Οι αναλύσεις και τα δεδομένα αποτελούν πλέον τη βάση για τις σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές. Παρόλο που τα...
Δωρεάν εργαλεία για freelancers και γιατί πρέπει να τα χρησιμοποιήσετε
Ποια δωρεάν εργαλεία για freelancers πρέπει να χρησιμοποιείτε και γιατί
Στον δυναμικό κόσμο του freelancing, το να έχετε τα σωστά εργαλεία μπορεί να κάνει τη διαχείριση των project σας πιο αποτελεσματική, διατηρώντας τον έλεγχο των καθηκόντων σας, και χτίζοντας ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες σας. Στην πληθώρα επιλογών που υπάρχουν εκεί έξω, ποια δωρεάν εργαλεία για freelancers μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έτσι ώστε να μείνετε εντός budget;
Σε αυτό το άρθρο αναλύονται τα πιο δημοφιλή δωρεάν εργαλεία που κάθε σύγχρονος freelancer οφείλει να εξετάσει την ενσωμάτωση τους στη ροή της εργασίας του. Από τη διαχείριση project μέχρι τα λογιστικά και την επικοινωνία, θα διερευνήσουμε γιατί αυτά τα δωρεάν εργαλεία δεν είναι μόνο ευεργετικά αλλά και απαραίτητα για να παραμείνετε ανταγωνιστικοί και παραγωγικοί στον κόσμο των ελεύθερων επαγγελματιών.
7 εργαλεία που είναι δωρεάν για τους ελεύθερους επαγγελματίες
Wave
To Wave είναι μια λογιστική πλατφόρμα που πολλοί freelancers χρησιμοποιούν. Το Starter πλάνο του Wave είναι δωρεάν. Θα έχετε απεριόριστη πρόσβαση σε όλα τα εργαλεία του αμέσως – χωρίς δοκιμαστικές περιόδους. Μπορείτε να στείλετε όσα τιμολόγια θέλετε και να διαχειριστείτε τα πάντα: από τους φόρους πωλήσεων μέχρι τα στοιχεία των πελατών σας χωρίς να ξοδέψετε ούτε 1 ευρώ. Στην premium έκδοση του εργαλείου, μπορείτε να αξιοποιήσετε λύσεις μισθοδοσίας, online πληρωμές και εύκολη σάρωση αποδείξεων, το καθένα από αυτά με τη δική του χρέωση τιμολόγησης.
Asana
Η δωρεάν έκδοση του Asana κρατά οργανωμένα και παραγωγικά έως και 10 μέλη της ομάδας σας. Το εργαλείο αυτό ενσωματώνει λειτουργίες που το καθιστούν ιδανικό για καθημερινές εργασίες έως και στρατηγικές μάρκετινγκ. Στην αναβαθμισμένη έκδοση του, το Asana μπορεί να σας προσφέρει προηγμένες δυνατότητες όπως έλεγχο διαχειριστή, και περισσότερες ομάδες. Όλες οι λεπτομέρειες αναφέρονται στη σελίδα του, μαζί με διάφορες περιπτώσεις χρήσης, συμπεριλαμβανομένου του καθορισμού στόχων, των εκστρατειών και της έναρξης project, καθιστώντας το ιδανικό εργαλείο για freelancers σε διάφορους τομείς.
Buffer
Το Buffer ξεχωρίζει για την απλότητα και την ευκολία χρήσης του, διευκολύνοντας τον προγραμματισμό των κοινωνικών μέσων σε έναν ενιαίο πίνακα ελέγχου. Είναι ιδανικό για αρχάριους ή μεμονωμένους χρήστες και το δωρεάν πακέτο του δύναται να προγραμματίσει μέχρι και 10 αναρτήσεις σε 3 διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα. Γνωστό για την άψογη διάδραση του με πολλά άλλα εργαλεία μάρκετινγκ, το Buffer απλοποιεί τη δημοσίευση στα κοινωνικά δίκτυα σε σημαντικό βαθμό. Το εργαλείο αυτό είναι εύκολο στη χρήση με απλοποιημένο σχεδιασμό, εξασφαλίζοντας σας ότι περνάτε λιγότερο χρόνο για να προγραμματίσετε την ανάρτησή σας και περισσότερο χρόνο για να προσελκύσετε το κοινό σας.
VoiceLite PBX
Γνωρίσετε το VoiceLite – τη λύση σας προς την τεχνολογία αιχμής PBX, που βασίζεται στο cloud, και όλα αυτά με μηδενικό πάγιο! Αναβαθμίστε την επικοινωνία της επιχείρησής σας χωρίς να ανησυχείτε για τα αρχικά τέλη εγκατάστασης. Με τις υποδομές του να φιλοξενούνται στα κορυφαία data center της Amazon και την υποστηρικτική θέση της Voiceland απέναντι στους νέους επιχειρηματίες, το VoiceLite Starter αναδιαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο συνδέεστε με τους πελάτες, τα μέλη της ομάδας και τους συνεργάτες σας.
Προσφέρει:
- Μέχρι 6 ταυτόχρονες κλήσεις
- Μέχρι 4 τηλεφωνικούς αριθμούς
- IVR & ηχογραφημένες ανακοινώσεις
- Ειδοποίηση χαμένης κλήσης και voicemail
Επιλέξτε μόνο πόσα προπληρωμένα λεπτά χρειάζεστε ανά έτος (με ελάχιστο 120€ ετήσιο χρόνο ομιλίας), και όλες οι παραπάνω λειτουργίες σας προσφέρονται δωρεάν!
Mailchimp
Το δωρεάν πρόγραμμα του Mailchimp είναι ιδανικό για όσους μόλις ξεκινούν ή θέλουν να πειραματιστούν με τα εργαλεία και τις δυνατότητες του. Αυτό το πλάνο παρέχει όλα όσα χρειάζεστε για να αρχίσετε να προσεγγίζετε το κοινό σας και να σχεδιάζετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τις προσφορές, τα νέα και τα έργα σας. Με την ικανότητα διαχείρισης έως και 500 επαφών και την ευελιξία αποστολής έως και 1.000 μηνιαίων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αποτελεί το ιδανικό εργαλείο για να ξεκινήσετε τις προσπάθειές μάρκετινγκ μέσω email.
HubSpot
Το HubSpot προσφέρει μια δωρεάν έκδοση που είναι κατάλληλη για όσους θέλουν να διαχειριστούν τα λειτουργικά τους έξοδα. Αυτή η έκδοση περιλαμβάνει τα βασικά χαρακτηριστικά ενός CRM και κάποιες δυνατότητες στα πεδία μάρκετινγκ, πωλήσεων και εξυπηρέτησης του HubSpot. Η δωρεάν έκδοση παρέχει ένα βαθμό αυτοματοποίησης, ενώ μια πληρωμένη αναβάθμιση μπορεί να σας ξεκλειδώσει πολλές παραπάνω δυνατότητες. Ωστόσο, για πολλές επιχειρήσεις, η δωρεάν έκδοση είναι υπεραρκετή, παρέχοντας έναν βελτιωμένο τρόπο διαχείρισης των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες. Λαμβάνοντας όλα τα παραπάνω υπόψη, το HubSpot ξεχωρίζει ως μια δωρεάν επιλογή CRM για freelancers.
Canva
Το Canva είναι ένα φιλικό προς το χρήστη εργαλείο σχεδιασμού που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χωρίς κόστος! Είναι προσβάσιμο σε όλους, προσφέροντας πάνω από 250.000 πρότυπα σε περισσότερες από 100 μορφές σχεδιασμού, από δημοσιεύσεις στα κοινωνικά δίκτυα έως αφίσες, φυλλάδια και παρουσιάσεις. Ωστόσο αν θέλετε να βελτιώσετε το σχεδιαστικό κομμάτι της επιχείρησής σας, μπορείτε πάντα να αναβαθμίσετε στην πληρωμένη έκδοση: Canva Pro. Είτε επιλέγετε να χρησιμοποιήσετε τη δωρεάν είτε την Pro έκδοση, το Canva είναι το go-to εργαλείο σας για να δημιουργήσετε όμορφα γραφικά για την επιχείρησή σας.
Τώρα ξέρετε ποια δωρεάν εργαλεία για freelancers θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε και γιατί. Συνεπώς, εκμεταλλευτείτε τα ανάλογα και κάντε τα να λειτουργήσουν για εσάς με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!
Μη διστάσετε να μας ρωτήσετε πώς να χρησιμοποιήσετε το VoiceLite στη συσκευή σας:
OUR NEWS
#Voiceblog.
Explore the world of VoIP telephony and
Cloud PBX through our articles.
Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...
Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι...