εταιρία VoIP τηλεφωνίας

Ποια εταιρία VoIP τηλεφωνίας να διαλέξω; 5 θέματα που θέλουν προσοχή!

Η VoIP τηλεφωνία είναι ένα κλάδος που εξελίσσεται ραγδαία και μια σημαντική ευκαιρία για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, να εκσυγχρονιστούν και να ανοίξουν τους ορίζοντές τους.

Για να μπορέσετε να επιλέξετε όμως για τη δική σας επιχείρηση την ιδανική εταιρία VoIP τηλεφωνίας, πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή σε πέντε σημαντικά θέματα:

 

1 – Κόστος, ποιοτικές υπηρεσίες & προστιθέμενη αξία

Το κόστος είναι ο πρωταρχικός παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη για οποιαδήποτε επιχειρηματική απόφαση.

Γι’ αυτόν το λόγο η εταιρία VoIP τηλεφωνίας που θα συνεργαστείτε θα πρέπει να σας εξασφαλίσει ένα ξεκάθαρο budget για τα χαρακτηριστικά που θα καλύψουν τις πραγματικές σας ανάγκες.

Υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το υφιστάμενο σύστημά σας σε πολύ αξιόλογες τιμές.

Στη VOICELAND,μόλις από €50 τον χρόνο μπορείτε να έχετε ένα πλήρως λειτουργικό και παραμετροποιήσιμο τηλεφωνικό κέντρο, που περιλαμβάνει φωνητικό καλωσόρισμα, μουσική στην αναμονή, προώθηση κλήσεων, διαχείριση μεγάλου όγκου κλήσεων, softphone, δρομολόγηση βάσει χρόνου, απεριόριστες επεκτάσεις, αναλύσεις κλήσεων, ουρές κλήσεων, καταγραφή κλήσεων, δρομολόγηση κλήσεων, κ.ά.

Επομένως, είναι σημαντικό να αξιολογήσετε αντίστοιχα χαρακτηριστικά, σε ποιότητα και κόστος.

Κρυφά κόστη: Οι τιμές ανά λεπτό που βλέπετε ενδέχεται να μην είναι το μόνο πράγμα που πληρώνετε. Θα μπορούσαν να υπάρχουν διάφοροι παράγοντες όπως φόροι, τέλη σύνδεσης, κόστος δεδομένων, κόστος υλικού, κόστος λογισμικού, επιπλέον των τιμών ανά λεπτό που πρέπει να συζητήσετε με τον υποψήφιο πάροχο υπηρεσιών VoIP.

Στη VOICELAND απολαμβάνετε ενιαία χρέωση προς Ελλάδα, Ευρωπαϊκή Ένωση, Αμερική, Καναδά, Αγγλία, Νορβηγία, Ισλανδία.

 

2 – Downtime

Ο όρος downtime προσδιορίζει τον χρόνο των διακοπών που μπορεί να υπάρξουν στην υπηρεσία της VoIP τηλεφωνίας λόγω συντήρησης και αναβάθμισης του συστήματος (ή άλλους τεχνικούς λόγους). Είναι ένας καθολικός κανόνας ότι κανένας πάροχος υπηρεσιών δεν έχει 100% ασφάλεια έναντι διακοπής λειτουργίας.

Για την αποφυγή τέτοιων διακοπών στην VoIP τηλεφωνία σας, στο μέγιστο δυνατό, είναι σημαντικό η εταιρία που επιλέγετε να συνεργαστείτε να σας διασφαλίζει την ποιότητα των υπηρεσιών της.

Στη VOICELAND, εγγύηση της ποιότητα των υπηρεσιών της αποτελεί και το Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας που εφαρμόζεται και είναι σύμφωνο με τα πρότυπα ISO 9001, ISO 27001, ISO 27017, ISO 27011, ISO 22301.

 

3 – Υπηρεσία Υποστήριξης Πελατών

Η συμφωνία των όρων συνεργασίας σας με την εταιρία VoIP τηλεφωνίας, πρέπει να περιλαμβάνει ξεκάθαρες υπηρεσίες υποστήριξης.

Αυτό που θα επιθυμούσαμε όλοι θα ήταν να μην εμφανιστούν προβλήματα στην τηλεφωνία μας μετά την εγκατάσταση του VoIP τηλεφωνικού κέντρου.

Ωστόσο, σε οποιαδήποτε περίπτωση, ένα από τα βασικότερα θέματα που προκύπτουν σε μια συνεργασία με εταιρεία VoIP τηλεφωνίας είναι η συνεχής ύπαρξη μιας ομάδας υποστήριξης που θα σας εξυπηρετήσει άμεσα σε οτιδήποτε προκύψει, ακόμα και στην εκάστοτε αναπροσαρμογή που μπορεί να χρειαστεί το τηλεφωνικό κέντρο της επιχείρησής σας.

Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της VOICELAND έχει ξεχωρίσει για την αμεσότητά της στην 24/7 υποστήριξη που εξασφαλίζει σε κάθε επαγγελματία ή επιχείρηση. Διαβάστε σχόλια πελατών.

 

4 – Ασφάλεια

Η εταιρεία VoIP τηλεφωνίας σάς διαβεβαιώνει ότι δεν παρακολουθούνται οι κλήσεις σας;

Το απόρρητο και η ασφάλεια δεν ισχύουν αποκλειστικά για το λογισμικό και τον εξοπλισμό, αλλά αφορούν επικοινωνία από άκρο σε άκρο. Μαζί με την ασφάλεια των συστημάτων σας, πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι οι κλήσεις σας είναι κρυπτογραφημένες.

Τα βασικά μέτρα ασφαλείας που πρέπει να λάβετε περιλαμβάνουν την εφαρμογή ενημερώσεων κώδικα ασφαλείας, τη χρήση εφαρμογών anti-malware και την παρακολούθηση του μοτίβου δικτύου

Με 100% κρυπτογράφηση επικοινωνίας, με την VoIP τηλεφωνία της VOICELAND, μιλάτε άφοβα με τους συνεργάτες σας.

 

5 – Ιδανικό SLAs (Service Level Agreement):

Βεβαιωθείτε ότι σε κάθε εταιρία VoIP τηλεφωνίας, πρέπει να έχετε ιδανικές προοπτικές των υπηρεσιών που ενσωματώνονται στο SLA, οι οποίες θα προστατεύουν την επιχείρησή σας και θα διασφαλίζουν ότι η επένδυσή σας δεν θα χαθεί. Αυτό πρέπει να περιλαμβάνει χρόνο λειτουργίας, εγγυήσεις εύρους ζώνης, διάρκεια συμβολαίου, στατική χρήση και απόδοση.

Η VOICELAND εγγυάται διαθεσιμότητα 99.97%. Δηλαδή σχεδόν 100% διασφάλιση της σωστής λειτουργίας των συστημάτων επικοινωνίας της επιχείρησής σας και κατ’ επέκταση εγγύηση της απόδοσή σας που δεν εμποδίζεται πλέον από την τηλεφωνία.

 

Με την VoIP τηλεφωνία να αναπτύσσεται και τη ζήτηση για εγγυημένη επικοινωνία να αυξάνεται, η ανάγκη για την καλύτερη επιλογή γίνεται επιτακτική.

Γι’ αυτό συνομιλήστε σήμερα με έναν εκπρόσωπό μας και ρωτήστε για οποιοδήποτε ζήτημα απασχολεί εσάς και την επιχείρησή σας.

Change Language To: Greek English