Ελληνικά

ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Λειτουργίες &
Integrations.

Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης

ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Call recorder
(καταγραφή κλήσης).

Η δυνατότητα καταγραφής κλήσεων στο τηλεφωνικό κέντρο αποτελεί απαραίτητο εργαλείο για την αναβάθμιση της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.

Καταγράφοντας τις συνομιλίες που λαμβάνουν χώρα καθημερινά, μπορείτε να ανατρέξετε σε μια συνομιλία, να αξιολογήσετε την εξέλιξη μιας επικοινωνίας, να αναθεωρήσετε τα σενάρια στιχομυθίας μεταξύ πελάτη και agent, να εκπαιδεύσετε την ομάδα σας σε real cases και να διασφαλίσετε την ποιότητα της επικοινωνίας ολόκληρου του τηλεφωνικού σας κέντρου.

pic-3

ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ

Πλεονεκτήματα της καταγραφής τηλεφωνικών κλήσεων.

Δημιουργήστε μια τράπεζα δεδομένων επικοινωνίας μέσω της καταγραφής κλήσεων.

Group

Έλεγχος &
ταυτοποίηση

Η ηχογράφηση κλήσης φέρνει στο φως προβλήματα διαχείρισης, όπως δυσκολίες επικοινωνίας ή ανακρίβειες πελατών, και επιτρέπει τον έλεγχο της ποιότητας εξυπηρέτησης.

2 568

Βελτίωση
επιδόσεων

Με τον call recorder βοηθάτε τους υπαλλήλους, επισημαίνοντας παραδείγματα καλών και κακών πρακτικών. Καταγράψτε κάθε κλήση, αξιολογήστε και δώστε feedback για βελτίωση.

3 13

Νομική
κάλυψη

Παρεξηγήσεις μπορούν εύκολα να οδηγήσουν σε διαφορές. Η καταγραφή κλήσεων μειώνει τον κίνδυνο αγωγών, αφού τα καταγεγραμμένα από την κλήση στοιχεία σάς προστατεύουν.

pic (1)

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Ισχυρό εργαλείο για αποδοτικότερη διαχείριση επικοινωνίας.

Η καταγραφή συνομιλίας γίνεται καταλύτης για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών.

Με το καταγραφικό κλησεων, οι supervisors μπορούν να αντλούν χρήσιμες πληροφορίες για τα trends και τις προτιμήσεις των πελατών. Ακόμη, η μαγνητοφώνηση τηλεφωνικών συνομιλιών προσφέρει insights για την υιοθέτηση νέων στρατηγικών επικοινωνίας, για πιο αποδοτικές συνομιλίες, καλύτερες συμφωνιες και γρηγορότερη εξυπηρέτηση. Σε συνδυασμό με τις αναφορές κλήσεων, σας βοηθούν να πάρετε σωστές αποφάσεις προς την επιτυχία.

τα νεα μας

#VoiceΒlog

Εξερευνήστε τον κόσμο της VoIP τηλεφωνίας και των τηλεφωνικών
κέντρων μέσα από τα άρθρα μας.

featured-img

Ανάλυση εισερχόμενων κλήσεων: Αξιοποιήστε τα δεδομένα για καλύτερες επιχειρηματικές αποφάσεις

Οι αναλύσεις και τα δεδομένα αποτελούν πλέον τη βάση για τις σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές. Παρόλο που τα...

Μάθετε περισσότερα
a man talking on the phone

5 λόγοι που η επιχείρησή σας πρέπει να στραφεί σε λύσεις softphone

Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...

Μάθετε περισσότερα
hands holding a smartphone

Αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας: Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να αλλάξετε πάροχο;

Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι...

Μάθετε περισσότερα