Ελληνικά

ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Λειτουργίες &
Integrations.

Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.

ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Διασύνδεση VoIP PBX
με CRM & ERP.

Η διασύνδεση του τηλεφωνικού κέντρου με πρόγραμμα CRM & ERP προσφέρει αξεπέραστη ταχύτητα στη ροή της πληροφορίας και είναι προϋπόθεση για τον αυτοματισμό των επικοινωνιών.

Συγκεντρώστε όλα τα data από τα εταιρικά σας εργαλεία και δημιουργήστε γέφυρες πληροφόρησης της ομάδας. Στη Voiceland, σας προσφέρουμε τη δυνατότητα για άμεση διαχείριση και εξυπηρέτηση του καλούντος, με συστήματα PBX που είναι φιλικά προς τα περισσότερα CRM της αγοράς, όπως HubSpot, Salesforce, Zoho, Dynamics κ.λπ. Οι υποδομές μας συνεργάζονται επίσης άψογα με ERP software, διευκολύνοντας τη διαχείριση κλήσεων, τη συνεργασία της ομάδας και την απομακρυσμένη υποστήριξη στις επικοινωνίες σας.

pic-2

ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ

Πλεονεκτήματα της διασύνδεσης PBX με CRM & ERP.

Ενοποιημένη πληροφόρηση ακριβώς τη στιγμή που τη χρειάζεστε

1 3818

Live pop-up
κλήσεων

Το προφίλ καλούντα εμφανίζεται σε αναδυόμενο παράθυρο, όταν αυτός σας καλεί, ώστε ο agent να γνωρίζει τι έχει προηγηθεί και να προετοιμάσει κατάλληλα την επικοινωνία.

2 569

Δεδομένα
κλήσεων

Τα δεδομένα από τις κλήσεις που πραγματοποιούνται συγχρονίζονται σε πραγματικό χρόνο με το CRM σας, βοηθώντας σας να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα από κάθε συνομιλία.

3 14

Κλήση με
1 click

Με ένα απλό click απευθείας από το CRM, ο agent πραγματοποιεί κλήσεις σε δευτερόλεπτα, ενώ βλέπει αναλυτικά στοιχεία στην οθόνη του για το άτομο με το οποίο συνομιλεί.

pic (1)

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Διασύνδεση τηλεφωνικού κέντρου με CRM & ERP για απόλυτη αυτοματοποίηση.

Σας παρέχουμε όλα τα σύγχρονα εργαλεία για να αυτοματοποιήσετε διαδικασίες και να αξιοποιήσετε πλήρως τα δεδομένα σας.

Reports κλήσεων, καταγραφή κλήσεων, IVR, ειδοποίηση χαμένης κλήσης, Voice2mail και πολλές ακόμα λειτουργικότητες γίνονται μηχανές παραγωγής χρήσιμων δεδομένων μέσα από το CRM & ERP integration του 3CX τηλεφωνικού σας κέντρου. Μήπως ήρθε η στιγμή να δώσετε αξία στην ιστορικότητα των επικοινωνιών σας;

τα νεα μας

#VoiceΒlog

Εξερευνήστε τον κόσμο της VoIP τηλεφωνίας και των τηλεφωνικών
κέντρων μέσα από τα άρθρα μας.

featured-img

Ανάλυση εισερχόμενων κλήσεων: Αξιοποιήστε τα δεδομένα για καλύτερες επιχειρηματικές αποφάσεις

Οι αναλύσεις και τα δεδομένα αποτελούν πλέον τη βάση για τις σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές. Παρόλο που τα...

Μάθετε περισσότερα
a man talking on the phone

5 λόγοι που η επιχείρησή σας πρέπει να στραφεί σε λύσεις softphone

Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...

Μάθετε περισσότερα
hands holding a smartphone

Αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας: Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να αλλάξετε πάροχο;

Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι...

Μάθετε περισσότερα