Οι αναλύσεις και τα δεδομένα αποτελούν πλέον τη βάση για τις σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές. Παρόλο που τα...
ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Λειτουργίες &
Integrations.
Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.
HubSpot integration με το τηλεφωνικό σας κέντρο.
Τα δεδομένα κάθε τηλεφωνικής επαφής περνάνε με API αυτόματα στο HubSpot σας!
Βελτιώστε την εμπειρία επικοινωνίας των πελατών σας παραμετροποιώντας το τηλεφωνικό σας κέντρο ώστε να συνδέεται το 3CX με το HubSpot CRM σας. Για κάθε κλήση που κάνετε ή λαμβάνετε, οι πληροφορίες επαφών συγχρονίζονται αυτόματα, για να έχετε πάντα ένα ενημερωμένο single point of truth για όλο το πελατολόγιό σας.
Καλύτερα, πιο αυτόματα και πιο παραγωγικά.
Με την 3CX επέκταση Click2Call για Chrome και Edge, οι κλήσεις είναι μόνο ένα κλικ μακριά!
Με το 3CX & HubSpot integration βλέπετε την καρτέλα του πελάτη αυτομάτως στην οθόνη σας, όταν κάποιος σας καλεί. Κρατήστε ένα ενημερωμένο ιστορικό των επαφών σας με όλες τις κλήσεις και τις συνομιλίες σας να καταγράφονται αυτόματα στο HubSpot (Call & chat journals). Ακόμα και για μη αποθηκευμένους αριθμούς, το 3CX δημιουργεί μια νέα επαφή για εσάς στο CRM σας.
ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ
Πλεονεκτήματα διασύνδεσης τηλεφωνικού κέντρου με το HubSpot.
Εργαστείτε πιο εύκολα και ανεβάστε τον πήχη στον κλάδο σας.
Καλύτερη κατανόηση
δεδομένων
Αποκτήστε καλύτερη εικόνα για τους πελάτες σας, τον αριθμό των κλήσεων που πραγματοποιεί κάθε πελάτης, τον χρόνο που παραμένουν σε αναμονή και τη μέση διάρκεια της κλήσης τους.
Αυτοματοποιημένες
εργασίες
Με την ενσωμάτωση του 3CX και του HubSpot, πολλές εργασίες αυτοματοποιούνται, όπως η αποστολή follow-up email μετά από μια κλήση. Απελευθερώστε χρόνο και επικεντρωθείτε σε εργασίες όπως το κλείσιμο συμφωνιών κ.ά.
Βελτιωμένο
reporting
Βελτιώστε το call reporting για τον αριθμό των κλήσεων που λαμβάνετε κάθε μέρα, τον χρόνο που διαρκούν οι κλήσεις με πελάτες και εν δυνάμει πελάτες, καθώς και ποιοι agents κάνουν πιο πετυχημένες επικοινωνίες.
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ
#VoiceBlog
Διαβάστε ιστορίες επιτυχίας, νέα του telecom και χρήσιμα άρθρα για την
αξιοποίηση της VoIP στην επιχείρηση.
Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...
Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι...