Πώς θα διαλέξετε Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο για την επιχείρησή σας;

Για να ακολουθεί την εξέλιξη της τεχνολογίας και της αγοράς η επιχείρησή σας,
το
Cloud Τηλεφωνικό κέντρο (Cloud PBX) είναι μονόδρομος.

Η ύπαρξη τηλεφωνικού κέντρου σε μία επιχείρηση, δημιουργεί σε όποιον καλεί την αίσθηση εμπιστοσύνης, από το πρώτο κιόλας τηλεφώνημα. Τον κάνει να αισθάνεται πως θα απευθυνθεί σε επαγγελματίες, με οργανωμένες δομές και διαδικασίες.

Στο παρελθόν, η χρήση ενός τηλεφωνικού κέντρου δεν ήταν προσιτή λύση διαχείρισης κλήσεων για όλες τις επιχειρήσεις. Αποτελούσε μία κοστοβόρα εγκατάσταση που απαιτούσε και τον απαραίτητο χώρο που θα φιλοξενήσει τον εξοπλισμό του τηλεφωνικού κέντρου.

Σήμερα, με το Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο, και η πιο μικρή επιχείρηση μπορεί να καλωσορίζει όσους την καλούν και να τους διαχειρίζεται με απόλυτο έλεγχο και οργάνωση ώστε να μη χάνει ούτε μία κλήση!

 

Τι είναι, όμως, το Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο;

Το Cloud τηλεφωνικό κέντρο είναι ένα τηλεφωνικό κέντρο που συνδέεται στο διαδίκτυο. Δηλαδή, ακόμα πιο απλά, για να μιλήσει κανείς στο τηλέφωνο αρκεί να έχει Internet.

Δεν είναι απαραίτητη η φυσική εγκατάσταση κάποιου ιδιαίτερου εξοπλισμού για να δεχτείτε ή πραγματοποιήσετε κλήσεις μέσω του εταιρικού σας τηλεφώνου. Αρκεί η χρήση δικτυακής (ΙΡ) τηλεφωνικής συσκευή ή μια αξιόπιστης εφαρμογής, όπως η 3CX, που θα εγκαταστήσετε στον υπολογιστή ή/και στο smartphone σας για να μιλάτε από παντού σαν να βρισκόσαστε στην επιχείρησή σας!

 

Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο… και θα πέσετε από τα σύννεφα!

Τα πλεονεκτήματα του Cloud Τηλεφωνικού Κέντρου; Πολλά!

Είναι ευέλικτο: Με ένα Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο, είναι εύκολο να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε χρήστες και να ενσωματώσετε τις υπάρχουσες τηλεφωνικές σας συσκευές σε αυτό.

Είναι αναβαθμίσιμο: Όταν υπάρχουν νέες ενημερώσεις λογισμικού για το σύστημα του Cloud Τηλεφωνικού Κέντρου σας, είναι εύκολο να διατεθούν χωρίς να απαιτείται από τον IT σας να κάνει αλλαγές στον διακομιστή. Αυτό συμβαίνει επειδή η διαχείριση των διακομιστών γίνεται από τον πάροχο, οπότε εάν πρόκειται να γίνει αναβάθμιση, ο πάροχος θα εκτελέσει την ενημέρωση εξ αποστάσεως.

Είναι επεκτάσιμο: Για να επεκτείνετε ένα Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο, δεν χρειάζεται να προσθέτετε servers και να μετακινείτε εξοπλισμό. Με Τηλεφωνικό Κέντρο που βασίζεται σε Cloud τεχνολογία, η «βαριά δουλειά» και η προσπάθεια γίνονται για άλλη μια φορά από τον πάροχο. Το περισσότερο που χρειάζεται η επιχείρηση να κάνει είναι προβλέψει για τα ακουστικά και τα καλώδια για τυχόν νέους υπαλλήλους.

Άρα μιλάμε για μια πιο ευέλικτη λύση τηλεφωνικού κέντρου, με χαμηλότερα κόστη συντήρησης και εγκατάστασης, την δυνατότητα όλων των λειτουργιών που προσφέρει ένα Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο και με απόλυτο έλεγχο τόσο στις κλήσεις όσο και στις χρεώσεις.

 

Διαλέξτε σωστά!

Αν η πρώτη σας σκέψη, λοιπόν, ήταν «Τι είναι Cloud τηλεφωνικό κέντρο;» τότε πολύ πιθανό η δεύτερη να είναι «Πώς θα διαλέξω το καλύτερο Cloud τηλεφωνικό κέντρο για την επιχείρησή μου;»

Η διαδικασία της αναζήτησης του Cloud Τηλεφωνικού σας Κέντρου, χρειάζεται σίγουρα μία ιδιαίτερη προσέγγιση.

Άλλωστε μη ξεχνάτε πως, από τον πάροχο που θα επιλέξετε να συνεργαστείτε κρίνεται η σωστή επικοινωνία με τους πελάτες σας, καθώς και η πρώτη, σε πολλές περιπτώσεις, εικόνα που θα έχουν από την εξυπηρέτηση και την επιχείρησή σας, γενικότερα.

 

Ρωτήστε και αξιολογείστε.

Κάνοντας την έρευνά σας για τον πάροχο του Cloud Τηλεφωνικού Κέντρου σας, μπορείτε να κάνετε τις κατάλληλες ερωτήσεις, οι απαντήσεις των οποίων θα σας εξασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή επιλογή.

 

  1. Υπάρχει τεχνική υποστήριξη;

Είναι σημαντικό να έχετε εξασφαλίσει τεχνική υποστήριξη οποιαδήποτε στιγμή χρειαστείτε το τηλεφωνικό σας κέντρο και αυτό δεν ανταποκρίνεται.

Σιγουρευτείτε πως ο πάροχός σας διαθέτει άμεση και έγκαιρη υποστήριξη στην επιχείρησή σας για τυχόν βλάβες του τηλεφωνικού σας κέντρου, καθώς και έμπειρα και εξειδικευμένα άτομα που θα αναλάβουν την συντομότερη δυνατή επίλυσή τους.

Ακόμα κι αν δεν έχετε να αντιμετωπίσετε μία βλάβη, αλλά χρειάζεστε κάποιες αναπροσαρμογές, επεκτάσεις, αναβαθμίσεις στην υπηρεσία του Cloud Τηλεφωνικού Κέντρου, θα σας λύσει τα χέρια να έχετε έναν συνεργάτη που θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και ακριβώς σε ό,τι χρειάζεστε.

Στη VOICELAND, η Τεχνική μας Υποστήριξη αποτελεί βασικό στοιχείο της ικανοποίησης των πελατών μας, καθώς φροντίζουμε να εξυπηρετούμε στο συντομότερο δυνατό χρόνο.

 

  1. Ποιο brand τηλεφωνικού κέντρου παρέχετε;

Στην επιχείρησή σας αξίζει το καλύτερο! Μη συμβιβαστείτε με τίποτα λιγότερο από ένα επώνυμο και αναγνωρισμένο Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο.

Ένα επώνυμο Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο, όπως αυτό της 3CX, που εξυπηρετεί και καλύπτει ανάγκες επιχειρήσεων από όλο το κόσμο και τους κλάδους και είναι, αν όχι σίγουρο, το πιθανότερο πως θα διαθέτει καταγεγραμμένες λύσεις και πρακτικές για τις ανάγκες και της δικής σας επιχείρησης.

 

  1. Έχετε εγγυημένη διαθεσιμότητα της υπηρεσίας (SLA);

Πριν συνάψετε συνεργασία με το πάροχο του τηλεφωνικού σας κέντρου είναι σημαντικό να νιώθετε ασφαλείς για την ποιότητα των υπηρεσιών του.

Ειδικότερα, στην παροχή του Cloud Τηλεφωνικού Κέντρου, είναι απαραίτητη η εγγύηση της διαθεσιμότητας της υπηρεσίας (SLA), δηλαδή ο πάροχός σας να σας εξασφαλίζει το λιγότερο δυνατό downtime ετησίως.

H VOICELAND με SLA 99,997% για την διαθεσιμότητα των υπηρεσιών της για το 2019, παρέχει εγγυημένα τις ποιοτικότερες υπηρεσίες στην παροχή του Cloud Τηλεφωνικού Κέντρου

 

  1. Υπάρχει όριο στους χρήστες;

Το Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο προσδίδει ευελιξία στην αύξηση των χρηστών που το χρησιμοποιούν σε μια επιχείρηση. Γεγονός που είναι σημαντικό για μία αναπτυσσόμενη και εξελισσόμενη εταιρεία.

Γι’ αυτό, μην παραλείψετε να ρωτήσετε τον πάροχο του Cloud Τηλεφωνικού σας Κέντρου αν υπάρχει πεπερασμένο όριο στους χρήστες που μπορείτε να εντάξετε.

Το Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο 3CX που παρέχει η VOICELAND, προσφέρει απεριόριστο αριθμό χρηστών.

 

Μιλήστε σήμερα με έναν εκπρόσωπό μας και εξασφαλίστε το δικό σας Cloud τηλεφωνικό κέντρο μόλις από 50€/χρόνο!

Change Language To: Greek English