Οι αναλύσεις και τα δεδομένα αποτελούν πλέον τη βάση για τις σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές. Παρόλο που τα...
Πάροχοι VoIP: Ποιον να διαλέξω και με ποια κριτήρια
Το να βρείτε την καλύτερη λύση στις επικοινωνίες σας, σημαίνει ότι πρέπει να εντοπίσετε τις ανάγκες της επιχείρησής σας και να βρείτε ποιοι πάροχοι VoIP μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτές τις ανάγκες και σε αυτούς του τομείς.
Χρειάζεται όμως προσοχή και έρευνα. Πολλοί είναι οι πάροχοι VoIP που ισχυρίζονται ότι έχουν τις πιο ανταγωνιστικές τιμές χωρίς όντως να τις έχουν, ή την καλύτερη εξυπηρέτηση χωρίς να είναι ουσιαστικά στο πλάι των εταιρειών που προσπαθούν για το καλύτερο.
Στην VOICELAND κατανοούμε στο έπακρο το πόσο επίπονη μπορεί να γίνει αυτή η διαδικασία της εύρεσης. Γι’ αυτόν τον λόγο σας παραθέτουμε μερικές συμβουλές για το πώς να διαλέξετε τον κατάλληλο πάροχο. Πριν από την εύρεση όμως, αν θέλετε να μάθετε για την VoIP τηλεφωνία γενικότερα, μπορείτε να διαβάσετε τον σχετικό μας οδηγό: “VoIP τηλεφωνία: Τι είναι, πώς λειτουργεί, πόσο κοστίζει“.
Είτε λοιπόν ψάχνετε για τηλεφωνικό σύστημα VoIP για την επιχείρησή σας, είτε για μια ολοκληρωμένη λύση Cloud Τηλεφωνικού Κέντρου, αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσει να δώσετε απάντηση στα πιο βασικά ζητήματα για να μπορέσετε να επιλέξετε τον πάροχο VoIP τηλεφωνίας που σας ταιριάζει.
Τι ακριβώς είναι οι πάροχοι VoIP;
Πρώτα απ’ όλα, ας ξεκαθαρίσουμε τι σημαίνει VoIP. Έρχεται ως συντόμευση του «Voice Over Internet Protocol» και είναι η τεχνολογία που επιτρέπει σε μια επιχείρηση να απαλλαγεί από τα παραδοσιακά τηλέφωνα και να χρησιμοποιεί προηγμένες δυνατότητες για τις κλήσεις της.
Επομένως, είναι η τηλεφωνία μέσω διαδικτύου και λειτουργεί σε οποιαδήποτε συσκευή έχει πρόσβαση στο Ίντερνετ. Σε αντίθεση με τα παλιά παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα (δείτε τις διαφορές εδώ), η VoIP τηλεφωνία είναι ιδανική λύση για κάθε είδους επιχείρηση, γιατί μπορεί να μειώσει τα πολλά κόστη της, ενώ παράλληλα έχει πολυάριθμα εργαλεία στα χέρια της για να αναπτυχθεί.
Οι πάροχοι VoIP τώρα, είναι ουσιαστικά η επιχείρηση που εξειδικεύεται στο να προσφέρει VoIP υπηρεσίες απευθείας σε καταναλωτές ή σε εταιρείες. Με άλλα λόγια, παρέχουν μια υπηρεσία που χρησιμοποιεί IP δίκτυο, όπως το διαδίκτυο, για να δημιουργήσει και να προσφέρει μια “εικονική τηλεφωνική γραμμή”.
Ποιοι είναι οι διαφορετικοί τύποι παρόχων VoIP;
Στην ελληνική αγορά -και όχι μόνο- οι πάροχοι VoIP χωρίζονται σε τρεις βασικές κατηγορίες:
Αποκλειστικοί πάροχοι VoIP
Οι πάροχοι αυτοί προσφέρουν μόνο VoIP τηλεφωνία. Αυτό σημαίνει πως παρέχουν βασικές λειτουργίες όπως προώθηση και αναγνώριση κλήσεων ή και voicemail. Δεν παρέχουν όμως όλα τα “εργαλεία” διαχείρισης για να μπορεί μια επιχείρηση να ελέγχει όλο τον όγκο κλήσεών της με άνεση. Επομένως αν η εταιρεία σας χρειάζεται μόνο τις βασικές λειτουργίες και τίποτα παραπάνω, είναι μια καλή επιλογή.
Πάροχοι VoIP με Cloud συστήματα
Σε αυτήν την περίπτωση, οι πάροχοι συνδυάζουν την VoIP τηλεφωνία με τα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα. Αν αυτό σας ακούγεται περίπλοκο, μάθετε τα πάντα για τα τηλεφωνικά κέντρα από εδώ.
Τα τηλεφωνικά αυτά κέντρα έχουν ως βάση την VoIP τηλεφωνία, η οποία έρχεται και “κουμπώνει” με ένα Cloud σύστημα, το οποίο μας δίνει το περίφημο Cloud PBX, γνωστό και ως Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο. Το κέντρο δηλαδή που λειτουργεί με VoIP και όλη η πληροφορία υπάρχει στο Cloud, γι’ αυτό και όλα είναι διαθέσιμα από παντού.
Πάροχοι VoIP με ενοποιημένες λύσεις επικοινωνίας
Οι πάροχοι VoIP επικοινωνίας εδώ προσφέρουν φυσικά VoIP τηλεφωνία και Cloud συστήματα, αλλά οι παροχές τους είναι πολύ περισσότερες, πολύ πιο διευρυμένες και πολύ πιο ολοκληρωμένες. Δεν προσφέρουν μόνο πολλαπλά εργαλεία επικοινωνίας, ή μόνο VoIP ή μόνο Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα, αλλά μέσα από πολλαπλά εργαλεία μπορούν να δίνουν ένα κεντρικό σημείο επικοινωνιών που όλα -κλήσεις, meetings, τηλεσυνδιασκέψεις κ.ο.κ.- γίνονται μόνο από ένα “μέρος”, μία πλατφόρμα.
Όπως είναι προφανές, αυτοί οι πάροχοι VoIP, που ο τίτλος είναι “λίγος” μπροστά σε αυτά που προσφέρουν, είναι και αυτοί που μπορούν να ανταποκριθούν σε κάθε επικοινωνιακή ανάγκη μιας επιχείρησης. Ακριβώς τέτοιος πάροχος είναι και η VOICELAND.
Τι να ψάξετε σε έναν πάροχο VoIP
Αφού πλέον έχει γίνει κατανοητή η VoIP τηλεφωνία και οι πάροχοι VoIP, το επόμενο βήμα είναι να ψάξετε για να βρείτε τον κατάλληλο πάροχο για την επιχείρησή σας.
Για να το καταφέρετε αυτό, πρέπει να δώσετε προσοχή σε πέντε βασικά θέματα για να προσδιορίσετε αν μια εταιρεία VoIP τηλεφωνίας είναι ιδανική για εσάς:
1. Πακέτα υπηρεσιών: Κόστος, ποιοτικές υπηρεσίες & προστιθέμενη αξία
Το κόστος είναι φυσικά ο πρωταρχικός παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψιν για οποιαδήποτε επιχειρηματική απόφαση. Γι’ αυτόν τον λόγο, η εταιρία VoIP τηλεφωνίας που θα συνεργαστείτε θα πρέπει να σας εξασφαλίζει ένα ξεκάθαρο budget για τις λειτουργίες και χαρακτηριστικά που θα καλύψουν τις πραγματικές σας ανάγκες.
Υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το υπάρχον σύστημά σας και σε πολύ αξιόλογες τιμές. Επομένως, είναι σημαντικό να αξιολογήσετε αντίστοιχα χαρακτηριστικά, τόσο σε ποιότητα, όσο και σε κόστος.
Δείτε εδώ πώς η VoIP μειώνει τα κόστη τηλεφωνίας.
Στην VOICELAND, με μόλις από 50€ τον χρόνο*** μπορείτε να έχετε ένα πλήρως λειτουργικό και παραμετροποιήσιμο τηλεφωνικό κέντρο, που περιλαμβάνει φωνητικό καλωσόρισμα, μουσική στην αναμονή, προώθηση κλήσεων, διαχείριση μεγάλου όγκου κλήσεων, softphone, δρομολόγηση βάσει χρόνου, απεριόριστες επεκτάσεις, αναλύσεις κλήσεων, ουρές κλήσεων, καταγραφή κλήσεων, δρομολόγηση κλήσεων, κ.ά.
Κρυφά κόστη: Να ξέρετε, πως οι τιμές ανά λεπτό που βλέπετε ενδέχεται να μην είναι το μόνο πράγμα που πληρώνετε. Θα μπορούσαν να υπάρχουν διάφοροι παράγοντες όπως φόροι, τέλη σύνδεσης, κόστος δεδομένων, κόστος υλικού ή κόστος λογισμικού.
Όλα αυτά είναι επιπρόσθετα κόστη που προστίθενται στην τιμή ανά λεπτό, και που σίγουρα πρέπει να συζητήσετε με τον υποψήφιο πάροχο υπηρεσιών VoIP.
Στην VOICELAND απολαμβάνετε ενιαία χρέωση προς Ελλάδα, Ευρωπαϊκή Ένωση, Η.Π.Α., Καναδά, Αγγλία, Νορβηγία, Ισλανδία.
Ένας ακόμη καταλυτικός παράγοντας είναι τα πακέτα υπηρεσιών που προσφέρουν οι πάροχοι VoIP. Πολλοί πάροχοι δίνουν πολύ ανταγωνιστικές τιμές εάν κλείσετε μαζί τους μονοετές ή διετές συμβόλαιο. Ενδεχομένως όμως να χρεώνουν αρκετά αν αποφασίσετε να λήξετε το συμβόλαιό σας νωρίτερα.
Εδώ αξίζει να αναφερθεί ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα που προσφέρουν οι VoIP υπηρεσίες: οι εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές σε υπεραστικές και διεθνείς κλήσεις. Στην περίπτωση λοιπόν που αυτό είναι ένα σημαντικό κομμάτι για την επιχείρησή σας, φροντίστε να διαβάσετε προσεκτικά τις σας προσφέρει ο κάθε πάροχος.
Για παράδειγμα, ορισμένοι πάροχοι προσφέρουν απεριόριστα λεπτά ομιλίας για διεθνείς κλήσεις, ενώ άλλοι επιλέγουν συγκεκριμένες χώρες και έχουν διαφορετική κοστολόγηση για κάθε μία. Από την άλλη, κάποιοι πάροχοι VoIP δίνουν πακέτα που επιτρέπουν πολύ φθηνές εγχώριες κλήσεις. Αυτή είναι μια πολύ καλή επιλογή για τις επιχειρήσεις που δεν δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό.
Ακόμα ένα σημαντικό πλεονέκτημα με πολύ μεγάλη πέραση στις εταιρείες και που πρέπει να αναφερθεί είναι η αριθμοδότηση VoIP. Αν ο πάροχος που διαλέξετε έχει την αριθμοδότηση VoIP στις υπηρεσίες του, όπως η VOICELAND, αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορεί η έδρα της επιχείρησης να είναι στην Θεσσαλονίκη, αλλά να χρησιμοποιεί τηλεφωνικό αριθμό με κωδικό της Αθήνας. Σαν να καλεί από την πρωτεύουσα και όχι από τη συμπρωτεύουσα δηλαδή.
2. Downtime
Ο όρος «downtime» προσδιορίζει τον χρόνο των διακοπών που μπορεί να υπάρξουν στην υπηρεσία της VoIP τηλεφωνίας λόγω συντήρησης και αναβάθμισης του συστήματος, ή λόγω άλλων τεχνικών εργασιών. Είναι ένας καθολικός κανόνας ότι κανένας πάροχος υπηρεσιών δεν έχει 100% ασφάλεια έναντι διακοπής λειτουργίας.
Για την αποφυγή τέτοιων διακοπών στην VoIP τηλεφωνία σας, στο μέγιστο δυνατό, είναι σημαντικό η εταιρία που επιλέγετε να συνεργαστείτε να σας διασφαλίζει την ποιότητα των υπηρεσιών της.
Στην VOICELAND, εγγύηση της ποιότητα των υπηρεσιών της αποτελεί και το Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας που εφαρμόζεται και είναι σύμφωνο με τα πρότυπα ISO 9001, ISO 27001, ISO 27017, ISO 27011, ISO 22301.
3. Τεχνική υποστήριξη
Ένα ακόμα σημαντικό κομμάτι που πρέπει να εξετάσετε εξονυχιστικά -και κατά προτίμηση μόνοι σας- είναι η τεχνική υποστήριξη. Βρείτε σχόλια πελατών, αναζητήστε τις κριτικές του παρόχου που κοιτάτε, έτσι ώστε να διασφαλίσετε ότι οι υπηρεσίες που προσφέρει είναι αξιόπιστες, άμεσες και αποδοτικές. Όλοι οι πάροχοι VoIP θα έχουν ιστοσελίδα. Ελέγξτε την διεξοδικά για να δείτε την εικόνας τους, βεβαιωθείτε ότι υπάρχει ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τηλεφωνική επικοινωνία ή υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας. Όλα αυτά είναι σημάδια αμεσότητας.
Δείτε επίσης αν έχει ρυθμιστεί μια βάση γνώσεων και επεξηγήσεων που μοναδικό στόχο έχει να βοηθά τους πελάτες -και όχι μόνο- να αντιμετωπίσουν μόνοι τους κάποιο ζήτημα ή να τους ενημερώσουν.
Η συμφωνία των όρων συνεργασίας σας με την εταιρία VoIP τηλεφωνίας, πρέπει να περιλαμβάνει ξεκάθαρες υπηρεσίες υποστήριξης. Αυτό που θα επιθυμούσαμε όλοι θα ήταν να μην εμφανιστούν προβλήματα στην τηλεφωνία μας μετά την εγκατάσταση ενός VoIP Τηλεφωνικού Κέντρου.
Ωστόσο, σε οποιαδήποτε περίπτωση, ένα από τα βασικότερα θέματα που προκύπτουν σε μια συνεργασία με παρόχους VoIP είναι η συνεχής ύπαρξη μιας ομάδας υποστήριξης που θα σας εξυπηρετήσει άμεσα σε οτιδήποτε προκύψει, ακόμα και στην εκάστοτε αναπροσαρμογή που μπορεί να χρειαστεί το τηλεφωνικό κέντρο της επιχείρησής σας.
Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της VOICELAND έχει ξεχωρίσει για την αμεσότητά της στην 24/7 υποστήριξη που εξασφαλίζει σε κάθε επαγγελματία ή επιχείρηση.
4. Ασφάλεια
Οι πάροχοι VoIP που έχετε εντοπίσει, μπορούν να σας διαβεβαιώσουν ότι οι κλήσεις σας δεν παρακολουθούνται;
Το απόρρητο και η ασφάλεια δεν ισχύουν αποκλειστικά για το λογισμικό και τον εξοπλισμό, αλλά αφορούν επικοινωνία από άκρο σε άκρο. Μαζί με την ασφάλεια των συστημάτων σας, πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι οι κλήσεις σας είναι κρυπτογραφημένες.
Τα βασικά μέτρα ασφαλείας που πρέπει να λάβετε περιλαμβάνουν την εφαρμογή ενημερώσεων κώδικα ασφαλείας, τη χρήση εφαρμογών anti-malware και την παρακολούθηση του μοτίβου δικτύου.
Με 100% κρυπτογράφηση επικοινωνίας, με την VoIP τηλεφωνία της VOICELAND, μιλάτε άφοβα με τους συνεργάτες σας.
5. Ιδανικό SLAs (Service Level Agreement)
Βεβαιωθείτε ότι σε κάθε εταιρία VoIP τηλεφωνίας, πρέπει να έχετε ιδανικές προοπτικές των υπηρεσιών που ενσωματώνονται στο SLA, οι οποίες θα προστατεύουν την επιχείρησή σας και θα διασφαλίζουν ότι η επένδυσή σας δεν θα χαθεί. Αυτό πρέπει να περιλαμβάνει χρόνο λειτουργίας, εγγυήσεις εύρους ζώνης, διάρκεια συμβολαίου, στατική χρήση και απόδοση.
Η VOICELAND εγγυάται διαθεσιμότητα 99.97%. Δηλαδή σχεδόν 100% διασφάλιση της σωστής λειτουργίας των συστημάτων επικοινωνίας της επιχείρησής σας και κατ’ επέκταση εγγύηση της απόδοσή σας που δεν εμποδίζεται πλέον από την τηλεφωνία.
Με την VoIP τηλεφωνία να αναπτύσσεται και τη ζήτηση για εγγυημένη επικοινωνία να αυξάνεται, η ανάγκη για την καλύτερη επιλογή γίνεται επιτακτική.
Σημαντικά χαρακτηριστικά που πρέπει να προσφέρουν οι πάροχοι VoIP
Οι πιο αποτελεσματικοί πάροχοι που προσφέρουν την καλύτερη δυνατή υπηρεσία έχουν σχεδόν πάντα τα ακόλουθα βασικά χαρακτηριστικά:
Βελτιωμένη κλήση 100 για κλήσεις έκτακτης ανάγκης.
Επιστροφή κλήσης χρησιμοποιώντας *69#.
Δυνατότητα δημιουργίας λίστας αποκλεισμένων αριθμών.
Δυνατότητα προώθησης κλήσεων σε άλλους αριθμούς.
Κλήσεις σε αναμονή.
Λεπτομερής αναγνώριση κλήσης.
Δωρεάν κλήσεις (που δεν καταναλώνουν λεπτά) σε άλλους χρήστες που έχουν τον ίδιο πάροχο υπηρεσιών.
Δυνατότητα διατήρησης του υπάρχοντος αριθμού τηλεφώνου σας.
Υπεραστικές και διεθνείς κλήσεις.
Εύχρηστη διαδικτυακή διαχείριση λογαριασμού.
Επιλογές φωνητικού ταχυδρομείου.
Χρειάζομαι πάροχο υπηρεσιών VoIP;
Είτε εργάζεστε σε μια μικρή επιχείρηση, είτε διαχειρίζεστε μια μεγάλη εταιρεία, τα πλεονεκτήματα της VoIP έναντι της παραδοσιακής τηλεφωνίας είναι πολλά.
Επομένως, εάν θέλετε να απολαύσετε τα οφέλη της VoIP όπως εξοικονόμηση, επεκτασιμότητα, ευελιξία κι ασφάλεια, τότε ναι χρειάζεστε έναν πάροχο VoIP. Αν θέλετε να μειώσετε σημαντικά τα κόστη τηλεφωνίας σας, τότε πάλι ναι, χρειάζεστε. Το μόνο που μένει είναι να επιλέξετε τον σωστό πάροχο για την εταιρεία σας.
Μπορεί οι περισσότεροι πάροχοι VoIP να μοιάζουν ίδιοι εκ πρώτης όψεως ή και να προσφέρουν τις πολύ βασικές λειτουργίες, να ξέρετε πως οι έξτρα υπηρεσίες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά και που θα απογειώσουν μια επιχείρηση.
Η VOICELAND είναι ένας σύγχρονος πάροχος VoIP τηλεφωνίας που αφιερώνεται αποκλειστικά στις επιχειρήσεις, προσφέροντάς τους ολοκληρωμένες επιχειρηματικές λύσεις επικοινωνίας.
Αν ακολουθήσετε τα παραπάνω βήματα και λάβετε υπόψιν σας όλα όσα προαναφέρθηκαν, τότε θα μπορείτε να είστε σε θέση να λάβετε μια τεκμηριωμένη απόφαση σχετικά με το ποιος πάροχος VoIP είναι ο καλύτερος για την επιχείρησή σας.
OUR NEWS
#Voiceblog.
Explore the world of VoIP telephony and
Cloud PBX through our articles.
Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...
Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι...