Ελληνικά

3CX: Το απόλυτο Cloud τηλεφωνικό κέντρο της Voiceland

 

Η Cloud λύση τηλεφωνικού κέντρου που ψάχνατε.

 

Το τηλεφωνικό κέντρο είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην επικοινωνία κάθε επιχείρησης, γιατί αποτελεί τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στα γραφεία, τους υπαλλήλους και τους πελάτες.

Καθώς όμως μια επιχείρηση μεγαλώνει και εξελίσσεται, γίνεται όλο και πιο δύσκολο να βρει ένα τηλεφωνικό σύστημα στα μέτρα της. Εδώ ακριβώς έρχεται το 3CX που προσφέρει η VOICELAND.

Τι είναι το 3CX

Το 3CX είναι ένα τηλεφωνικό κέντρο (πιο σωστά, ένα τηλεφωνικό σύστημα, γνωστά και ως PBX), που λειτουργεί μέσω λογισμικού, το οποίο δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιούνται κλήσεις μέσω PSTN ή VoIP.

Δηλαδή, είτε παραδοσιακά είτε μέσω ίντερνετ. Βέβαια, η πιο δημοφιλής και δυνατή χρήση του 3CX τηλεφωνικού κέντρου είναι για την τηλεφωνία μέσω διαδικτύου.

Ο λόγος είναι η ευελιξία και φυσικά οι οικονομικότερες χρεώσεις. Επίσης κάθε μέλος μιας εταιρείας μπορεί να επικοινωνήσει με τους συναδέλφους του ή με συνεργάτες και πελάτες εκτός εταιρείας, από όπου κι αν βρίσκεται, μέσω οποιασδήποτε συσκευής που έχει πρόσβαση στο ίντερνετ.

Πρόκειται για ένα IP PBX, με το οποίο κάθε επιχείρηση μπορεί να χτίσει τις δικές της ενοποιημένες επικοινωνίες χωρίς περιορισμούς. Χρησιμοποιείται παγκοσμίως από περισσότερους από 250.000 χρήστες (όπως Remax, McDonald’s, Hugo Boss, Carlsberg), ενώ στην Ελλάδα η VOICELAND το έχει προσφέρει σε πάνω από 400 επιχειρήσεις, οι οποίες απολαμβάνουν πλέον καινοτόμες λύσεις στην επικοινωνία τους.

Η ίδια η εταιρεία αναφέρει χαρακτηριστικά:

“Εκμεταλλεύοντας το SIP open-standard και WebRTC τεχνολογία, το τηλεφωνικό αυτό κέντρο έχει εξελιχθεί σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα επικοινωνιών που προσφέρει απλές, ευέλικτες και προσιτές λύσεις για κλήσεις, βίντεο και ζωντανές συνομιλίες.”

Με ένα πλήρως λειτουργικό τηλεφωνικό κέντρο, μια επιχείρηση έχει την ευκαιρία να βελτιστοποιήσει την εξυπηρέτηση των πελατών της, αλλά και της ροής των καθημερινών εργασιών της, να ελέγχει όλες τις επικοινωνίες της, να αυξάνει την παραγωγικότητα των μελών της, αλλά και να δημιουργεί ένα καλύτερο οργανόγραμμα.

Επίσης, με τα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα, οι χρεώσεις είναι κατά μεγάλο ποσοστό χαμηλότερες, ενώ η ποιότητα της φωνής και της κλήσης, μακράν ανώτερες.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα τηλεφωνικά κέντρα, μπορείτε να δείτε τον πλήρη οδηγό μας στο “Τηλεφωνικό Κέντρο: Ένας πλήρης οδηγός που θα σας βοηθήσει να διαλέξετε

Τι οφέλη προσφέρει;

Το PBX (τηλεφωνικό κέντρο) που προσφέρει η VOICELAND μέσω της 3CX εφαρμογής δίνει πολλαπλά οφέλη που στοχεύουν στην καλύτερη επικοινωνία και λειτουργία των επιχειρήσεων, όπως:

  • Ευκινησία (mobility)

Το τηλεφωνικό αυτό σύστημα, δουλεύοντας μέσω του διαδικτύου, δίνει την απαραίτητη ευκινησία που χρειάζονται οι επιχειρήσεις του σήμερα. Το remote working γίνεται πολύ εύκολο, αποτελεσματικό και άμεσο, διαθέτοντας σε κάθε χρήστη εύκολες προσβάσεις σε πολλές λειτουργίες επικοινωνίας, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεται.

  • Εύχρηστο

Η εγκατάσταση και η χρήση τέτοιων πολύπλοκων τηλεφωνικών κέντρων, συνήθως είναι δύσκολη υπόθεση. Στην προκειμένη περίπτωση όμως, τόσο η εγκατάσταση, όσο η χρήση αλλά και η διαμόρφωση είναι πολύ πιο εύκολες και άμεσες. Τα πάντα μπορούν να είναι πλήρως λειτουργικά μέσα σε μόλις λίγες ώρες.

  • Ευελιξία δομής

Είναι έτσι κατασκευασμένο που κάθε επιχείρηση μπορεί να χτίσει τις δικές της ενοποιημένες επικοινωνίες και να διαχειρίζεται όπως θέλει τις κλήσεις, τα emails και την εσωτερική κι εξωτερική επικοινωνία γενικότερα.

  • Κόστος

Αν και τα επαγγελματικά τηλεφωνικά κέντρα συνήθως είναι εξαιρετικά κοστοβόρα, ωστόσο με την VOICELAND έχετε πολύ χαμηλές χρεώσεις, εύκολη εγκατάσταση και μηδενικά έξοδα συντήρησης.

Όπως έχουμε αναφέρει σε παλαιότερο οδηγό για τηλεφωνικά κέντρα, τα κόστη εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες: διαμορφώνονται ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης και το είδος του τηλεφωνικού κέντρου. Στην VOICELAND θα βρείτε τις χαμηλότερες χρεώσεις της αγοράς, ενώ μπορείτε να έχετε τηλεφωνικό κέντρο μέχρι 12 χρήστες, από 50€/έτος, ένα πακέτο που περιλαμβάνει επίσης άδεια χρήσης, τον server και τη βασική τεχνική υποστήριξη.

Χρήσιμες λειτουργίες

Σε αντίθεση με άλλα συστήματα επικοινωνίας, το τηλεφωνικό κέντρο της 3CX που παρέχει η VOICELAND, ο πρώτος πάροχος VoIP τηλεφωνίας στην Ελλάδα με διάκριση Platinum Partner, προσφέρει πολλαπλές λειτουργίες για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων:

  • Εκτροπή κλήσεων
  • Μεταφορά κλήσεων ή σίγαση
  • Καταγραφή κλήσεων για μελλοντική χρήση
  • Αναφορές και αναλύσεις κλήσεων (χρόνος ομιλίας, αναφορές δραστηριότητας χρηστών, διανομή κλήσεων, μέσος χρόνος αναμονής κ.λπ.)
  • Αυτόματος τηλεφωνητής
  • Αφύπνιση & υπενθύμιση
  • Ενοποίηση CRM
  • Webclient για όλους του χρήστες μέσω Web Browser
  • Ειδοποιήσεις χαμένων κλήσεων
  • Λειτουργία voicemail to email (Voice2Mail) και fax to email
  • Τηλεδιασκέψεις (ηχητικές και βίντεο)
  • Ουρές αναμονής
  • Παρακολούθηση κατάστασης κλήσεων σε πραγματικό χρόνο
  • Παρακολούθηση κατάστασης των χρηστών
  • Δυνατότητα απεριόριστων επεκτάσεων
  • Σχεδιασμός ροής κλήσεων 
  • Εσωτερικά άμεσα μηνύματα

Τηλεδιασκέψεις

Οι τηλεδιασκέψεις έχουν γίνει πλέον μια απαραίτητη λειτουργία για τις επιχειρήσεις της σύγχρονης αγοράς. Ήταν μια πολυτέλεια που με την έλευση της πανδημίας, αναδείχθηκε σε κάτι πολύ περισσότερο, και σίγουρα ήρθε για να μείνει.

Διαβάστε “Τηλεργασία & επιχειρήσεις: Ποιες είναι οι ανάγκες στην επικοινωνία;

Το 3CX τηλεφωνικό κέντρο από την VOICELAND προσφέρει δυνατότητες τηλεδιασκέψεων (με βίντεο ή χωρίς), για τις οποίες δεν χρειάζονται έξτρα εφαρμογές και μπορούν να πραγματοποιηθούν από οποιονδήποτε browser.

Αυτό πρακτικά σημαίνει, ότι δεν χρειάζεται κάποιος χρήστης να έχει λογαριασμό ή ακόμα και την ίδια την εφαρμογή για να μπορέσει να συμμετάσχει σε ένα video conference. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι να πατήσει έναν url σύνδεσμο μέσα από έναν υπολογιστή ή μια φορητή συσκευή και να συνδεθεί στην τηλεδιάσκεψη. Υπάρχουν επίσης διαθέσιμες οι εξής λειτουργίες:

  • Share screen
  • Share αρχείων
  • Έλεγχος παρευρισκόμενων, όπως και της αίθουσας αναμονής, (προσθαφαίρεση χρηστών, σίγαση)
  • Έξτρα εργαλεία ερωτήσεων και ψηφοφορίας
  • Αντιδράσεις (like, dislike, agree, disagree)
  • Αναφορές meeting
  • Εγγραφή συνάντησης
  • Εσωτερικό chatroom

Ενοποίηση με CRM

Οι CRM ενοποιήσεις δίνουν το βήμα στις επιχειρήσεις να βελτιστοποιήσουν την εξυπηρέτησή τους, ενώ όλες οι σημαντικές πληροφορίες του πελατολογίου ενοποιούνται σε μία ενιαία πλατφόρμα.

Το 3CX σύστημα που προσφέρει η VOICELAND μπορεί να ενοποιηθεί με κάθε CRM, ERP ή λογιστικό σύστημα, εύκολα και γρήγορα, όπως με τα:

Επίσης, αν δεν βρήκατε το δικό σας σύστημα στην παραπάνω λίστα, δεν υπάρχει πρόβλημα καθώς με την τεχνογνωσία της VOICELAND, αυτό μπορεί να ενοποιηθεί ακόμα και με custom CRM, μέσω 3CX API.

Σε ποιες επιχειρήσεις απευθύνεται το 3CX τηλεφωνικό κέντρο;

Γενικά, απευθύνεται σε κάθε εταιρεία που θέλει να μειώσει τα κόστη τηλεφωνίας, να βρει έναν ενοποιημένο τρόπο επικοινωνίας, να μπορεί να ελίσσεται και να αναπτύσσεται. Είναι εξαιρετική επιλογή για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους που θέλουν να μπορούν να διαμορφώσουν το τηλεφωνικό τους σύστημα ανάλογα με τις ανάγκες τους. Είναι επίσης ιδανικό για τις εταιρείες που ψάχνουν τρόπους να αυξήσουν τα conversions, αλλά και να βελτιστοποιήσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Πιο συγκεκριμένα, είναι ένα ανώτερο εργαλείο επικοινωνίας επιχειρήσεων, που ταιριάζει απόλυτα με:

  • Manager και επικεφαλής ομάδων ή εταιρειών που θέλουν να κερδίσουν χρόνο από εύχρηστα και plug-and-go εργαλεία.
  • Κάθε νέα επιχείρηση που σίγουρα θα απαιτεί ή αναζητά κλιμακούμενες και προσαρμόσιμες λύσεις επικοινωνίας.
  • Κάθε μεγέθους ξενοδοχειακή επιχείρηση ή επαγγελματίες στον τομέα του hospitality management.
  • Εταιρείες με αυξημένη την εργασία εξ αποστάσεως.

Γι’ αυτό και έχει πολύ αποδοτική εφαρμογή σε:

  • Ασφαλιστικά γραφεία
  • Δικηγορικά γραφεία
  • Μεσιτικά γραφεία
  • Λογιστικά γραφεία
  • Ναυτιλιακές εταιρείες
  • Ξενοδοχεία
  • Call centers
  • Εκπαιδευτικά ιδρύματα (σχολεία, κολέγια, πανεπιστήμια)
  • Ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops)
  • Startups
  • Φαρμακευτικές εταιρείες

Η VOICELAND είναι ο πρώτος πάροχος VoIP τηλεφωνίας στην Ελλάδα που έλαβε τη διάκριση 3CX Platinum Partner. Αυτό σημαίνει ότι με το εξελιγμένο αυτό τηλεφωνικό κέντρο, η VOICELAND μπορεί να υποσχεθεί τα εξής:

  • Μείωση παγίων μέχρι και 90%.
  • Οικονομικό όφελος στην επικοινωνία, μέχρι και 85%.
  • Πλήρης αύξηση παραγωγικότητας.
  • Πλήρης έλεγχος κάθε κόστους που σχετίζεται με τις κλήσεις.
  • Βελτιστοποίηση εσωτερικών διαδικασιών με τη δυνατότητα ενοποιημένης επικοινωνίας.
  • Χρήση ενός Cloud Τηλεφωνικού Κέντρου για όλα τα σημεία της επιχείρησης.
  • Καλύτερη διαχείριση μεγάλου όγκου κλήσεων.
  • Ενίσχυση εξυπηρέτησης πελατών.
  • Customized λύσεις για κάθε επιχείρηση, ανεξάρτητα από το μέγεθός της και τις απαιτήσεις της.

Επικοινωνήστε σήμερα με έναν εκπρόσωπό μας και απολαύστε τα μοναδικά οφέλη του 3CX Cloud Τηλεφωνικού Κέντρο που σας προσφέρει η VOICELAND.