Η ταχύτητα Internet παίζει καθοριστικό ρόλο στη σύγχρονη επιχειρηματική επικοινωνία και όχι μόνο. Όταν ο χρόνος είναι...
ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Λειτουργίες &
Integrations.
Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.
Zendesk integration με το τηλεφωνικό σας κέντρο.
Διασυνδέοντας το 3CX με το Zendesk CRM σας, μπορείτε να συγχρονίσετε επαφές και να βελτιώσετε καθημερινές διαδικασίες στην επιχείρησή σας.
Χρησιμοποιήστε τον Web Client της 3CX για άμεση πρόσβαση στα στοιχεία των πελατών, κάθε φορά που λαμβάνετε μια εισερχόμενη κλήση. Αναβαθμίστε τις απλές τηλεφωνικές επικοινωνίες με ενδιαφερόμενους και πελάτες σε πολύτιμα στατιστικά κλήσεων και insights, χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα Call & Chat Journal, που μετατρέπει τις συνομιλίες αυτόματα σε Zendesk tickets.
Αξιοποιήστε την τεχνολογία προς όφελός σας.
Αποκτήστε τον πλήρη έλεγχο της εταιρικής επικοινωνίας, χωρίς να αλλάξετε την πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε.
Πραγματοποιήστε και προωθείστε κλήσεις απευθείας από το Zendesk μέσω του πρόσθετου Click2Call για Google Chrome και Microsoft Edge. Αναβαθμίστε το παιχνίδι της επικοινωνίας σας και ενισχύστε αβίαστα την αποτελεσματικότητα τμημάτων και ομάδων εργασίας. Μπείτε δυναμικά στο παιχνίδι της επικοινωνίας, χωρίς να αλλάξετε τις συνήθειές σας!
ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ
Πλεονεκτήματα Zendesk integration με το τηλεφωνικό σας κέντρο.
Καλύτερη ροή εργασίας και μεγαλύτερη άνεση στην επικοινωνία.
Καλύτερο data
visibility
Έχοντας όλα τα δεδομένα του πελατολογίου σας σε ένα μέρος, βρίσκετε ευκολότερα την πληροφορία που χρειάζεστε κάθε στιγμή, συμπεριλαμβανομένων των κλήσεων, των emails και των αιτημάτων των πελατών σας.
Ευκολία
χρήσης
Τόσο το 3CX όσο και το Zendesk είναι εύχρηστα εργαλεία, με φιλικό προς τον χρήστη σχεδιασμό και λειτουργίες drag and drop, που διευκολύνουν την παραμετροποίηση και τη διαχείριση του συστήματός σας.
Αυξημένη
παραγωγικότητα
Με την αυτοματοποίηση εργασιών, όπως η δρομολόγηση κλήσεων και η δημιουργία tickets, μπορείτε να απελευθερώσετε χρόνο από τους agents και τους supervisors σας, για να επικεντρωθούν σε πιο σημαντικά καθήκοντα.
τα νεα μας
#VoiceBlog
Διαβάστε ιστορίες επιτυχίας, νέα του telecom και χρήσιμα άρθρα για
την αξιοποίηση της VoIP στην επιχείρηση.
Η φορητότητα αριθμού σταθερής τηλεφωνίας από συμβατική σε VoIP τηλεφωνία είναι μια διαδικασία που σας επιτρέπει να...
Στον κόσμο των επιχειρήσεων η επικοινωνία αποτελεί το θεμέλιο της επιτυχίας και η ενοποίησή της μπορεί να...