Αν αυτό το καλοκαίρι ψάχνεις ένα επαγγελματικό Cloud τηλεφωνικό κέντρο με VoIP αριθμό, 100+ λειτουργίες και κορυφαία...
VoIP τηλεφωνία: Οι 10 πιο συχνές ερωτήσεις & όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε
Η τεχνολογία της VoIP τηλεφωνίας αλλάζει ριζικά τον τρόπο που επικοινωνούμε, προσφέροντας χαμηλότερο κόστος και μεγαλύτερη ευελιξία σε σχέση με την παραδοσιακή τηλεφωνία. Ωστόσο, πολλοί ενδιαφερόμενοι έχουν απορίες για το πώς λειτουργεί, ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, αλλά και το κόστος των υπηρεσιών. Σε αυτό το άρθρο, απαντάμε στις πιο συχνές ερωτήσεις για τη VoIP τηλεφωνία, ώστε να έχετε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε!
Απαντήσεις στις 10 πιο συχνές ερωτήσεις
1. Πόσο κοστίζει η VoIP τηλεφωνία;
Το κόστος της VoIP τηλεφωνίας εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως ο χρόνος ομιλίας, ο αριθμός των χρηστών και οι χώρες προς τις οποίες πραγματοποιείτε κλήσεις. Για παράδειγμα, η Voiceland προσφέρει το πακέτο Blue Unlimited (συνδυασμός τηλεφωνίας με Cloud PBX) με απεριόριστη ομιλία προς σταθερά και κινητά στην Ελλάδα με μόλις 10€ τον μήνα/χρήστη (ισχύουν όροι & προϋποθέσεις).
2. Ποια είναι τα μειονεκτήματα της VoIP τηλεφωνίας και πώς αντιμετωπίζονται;
Αν και η VoIP τηλεφωνία έχει πολλά πλεονεκτήματα, υπάρχουν ορισμένα μειονεκτήματα, τα οποία όμως μπορούν να αντιμετωπιστούν:
- Αναξιόπιστη ποιότητα κλήσεων: Αν η σύνδεση στο internet δεν είναι σταθερή ή επαρκής, μπορεί να υπάρξουν διακοπές ή καθυστερήσεις. Η λύση είναι να χρησιμοποιείτε υψηλής ποιότητας internet (VDSL ή Fiber) και εξειδικευμένο εξοπλισμό.
- Διακοπή κλήσεων σε περίπτωση διακοπής ρεύματος: Αν το router σας σταματήσει να λειτουργεί λόγω διακοπής ρεύματος, η τηλεφωνία δεν θα λειτουργεί. Μια λύση είναι η χρήση ενός UPS (Uninterruptible Power Supply), το οποίο διατηρεί τη συσκευή σε λειτουργία ή πιο απλά η χρήση του δωρεάν mobile app.
- Ασφάλεια κλήσεων: Η VoIP τηλεφωνία χρησιμοποιεί το διαδίκτυο, άρα είναι εκτεθειμένη σε πιθανές επιθέσεις. Ωστόσο, οι αξιόπιστοι πάροχοι, όπως η Voiceland, εφαρμόζουν ασφαλείς κρυπτογραφήσεις και μέτρα προστασίας. Μάλιστα, η Voiceland αποτελεί το μόνο πάροχο VoIP με 4 πιστοποιήσεις ISO.
3. Τι είναι οι VoIP συσκευές;
Οι VoIP συσκευές είναι τηλέφωνα ή adapters που επιτρέπουν την πραγματοποίηση κλήσεων μέσω Internet. Μπορούν να είναι:
- IP τηλέφωνα (συσκευές που συνδέονται απευθείας στο router και λειτουργούν χωρίς υπολογιστή)
- Softphones (εφαρμογές σε υπολογιστές & smartphones για VoIP κλήσεις)
- VoIP Adapters (μετατρέπουν τα κλασικά τηλέφωνα ώστε να λειτουργούν με VoIP)
4. Είναι η Voiceland ελληνικός πάροχος VoIP;
Ναι! Η Voiceland είναι ελληνικός, αδειοδοτημένος πάροχος VoIP από την ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων) από το 2011.
5. Πώς λειτουργεί η VoIP τηλεφωνία;
Η VoIP (Voice over IP) τηλεφωνία χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για τη μεταφορά της φωνής αντί για τις παραδοσιακές τηλεφωνικές γραμμές. Η φωνή μετατρέπεται σε ψηφιακά πακέτα δεδομένων, τα οποία στέλνονται μέσω του διαδικτύου και ανασυντίθενται στον προορισμό τους.
6. Τι είναι το σταθερό τηλέφωνο VoIP;
Ένα σταθερό VoIP τηλέφωνο είναι ένας τηλεφωνικός αριθμός που λειτουργεί μέσω διαδικτύου αντί για τις παραδοσιακές τηλεφωνικές γραμμές. Μπορείτε να το χρησιμοποιείτε από οποιοδήποτε σημείο του κόσμου, αρκεί να έχετε σύνδεση στο Internet.
7. Τι είναι το IP τηλέφωνο;
Το IP τηλέφωνο είναι μια τηλεφωνική συσκευή που συνδέεται απευθείας στο διαδίκτυο, επιτρέποντας την πραγματοποίηση κλήσεων μέσω VoIP (Voice over IP) χωρίς την ανάγκη υπολογιστή ή άλλου πρόσθετου εξοπλισμού.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα IP τηλεφώνου είναι το Yealink SIP-T31P, το οποίο προσφέρει εξαιρετική απόδοση σε προσιτή τιμή, με κόστος 60€ (+ ΦΠΑ).
8. Υπάρχει δωρεάν VoIP νούμερο;
Αυτή τη στιγμή, η Voiceland δεν προσφέρει δωρεάν VoIP αριθμούς, όμως μπορείτε να αποκτήσετε έναν με μόλις 15€ τον χρόνο. Ωστόσο, εάν επιλέξετε το πακέτο Βlue Unlimited της Voiceland σας προσφέρεται δωρεάν ένας VoIP τηλεφωνικός αριθμός τυχαίας επιλογής.
Επιπλέον, η Voiceland διαθέτει premium ή ευκολομνημόνευτους αριθμούς, ιδανικούς για επαγγελματική χρήση.
9. Ποια είναι η διαφορά μεταξύ χρήστη και καναλιού φωνής;
Χρήστης: Είναι το άτομο που έχει έναν συγκεκριμένο εσωτερικό αριθμό και μπορεί να πραγματοποιεί κλήσεις.
Κανάλι φωνής: Είναι η γραμμή - διαδρομή μέσω της οποίας πραγματοποιείται η κλήση. Ένας χρήστης μπορεί να διαθέτει ένα ή περισσότερα κανάλια φωνής, ανάλογα με τις ανάγκες του, και κάθε κανάλι μπορεί να είναι ενεργό είτε κατά τη διάρκεια μιας εισερχόμενης, είτε μιας εξερχόμενης κλήσης.
Δείτε το σχετικό μας βίντεο στο tik tok
10. Μπορώ να μεταφέρω τον υπάρχοντα αριθμό μου σε VoIP;
Ναι! Μπορείτε να μεταφέρετε τον σταθερό σας αριθμό στη Voiceland και να τον χρησιμοποιείτε ως VoIP, χωρίς να αλλάξετε αριθμό. Η διαδικασία ονομάζεται "φορητότητα αριθμού" και είναι απλή, αρκεί να υποβάλετε αίτημα μεταφοράς. Έτσι, διατηρείτε τον αριθμό σας, αλλά απολαμβάνετε τα πλεονεκτήματα της VoIP τηλεφωνίας!
Μάθετε περισσότερα εδώ
Η VoIP τηλεφωνία είναι μια σύγχρονη και ευέλικτη λύση για όσους θέλουν να μειώσουν το κόστος επικοινωνίας, χωρίς να θυσιάσουν την ποιότητα. Αν αναζητάτε αξιόπιστες υπηρεσίες VoIP με ελληνική υποστήριξη, η Voiceland είναι η ιδανική επιλογή, προσφέροντας οικονομικά πακέτα και εξαιρετική ποιότητα κλήσεων.
Αν έχετε περισσότερες απορίες, επικοινωνήστε μαζί μας! 😊
OUR NEWS
#Voiceblog.
Explore the world of VoIP telephony and
Cloud PBX through our articles.
Μπορεί να μην έχετε ακούσει για τη VoIP τηλεφωνία, αλλά είναι πιθανό να την έχετε χρησιμοποιήσει, χωρίς να το...
Η φορητότητα αριθμού σταθερής τηλεφωνίας από συμβατική σε VoIP τηλεφωνία είναι μια διαδικασία που σας επιτρέπει να...