Ελληνικά

ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Λειτουργίες &
Integrations.

Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης

ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Call recorder
(καταγραφή κλήσης).

Η δυνατότητα καταγραφής κλήσεων στο τηλεφωνικό κέντρο αποτελεί απαραίτητο εργαλείο για την αναβάθμιση της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.

Καταγράφοντας τις συνομιλίες που λαμβάνουν χώρα καθημερινά, μπορείτε να ανατρέξετε σε μια συνομιλία, να αξιολογήσετε την εξέλιξη μιας επικοινωνίας, να αναθεωρήσετε τα σενάρια στιχομυθίας μεταξύ πελάτη και agent, να εκπαιδεύσετε την ομάδα σας σε real cases και να διασφαλίσετε την ποιότητα της επικοινωνίας ολόκληρου του τηλεφωνικού σας κέντρου.

pic-3

ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ

Πλεονεκτήματα της καταγραφής τηλεφωνικών κλήσεων.

Δημιουργήστε μια τράπεζα δεδομένων επικοινωνίας μέσω της καταγραφής κλήσεων.

Group

Έλεγχος &
ταυτοποίηση

Η ηχογράφηση κλήσης φέρνει στο φως προβλήματα διαχείρισης, όπως δυσκολίες επικοινωνίας ή ανακρίβειες πελατών, και επιτρέπει τον έλεγχο της ποιότητας εξυπηρέτησης.

2 568

Βελτίωση
επιδόσεων

Με τον call recorder βοηθάτε τους υπαλλήλους, επισημαίνοντας παραδείγματα καλών και κακών πρακτικών. Καταγράψτε κάθε κλήση, αξιολογήστε και δώστε feedback για βελτίωση.

3 13

Νομική
κάλυψη

Παρεξηγήσεις μπορούν εύκολα να οδηγήσουν σε διαφορές. Η καταγραφή κλήσεων μειώνει τον κίνδυνο αγωγών, αφού τα καταγεγραμμένα από την κλήση στοιχεία σάς προστατεύουν.

pic (1)

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Ισχυρό εργαλείο για αποδοτικότερη διαχείριση επικοινωνίας.

Η καταγραφή συνομιλίας γίνεται καταλύτης για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών.

Με το καταγραφικό κλησεων, οι supervisors μπορούν να αντλούν χρήσιμες πληροφορίες για τα trends και τις προτιμήσεις των πελατών. Ακόμη, η μαγνητοφώνηση τηλεφωνικών συνομιλιών προσφέρει insights για την υιοθέτηση νέων στρατηγικών επικοινωνίας, για πιο αποδοτικές συνομιλίες, καλύτερες συμφωνιες και γρηγορότερη εξυπηρέτηση. Σε συνδυασμό με τις αναφορές κλήσεων, σας βοηθούν να πάρετε σωστές αποφάσεις προς την επιτυχία.

τα νεα μας

#VoiceΒlog

Εξερευνήστε τον κόσμο της VoIP τηλεφωνίας και των τηλεφωνικών
κέντρων μέσα από τα άρθρα μας.

Τι είναι το cloud

Τι είναι το cloud;

Στον κόσμο της τεχνολογίας, το cloud έχει εδραιωθεί ως ένας από τους πιο αναγκαίους πυλώνες για τις σύγχρονες...

Μάθετε περισσότερα
Περίοδος υψηλής ζήτησης

Περίοδος υψηλής ζήτησης

Η περίοδος υψηλής ζήτησης μπορεί να είναι μια δοκιμασία για κάθε μικρή και μεσαία επιχείρηση. Απαιτεί αποδοτική...

Μάθετε περισσότερα
featured-img

3CX: Το απόλυτο Cloud τηλεφωνικό κέντρο της Voiceland

Το τηλεφωνικό κέντρο είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην επικοινωνία κάθε επιχείρησης, γιατί αποτελεί τον συνδετικό κρίκο...

Μάθετε περισσότερα