Ελληνικά

Εκτροπή κλήσης τέλος: Ανακαλύψτε το ring all automation

Με τον ψηφιακό μετασχηματισμό να εδραιώνεται στη χώρα μας, η εποχή της παραδοσιακής εκτροπής κλήσεων έχει φτάσει στο τέλος της. Η δυνατότητα του ring all αλλάζει τον τρόπο διαχείρισης εισερχομένων κλήσεων για ελεύθερους επαγγελματίες, ομάδες και μικρές επιχειρήσεις. Ανακαλύψτε πώς αυτή η καινοτομία μπορεί να ενισχύσει την επικοινωνία της επιχείρησής σας, εξασφαλίζοντάς σας ότι καμία κλήση δε μένει αναπάντητη.

Περιορισμοί που έχει η εκτροπή κλήσεων

Η εκτροπή κλήσης, παρόλο που αποτελεί μια χρήσιμη λειτουργία, φέρει ορισμένους περιορισμούς. Αρχικά, δεν είναι μια αυτοματοποιημένη διαδικασία , αλλά μια ψηφιακή εντολή που απαιτεί χειροκίνητη ενεργοποίηση και απενεργοποίηση. Λειτουργεί αποκλειστικά για εκτροπή κλήσεων από έναν αριθμό σε έναν άλλον, χωρίς τη δυνατότητα κλήσης προς πολλαπλούς χρήστες.

Επιπλέον, δεν είναι μια ολοκληρωμένη επαγγελματική λύση επικοινωνίας που περιλαμβάνει λειτουργίες όπως το φωνητικό καλωσόρισμα ή το ωράριο λειτουργίας. Είναι απλώς μια λύση για μικρό χρονικό διάστημα, μέχρι ο επαγγελματίας να βρει τη λύση επικοινωνίας που του ταιριάζει καλύτερα.

Τι είναι το ring all automation;

Το ring all automation επιτρέπει την ταυτόχρονη κλήση σε πολλαπλές συσκευές. Μέσω αυτής της δυνατότητας, οι εισερχόμενες κλήσεις δρομολογούνται την ίδια στιγμή προς όλα τα μέλη μιας ομάδας ή ενός τμήματος, επιτρέποντας έτσι την αποτελεσματική διαχείριση των κλήσεων από πελάτες ή συνεργάτες.

Αυτό σημαίνει ότι οι εισερχόμενες κλήσεις θα απαντηθούν από οποιοδήποτε μέλος της ομάδας είναι διαθέσιμο, εξασφαλίζοντας έτσι μειωμένους χρόνους αναμονής στο ακουστικό και αυξημένο answer rate.

Διαφορές μεταξύ ring all και εκτροπής κλήσεων

Η εκτροπή είναι μια ψηφιακή εντολή που κατευθύνει τις κλήσεις από έναν αριθμό σε έναν άλλον, χωρίς να δίνει άλλες επιλογές διαχείρισης.

Αντιθέτως, το ring all είναι αυτοματισμός που ενεργοποιεί ταυτόχρονα πολλές συσκευές, αυξάνοντας την πιθανότητα απάντησης. Είναι σίγουρα μια πιο επαγγελματική προσέγγιση επικοινωνίας με πελάτες. Ένα παράδειγμα χρήσης του ring all θα ήταν η περίπτωση συνεργασίας με έναν ή μια virtual assistant, όπου η κλήση χτυπάει ταυτόχρονα στη δική σας συσκευή και στη συσκευή της απομακρυσμένης γραμματείας σας.

Εσείς βλέπετε την κλήση, η βοηθός σας την απαντάει και μόνο αν χρειαστεί σας μεταφέρει τη γραμμή.

voiceland-ring-all-automation-graphic-2

Διαφορές μεταξύ ring all και call group

Οι διαφορές μεταξύ του ring all και της λειτουργίας call group έγκεινται στον τρόπο διαχείρισης των εισερχόμενων κλήσεων. Το ring all ενεργοποιεί ταυτόχρονες κλήσεις σε πολλαπλές συσκευές, επιτρέποντας στον πρώτο διαθέσιμο χρήστη να απαντήσει, ενώ το call group οργανώνει τους χρήστες σε μια σειρά προτεραιότητας για λήψη της κλήσης.

Δηλαδή στην πρώτη περίπτωση την κλήση απαντά όποιος τη δει πρώτος ενώ στη δεύτερη η κλήση χτυπάει τρεις φορές στην πρώτη συσκευή, αν δεν απαντηθεί πάει στη δεύτερη, στην τρίτη κ.ο.κ.

Πώς ενεργοποιώ το ring all automation;

Η ενεργοποίηση της λειτουργίας ring all στο cloud τηλεφωνικό κέντρο της Voiceland γίνεται εύκολα και διατίθεται δωρεάν σε κάθε υπηρεσια μας. Μόλις ενεργοποιηθεί το τηλεφωνικό σας κέντρο και στη διαδικασία της παραμετροποίησης, η ομάδα των τεχνικών μας ξεκλειδώνει τη δυνατότητα ring all για εσάς και μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε ήδη από την πρώτη μέρα της ενεργοποίησης.

Τι κόστος έχει το ring all automation;

Η λειτουργία ring all στο πακέτο Voicelite προσφέρεται δωρεάν. Είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών σας, ειδικά στο στάδιο ανάπτυξης μιας μικρής επιχείρησης. Εσείς πληρώνετε μόνο τον χρόνο ομιλίας σας – 120€ το έτος – και το τηλεφωνικό σας κέντρο ενεργοποιείται με όλους τους βασικούς αυτοματισμούς, συμπεριλαμβανομένου του ring all.

Ανακαλύψτε το VoiceLite