Ελληνικά

ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Λειτουργίες &
Integrations.

Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.

ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ZOHO

Zoho integration με το τηλεφωνικό σας κέντρο.

Ξεκλειδώστε μια νέα δυναμική στην επικοινωνίας της επιχείρησής σας με διασύνδεση Zoho και 3CX.

Με την κατάλληλη παραμετροποίηση, μπορείτε να αξιοποιείτε καθημερινά μια σειρά από έξυπνες λειτουργίες CRM integration στο τηλεφωνικό σας κέντρο φτιαγμένες ειδικά για επαγγελματίες και επιχειρήσεις. Χρησιμοποιήστε τους cloud servers της 3CX και απογειώστε το tech profile της εταιρείας σας.

1-image-3
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΣ

Συνδυάστε λειτουργίες και κερδίστε περισσότερα.

Συγχρονίστε τις επαφές σας και δείτε μέσω του Web Client τα στοιχεία των πελατών σας στην οθόνη για κάθε εισερχόμενη κλήση.

Τα στοιχεία κάθε κλήσης αποθηκεύονται στο CRM σας και σε συνδυασμό με το call reporting, την καταγραφή κλήσεων και τον τηλεφωνητή, όλη η πληροφορία είναι άμεσα διαθέσιμη σε managers και supervisors. Κάνετε το contact center σας πιο παραγωγικό. Με τους αυτοματισμούς και τις λειτουργίες που σας προσφέρουμε, οι ομάδες και τα τμήματα επικοινωνίας έχουν κάθε καινοτόμο εργαλείο επικοινωνίας στα χέρια τους!

pic (19)

ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ

Πλεονεκτήματα διασύνδεσης τηλεφωνικού κέντρου με το Zoho.

Βγείτε δυναμικά στην αγορά με τεχνολογίες που δίνουν προβάδισμα
στην επικοινωνία.

int25

Καλύτερη ροή
εργασίας

Οι κλήσεις μπορούν να γίνουν απευθείας μέσα από το Zoho CRM με χρήση του Click-to-Call της εφαρμογής 3CX, μειώνοντας έτσι την εναλλαγή διαφορετικών πλατφορμών στην οθόνη του agent απλά και μόνο για να γίνει μια κλήση.

int26

Μεγαλύτερη ακρίβεια
δεδομένων

Οι κλήσεις από νέους πελάτες μεταφέρονται αυτόματα ως νέα εγγραφή επαφών στο Zoho, διασφαλίζοντας ότι το σύστημα CRM σας είναι πάντα ενημερωμένο με τις τελευταίες πληροφορίες και επικοινωνίες της ημέρας.

int27

Κεντρική πρόσβαση
στα δεδομένα

Η διασύνδεση μεταξύ Zoho και PBX διασφαλίζει ότι όλη η επικοινωνία αποθηκεύεται κεντρικά στο CRM. Αυτό συμβάλλει στην καλύτερη εποπτεία και σε συνδυασμό με τα call reports διασφαλίζει τη συνέπεια σε όλη την ομάδα.

ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

#VoiceBlog

Διαβάστε ιστορίες επιτυχίας, νέα του telecom και χρήσιμα άρθρα για
την αξιοποίηση της VoIP στην επιχείρηση.

Τι είναι το cloud

Τι είναι το cloud;

Στον κόσμο της τεχνολογίας, το cloud έχει εδραιωθεί ως ένας από τους πιο αναγκαίους πυλώνες για τις σύγχρονες...

Μάθετε περισσότερα
Περίοδος υψηλής ζήτησης

Περίοδος υψηλής ζήτησης

Η περίοδος υψηλής ζήτησης μπορεί να είναι μια δοκιμασία για κάθε μικρή και μεσαία επιχείρηση. Απαιτεί αποδοτική...

Μάθετε περισσότερα
featured-img

3CX: Το απόλυτο Cloud τηλεφωνικό κέντρο της Voiceland

Το τηλεφωνικό κέντρο είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην επικοινωνία κάθε επιχείρησης, γιατί αποτελεί τον συνδετικό κρίκο...

Μάθετε περισσότερα