Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...
ΣΥΓΧΡΟΝΑ BUSINESS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Λειτουργίες &
Integrations.
Επωφεληθείτε από τις λειτουργίες και τη διασύνδεση του τηλεφωνικού σας κέντρου με όλα τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης.
Διασύνδεση VoIP PBX
με CRM & ERP.
Η διασύνδεση του τηλεφωνικού κέντρου με πρόγραμμα CRM & ERP προσφέρει αξεπέραστη ταχύτητα στη ροή της πληροφορίας και είναι προϋπόθεση για τον αυτοματισμό των επικοινωνιών.
Συγκεντρώστε όλα τα data από τα εταιρικά σας εργαλεία και δημιουργήστε γέφυρες πληροφόρησης της ομάδας. Στη Voiceland, σας προσφέρουμε τη δυνατότητα για άμεση διαχείριση και εξυπηρέτηση του καλούντος, με συστήματα PBX που είναι φιλικά προς τα περισσότερα CRM της αγοράς, όπως HubSpot, Salesforce, Zoho, Dynamics κ.λπ. Οι υποδομές μας συνεργάζονται επίσης άψογα με ERP software, διευκολύνοντας τη διαχείριση κλήσεων, τη συνεργασία της ομάδας και την απομακρυσμένη υποστήριξη στις επικοινωνίες σας.
ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ
Πλεονεκτήματα της διασύνδεσης PBX με CRM & ERP.
Ενοποιημένη πληροφόρηση ακριβώς τη στιγμή που τη χρειάζεστε
Live pop-up
κλήσεων
Το προφίλ καλούντα εμφανίζεται σε αναδυόμενο παράθυρο, όταν αυτός σας καλεί, ώστε ο agent να γνωρίζει τι έχει προηγηθεί και να προετοιμάσει κατάλληλα την επικοινωνία.
Δεδομένα
κλήσεων
Τα δεδομένα από τις κλήσεις που πραγματοποιούνται συγχρονίζονται σε πραγματικό χρόνο με το CRM σας, βοηθώντας σας να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα από κάθε συνομιλία.
Κλήση με
1 click
Με ένα απλό click απευθείας από το CRM, ο agent πραγματοποιεί κλήσεις σε δευτερόλεπτα, ενώ βλέπει αναλυτικά στοιχεία στην οθόνη του για το άτομο με το οποίο συνομιλεί.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Διασύνδεση τηλεφωνικού κέντρου με CRM & ERP για απόλυτη αυτοματοποίηση.
Σας παρέχουμε όλα τα σύγχρονα εργαλεία για να αυτοματοποιήσετε διαδικασίες και να αξιοποιήσετε πλήρως τα δεδομένα σας.
Reports κλήσεων, καταγραφή κλήσεων, IVR, ειδοποίηση χαμένης κλήσης, Voice2mail και πολλές ακόμα λειτουργικότητες γίνονται μηχανές παραγωγής χρήσιμων δεδομένων μέσα από το CRM & ERP integration του 3CX τηλεφωνικού σας κέντρου. Μήπως ήρθε η στιγμή να δώσετε αξία στην ιστορικότητα των επικοινωνιών σας;
τα νεα μας
#VoiceΒlog
Εξερευνήστε τον κόσμο της VoIP τηλεφωνίας και των τηλεφωνικών
κέντρων μέσα από τα άρθρα μας.
Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι...
Η ταχύτητα Internet παίζει καθοριστικό ρόλο στη σύγχρονη επιχειρηματική επικοινωνία και όχι μόνο. Όταν ο χρόνος είναι...