Ελληνικά

ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Λειτουργίες &
Integrations.

Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.

ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ZENDESK

Zendesk integration με το τηλεφωνικό σας κέντρο.

Διασυνδέοντας το 3CX με το Zendesk CRM σας, μπορείτε να συγχρονίσετε επαφές και να βελτιώσετε καθημερινές διαδικασίες στην επιχείρησή σας.

Χρησιμοποιήστε τον Web Client της 3CX για άμεση πρόσβαση στα στοιχεία των πελατών, κάθε φορά που λαμβάνετε μια εισερχόμενη κλήση. Αναβαθμίστε τις απλές τηλεφωνικές επικοινωνίες με ενδιαφερόμενους και πελάτες σε πολύτιμα στατιστικά κλήσεων και insights, χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα Call & Chat Journal, που μετατρέπει τις συνομιλίες αυτόματα σε Zendesk tickets.

pic (4)
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΣ

Αξιοποιήστε την τεχνολογία προς όφελός σας.

Αποκτήστε τον πλήρη έλεγχο της εταιρικής επικοινωνίας, χωρίς να αλλάξετε την πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε.

Πραγματοποιήστε και προωθείστε κλήσεις απευθείας από το Zendesk μέσω του πρόσθετου Click2Call για Google Chrome και Microsoft Edge. Αναβαθμίστε το παιχνίδι της επικοινωνίας σας και ενισχύστε αβίαστα την αποτελεσματικότητα τμημάτων και ομάδων εργασίας. Μπείτε δυναμικά στο παιχνίδι της επικοινωνίας, χωρίς να αλλάξετε τις συνήθειές σας!

pic (5)

ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ

Πλεονεκτήματα Zendesk integration με το τηλεφωνικό σας κέντρο.

Καλύτερη ροή εργασίας και μεγαλύτερη άνεση στην επικοινωνία.

int10

Καλύτερο data
visibility

Έχοντας όλα τα δεδομένα του πελατολογίου σας σε ένα μέρος, βρίσκετε ευκολότερα την πληροφορία που χρειάζεστε κάθε στιγμή, συμπεριλαμβανομένων των κλήσεων, των emails και των αιτημάτων των πελατών σας.

int11

Ευκολία
χρήσης

Τόσο το 3CX όσο και το Zendesk είναι εύχρηστα εργαλεία, με φιλικό προς τον χρήστη σχεδιασμό και λειτουργίες drag and drop, που διευκολύνουν την παραμετροποίηση και τη διαχείριση του συστήματός σας.

int12

Αυξημένη
παραγωγικότητα

Με την αυτοματοποίηση εργασιών, όπως η δρομολόγηση κλήσεων και η δημιουργία tickets, μπορείτε να απελευθερώσετε χρόνο από τους agents και τους supervisors σας, για να επικεντρωθούν σε πιο σημαντικά καθήκοντα.

τα νεα μας

#VoiceBlog

Διαβάστε ιστορίες επιτυχίας, νέα του telecom και χρήσιμα άρθρα για
την αξιοποίηση της VoIP στην επιχείρηση.

Τι είναι το cloud

Τι είναι το cloud;

Στον κόσμο της τεχνολογίας, το cloud έχει εδραιωθεί ως ένας από τους πιο αναγκαίους πυλώνες για τις σύγχρονες...

Μάθετε περισσότερα
Περίοδος υψηλής ζήτησης

Περίοδος υψηλής ζήτησης

Η περίοδος υψηλής ζήτησης μπορεί να είναι μια δοκιμασία για κάθε μικρή και μεσαία επιχείρηση. Απαιτεί αποδοτική...

Μάθετε περισσότερα
featured-img

3CX: Το απόλυτο Cloud τηλεφωνικό κέντρο της Voiceland

Το τηλεφωνικό κέντρο είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην επικοινωνία κάθε επιχείρησης, γιατί αποτελεί τον συνδετικό κρίκο...

Μάθετε περισσότερα