Ελληνικά

ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ

Συνεργασίες
επιλογής.

Οι στρατηγικές μας συνεργασίες με τους κορυφαίους στον τεχνολογικό τομέα χτίζουν την επιτυχία σας.

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Αποτελεσματική Εταιρική Επικοινωνία.

Χρήσιμο και οικονομικό λογισμικό για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση πελατών

Το LiveAgent είναι μια διαδικτυακή λύση Help Desk για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σε μικρά και μεσαία επίπεδα. Η πλατφόρμα προσφέρει εφαρμογή ζωντανής συνομιλίας, διαχείριση εισιτηρίων, διαδικτυακές πύλες αυτοεξυπηρέτησης και διαχείριση αλλαγών και αδειών, όλα είτε ως in-suite είτε ως αυτόνομες εφαρμογές.

1-image-4
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΠΟΡΩΝ

To απαραίτητο εργαλείο για κάθε σύγχρονη επιχείρηση.

Κάθε εισερχόμενη μορφή επικοινωνίας μετατρέπεται σε καρτέλες για καλύτερη ευκολία και διαχείριση εργασιών.

Το σύστημα καρτελών του LiveAgent κάνει τα πάντα να λειτουργούν ομαλά. Μπορείτε να εξοικονομήσετε έως και 95% περισσότερα χρήματα, χρόνο και πόρους χρησιμοποιώντας τις καρτέλες. Το σύστημα καρτελών συγκεντρώσει όλη την επικοινωνία σας από κάθε κανάλι που χρησιμοποιείτε (email, συνομιλίες, κλήσεις, αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κτλ) και καταλήγουν σε ένα καθολικό εισερχόμενο με τη βοήθεια προηγμένων κανόνων αυτοματισμού και ενσωματώσεων.

pic-4
ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

Επίλυση περισσότερων προβλημάτων των πελατών.

Αναβαθμίστε το σύστημα εξυπηρέτησης πελατών σας σε νέα επίπεδα ποιότητας.

Οι τηλεφωνικές κλήσεις είναι ένας εύκολος τρόπος επίλυσης των περισσότερων προβλημάτων των πελατών με μια πιο προσωπική προσέγγιση. Παρέχετε εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών και αυξήστε την επίλυση προβλημάτων έως και 56%.

pic-Nov-23-2023-06-53-32-6410-PM

Πλεονεκτήματα του λογισμικού της LiveAgent στη business επικοινωνία

Πιστοποιημένες τεχνολογικές λύσεις που λειτουργούν σύμφωνα με τα πρότυπα βιωσιμότητας.

int1

Γρήγορη
ρύθμιση

Η λύση κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent έχει την ταχύτερη και ευκολότερη ενσωμάτωση καθώς μπορείτε να εγκαταστήσετε το πολυκαναλικό κέντρο εξυπηρέτησης σας μέσα σε λίγα λεπτά.

feature-sec-icon2

Καλύτερη
υποστήριξη πελατών

Τα αιτήματα σας απαντώνται 24/7. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης πελατών της χωρίς περιττά βήματα, ώστε να σας παρέχεται μια άμεση εμπειρία υποστήριξης πελατών.

ptn2

Αύξηση
εσόδων

Η ζωντανή συνομιλία είναι το κατάλληλο εργαλείο για κάθε επιχείρηση. Eίναι πολύ εύκολη στην εφαρμογή, διαθέτει το πιο γρήγορο widget συνομιλίας στην αγορά και μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τα κέρδη τους κατά 48%.

OUR NEWS

#VoiceBlog

Read success stories, telecom news, and useful articles on leveraging VoIP for your business.

a set of headphones used in a call center

What changes with call deviation in Cloud PBXs?

Call Deviation: What is the main difference in Cloud PBXs? How can businesses benefit? VOICELAND responds. As the owner...

Learn more
featured-img

Computer-based call center

In the business world, effective communication is the foundation of success, and unifying it can automate numerous...

Learn more
featured-img

Business Communication via the Internet

VoIP (Voice over Internet Protocol) technology has revolutionized how we make phone calls, especially for business...

Learn more