Τηλεφωνικά κέντρα ξενοδοχείων.

Γιατί είναι τόσο δύσκολο να βρεθεί το κατάλληλο.

Τα τηλεφωνικά κέντρα διαδραματίζουν έναν κρίσιμο ρόλο στην προώθηση της εταιρικής εικόνας των ξενοδοχείων και στην επίτευξη υψηλού επιπέδου ικανοποίησης των πελατών.

Τα τηλεφωνικά κέντρα ξενοδοχείων παίζουν έναν από τους πιο σημαντικούς ρόλους για την ανάπτυξή τους. Η δυνατότητα της καλύτερης δυνατής επικοινωνίας και της βέλτιστης εξυπηρέτησης πελατών, είναι από τους παράγοντες που καθορίζουν την επιτυχία της ξενοδοχειακής επιχείρησης.

Είτε λοιπόν στοχεύετε στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας, είτε θέλετε να αναβαθμίσετε την επικοινωνία και την τηλεφωνία σας, σε αυτό το άρθρο θα καλύψουμε δύο πολύ σημαντικά θέματα που αφορούν την τηλεφωνική επικοινωνία στα ξενοδοχεία:

  1. Γιατί είναι τόσο δύσκολο να βρείτε τηλεφωνικό κέντρο
  2. Ποια είναι η λύση

 

Γιατί είναι τόσο δύσκολο να βρεθούν τα κατάλληλα τηλεφωνικά κέντρα ξενοδοχείων;

Η απάντηση είναι απλή, αλλά εξίσου πολυδιάστατη. Τα πιο βασικά θέματα που χρειάζεται ένα ξενοδοχείο να μπορεί να καλύπτει με ένα τηλεφωνικό σύστημα είναι:

  • Αποτελεσματικότητα & Παραγωγικότητα
  • Εξυπηρέτηση πελατών
  • Παραμετροποίηση
  • Αυτοματοποίηση & ενσωμάτωση με CRM/PMS/ERP
  • Χαμηλό κόστος

Πράγματι, είναι όντως δύσκολο γιατί οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις έχουν πολύ διαφορετικές απαιτήσεις. Τα τηλεφωνικά κέντρα ξενοδοχείων πρέπει να μπορούν να απαντήσουν όχι μόνο σε πολύ εξειδικευμένες ανάγκες, αλλά και σε πολλές απαιτήσεις ταυτόχρονα.

Επίσης, η παραγωγικότητα σε ένα ξενοδοχείο είναι στενά συνδεδεμένη με την ευκινησία που θα πρέπει να παρέχει το τηλεφωνικό σύστημα σε ένα ξενοδοχείο. Να μπορεί να γίνεται αποτελεσματικά η εσωτερική επικοινωνία, είτε από τα δωμάτια με τα διάφορα τμήματα, όπως λογιστήριο, ρεσεψιόν, εστιατόριο), είτε μεταξύ υπαλλήλων όπου κι αν βρίσκονται.

  • Εξυπηρέτηση πελατών

Οι εργαζόμενοι πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν όλο και καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Να διαμορφώνουν τις υπάρχουσες διαδικασίες τους, ή να εφευρίσκουν καινούργιες με νέες τεχνολογίες και μέσα. Με ένα αξιόπιστο τηλεφωνικό σύστημα, μια ξενοδοχειακή επιχείρηση, όσο μικρή κι αν είναι, μπορεί να διαφοροποιηθεί από τις μάζες. Μπορεί δηλαδή να έχει ευχαριστημένη πελατεία που θα μοιραστεί τις εμπειρίες της με άλλους πιθανούς πελάτες, είτε μέσα από πλατφόρμες αξιολόγησης, είτε μέσα από τα social media.

  • Παραμετροποίηση

Πάροχοι τηλεφωνίας και τηλεφωνικών κέντρων, υπάρχουν πολλοί. Δεν είναι πολλοί όμως αυτοί που μπορούν προσφέρουν εφαρμογές και συστήματα που να μπορούν να παραμετροποιηθούν ανάλογα με τις ανάγκες του ξενοδοχείου.

  • Αυτοματοποίηση και ενσωμάτωση

Τα τηλεφωνικά κέντρα ξενοδοχείων θα πρέπει ιδανικά να έχουν τη δυνατότητα ενσωμάτωσης με το εκάστοτε PMS που χρησιμοποιείται, για να μπορούν κάποιες διαδικασίες να αυτοματοποιούνται και να ενημερώνεται ταυτόχρονα το σύστημα.

  • Χαμηλό κόστος

Ένα ξενοδοχείο δέχεται έναν μεγάλο όγκο εισερχομένων κλήσεων. Πρέπει να μπορεί όμως να επικοινωνεί εσωτερικά με όλα του τμήματα. Παράλληλα, χρειάζεται να πραγματοποιεί και πολλές εξερχόμενες κλήσεις, είτε λόγω των επισκεπτών, είτε λόγω των εξυπηρετήσεών του. Το κόστος παίζει πάντα καθοριστικό ρόλο στην επιλογή τηλεφωνικού κέντρου, αλλά και παρόχου τηλεφωνίας. Και ενώ πρόκειται για ένα κόστος που συγκαταλέγεται στα λειτουργικά έξοδα, παρ’ όλα αυτά, κάθε επικεφαλής ξενοδοχειακής μονάδας θα ψάχνει τρόπους να μειώσει τα κόστη του, αλλά όχι την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης, ή την παραγωγικότητα του εργατικού του δυναμικού.

 

Εκτός από όλα αυτά όμως, υπάρχει ένας ακόμα λόγος που είναι δυσεύρετα τα σωστά τηλεφωνικά κέντρα ξενοδοχείων.

Αν ένα ξενοδοχείο θέλει να αναβαθμίσει το τηλεφωνικό του σύστημα για να μπορεί να καλύπτει όλες τις παραπάνω ανάγκες του, καθοριστικό ρόλο σε αυτό παίζει το ήδη υπάρχον σύστημά του και ο εξοπλισμός που ήδη διαθέτει. Είναι στο χέρι του επιχειρηματία κατά πόσο θέλει ή διατίθεται να μεταμορφώσει τις τηλεπικοινωνίες του. Επειδή μια ολική αλλαγή είναι κοστοβόρα, αλλά και χρονοβόρα, η επιλογή παρόχου τηλεφωνίας και τηλεφωνικού κέντρου, είναι μια πολύ δύσκολη επιλογή.

 

Η λύση στις ανάγκες του σήμερα

Η λύση υπάρχει και έρχεται από την VOICELAND.

Ως ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους VoIP τηλεφωνίας και Cloud Τηλεφωνικών Κέντρων για επιχειρήσεις, μπορεί να προσφέρει σημαντικά στη διαμόρφωση ή την αναβάθμιση της τηλεπικοινωνίας ενός ξενοδοχείου, με οφέλη όπως:

  • Μελέτη τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών
  • Ανάλυση κόστους και προτάσεις για τη μείωσή του
  • Ενιαία τιμολογιακή πολιτική
  • Πολλαπλά εργαλεία (Voicemail, IVR, Presence Status, Call trees, Call queues κ.α.)
  • Διασύνδεση με το CRM/ERP/PMS που χρησιμοποιείτε

Με την VOICELAND, δεν έχετε μόνο τις καλύτερες τιμές της αγοράς αλλά και μια αφοσιωμένη ομάδα με την κατάλληλη τεχνογνωσία για τη βέλτιστη παραμετροποίηση στις ανάγκες της ξενοδοχειακής επιχείρησης.

Επίσης, προσφέρει την απόλυτη και πιο εύχρηστη εφαρμογή, το 3CX Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο, διαθέτοντας μάλιστα πρώτη πανελλαδικά τη διάκριση Platinum Partner της 3CX.

Αν θέλετε να μάθετε πώς η VOICELAND μπορεί να μειώσει το κόστος επικοινωνίας στο ξενοδοχείο σας, επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπο.