει τη συνέπεια σε όλη την ομάδα.
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ
#VoiceBlog
Διαβάστε ιστορίες επιτυχίας, νέα του telecom και χρήσιμα άρθρα για
την αξιοποίηση της VoIP στην επιχείρηση.
Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι...
Η ταχύτητα Internet παίζει καθοριστικό ρόλο στη σύγχρονη επιχειρηματική επικοινωνία και όχι μόνο. Όταν ο χρόνος είναι...