Ελληνικά

Τηλεργασία & επιχειρήσεις. 

Ποιες είναι οι ανάγκες στην επικοινωνία.

Ο τρόπος και τα μέσα εργασίας μεταβάλλονται συνεχώς και διαμορφώνονται ανάλογα με την εποχή και τις απαιτήσεις της. Η τηλεργασία δεν είναι πλέον μόνο μια ιδιαιτερότητα συγκεκριμένων επιχειρήσεων, αλλά ένας θεμελιώδης τρόπος για να μην χάνει την παραγωγικότητά της μια επιχείρηση, ό,τι και να συμβαίνει.

Σήμερα, οι επιχειρήσεις που θέλουν να συνεχίσουν να εξελίσσονται και να κατακτούν την αγορά. Πρέπει να διαμορφώσουν τις διαδικασίες τους ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κάθε περιόδου και του κάθε υπαλλήλου.

Γι’ αυτό και σε αυτό το άρθρο θα καλύψουμε σημαντικά λειτουργικά θέματα του remote working. Όπως, ποιες ανάγκες αναδύθηκαν με την άνοδο της τηλεργασίας και πώς μπορούν να απαντηθούν.

Ποιες ανάγκες δημιουργήθηκαν στην επικοινωνία με την άνοδο της τηλεργασίας;

Το τοπίο των αγορών και των επιχειρήσεων, είναι συνεχώς μεταβαλλόμενο και πλέον όλοι γνωρίζουν από πρώτο χέρι πόσο άμεσα μπορεί να αλλάξουν οι απαιτήσεις. Γι’ αυτό και για να μπορεί να ανταπεξέλθει, μια επιχείρηση πρέπει να αναγνωρίσει πρώτα τις ανάγκες που θα αναδυθούν στην τηλεργασία. Οι πέντε πιο σημαντικές και πρακτικές ανάγκες που εντοπίσαμε στην VOICELAND είναι:

1. Ανάγκη για ευκινησία

Μία επιχείρηση πρέπει να βρει άμεσα έναν αποδοτικό τρόπο που να της επιτρέπει να δουλεύει εξ αποστάσεως, χωρίς να αλλάζει κάτι ουσιαστικό στην επικοινωνία της. Να μπορεί να διατηρεί ταυτόχρονα την επαγγελματική της ταυτότητα και να είναι σε θέση να εξακολουθεί να προσφέρει ό,τι και στο γραφείο. Όπως, κλήσεις με τους πελάτες, επικοινωνία με συναδέλφους, κλήσεις εσωτερικών, μεταφορά και λήψεις κλήσεων, χωρίς να επιβαρύνεται κοστολογικά πολύ παραπάνω. 

2. Ανάγκη για αξιόπιστες εφαρμογές

Για να μπορεί να είναι πλήρως παραγωγική μια επιχείρηση με την τηλεργασία, χρειάζεται αξιόπιστες εφαρμογές. Δηλαδή, εφαρμογές που να μπορούν να “σηκώσουν” εναλλακτικούς τρόπους τηλεφωνίας, όπως η δημοφιλής τηλεφωνία μέσω διαδικτύου. Επίσης, δεν φτάνει μόνο να είναι λειτουργικά αξιόπιστες, αλλά και να μπορούν να προσφέρουν πολλαπλές επιλογές επικοινωνίας και τεχνική υποστήριξη.

3. Ανάγκη για αμεσότητα (Τηλεδιασκέψεις)

Η δύναμη της εικόνας στην επικοινωνία είναι αδιαμφισβήτητη. Μπορεί η τηλεργασία να έχει πολλαπλά οφέλη για την επιχείρηση και τους εργαζομένους, όμως η οπτική επαφή δεν θα μπορέσει να αντικατασταθεί ποτέ. Γι’ αυτό και τα video calls διαδίδονται με τόσο μεγάλο ρυθμό. Η τηλεδιάσκεψη στην τηλεργασία είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέσα επικοινωνίας και πλέον οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι σε θέση να μπορούν εύκολα και γρήγορα να τις οργανώνουν.

4. Ανάγκη για νέους τρόπους (Εικονικοί αριθμοί)

Οι νέοι τρόποι στην επικοινωνία, είναι μια ανάγκη που πρέπει να απαντηθεί γρήγορα, γιατί οι απαιτήσεις δεν σταματούν και τα έξοδα δεν πρέπει να ξεφεύγουν. Γι’ αυτό και αυξήθηκε η ζήτηση σε εικονικούς αριθμούς. Οι εικονικοί αριθμοί επιτρέπουν στους υπαλλήλους που εργάζονται από απόσταση να διαθέτουν διαφορετικούς αριθμούς τηλεφώνου για να βελτιώσουν την προσέγγιση των πελατών και το κόστος της επικοινωνίας. Για παράδειγμα, αν η βάση μιας επιχείρησης είναι στην Αθήνα, αλλά η πλειοψηφία των πελατών της είναι στην Θεσσαλονίκη κι ο υπάλληλος είναι στην οικία του στην Κρήτη, τότε ένας εικονικός αριθμός Θεσσαλονίκης μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στη μείωση του κόστους, αλλά και στην εμπιστοσύνη των πελατών που βλέπουν αριθμό από την πόλη τους. Από την άλλη, και οι πελάτες δεν θα επιβαρύνονται με έξτρα κόστη λόγω υπεραστικών κλήσεων.

5. Ανάγκη για ομαδοποίηση (Τηλεφωνικά κέντρα)

Κάθε επιχείρηση χρειάζεται ένα τηλεφωνικό κέντρο και στην περίπτωση της τηλεργασίας, πρέπει το τηλεφωνικό κέντρο να μπορεί να λειτουργεί εκτός γραφείου και να να προσφέρει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες. Η ανάγκη για τηλεφωνικά κέντρα που υποστηρίζουν πλήρως το “remote” έχει αυξηθεί κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια και αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται.

Τηλεργασία: Πώς μπορούν να απαντηθούν αυτές οι ανάγκες;

Όλες οι ανάγκες που προαναφέρθηκαν, μπορούν να απαντηθούν άμεσα, οικονομικά και αποτελεσματικά με την VoIP τηλεφωνία, την τηλεφωνία μέσω Ίντερνετ. Γιατί;

 1. Δίνει την απαραίτητη ευκινησία

Επειδή λειτουργεί μέσω του διαδικτύου, δεν περιορίζεται σε μία συγκεκριμένη τοποθεσία, ούτε σε μία συγκεκριμένη γραμμή τηλεφώνου. Δεν χρειάζεται ειδικές εγκαταστάσεις και μπορεί να λειτουργεί μέσα από οποιαδήποτε συσκευή έχει πρόσβαση στο Ίντερνετ: από smartphone και τάμπλετ, μέχρι σταθερούς και φορητούς υπολογιστές.

 2. Υπάρχουν διαθέσιμες πολύ εξελιγμένες και σύγχρονες εφαρμογές

Η τηλεφωνία αυτή εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς και μπορεί να εφαρμοστεί στις επιχειρήσεις που δεν θέλουν να κάνουν κάποια μεταφορά στο τηλέφωνό τους. Υπάρχουν πλήρως εξελιγμένες εφαρμογές που μετατρέπουν οποιαδήποτε συσκευή σε τηλέφωνο γραφείου. Μάλιστα στην VOICELAND μπορούμε να σας προτείνουμε την 3CX, την καλύτερη εφαρμογή για επικοινωνία, για την οποία μπορούμε να εγγυηθούμε για την ποιότητα και τη λειτουργικότητά της, ενώ παράλληλα σας προσφέρουμε δωρεάν τεχνική υποστήριξη.

 3. Τηλεδιασκέψεις και όχι μόνο – Όλα τα εργαλεία τηλεργασίας

Όπως προείπαμε, η δύναμη της εικόνας και του βίντεο είναι ανεκτίμητη, ειδικά στις επαγγελματικές εργασίες κι επικοινωνίες. Με τη νέα αυτή τηλεφωνία, μπορείτε να κανονίσετε διαδικτυακές συναντήσεις με πολλαπλούς χρήστες, να λαμβάνετε φωνητικό ταχυδρομείο και φαξ μέσω e-mail και πολλά ακόμα (δείτε τα οφέλη εδώ).

Μάλιστα, με την εφαρμογή των 3CX Cloud τηλεφωνικών κέντρων της VOICELAND, έχετε τη δυνατότητα να προγραμματίσετε meetings και να τα καταγράψετε για περαιτέρω ανάλυση αργότερα.

4. Εικονικοί αριθμοί που δείχνουν από όποια χώρα ή πόλη θέλετε

Με την αριθμοδότηση της VOICELAND μπορείτε να αποκτήσετε τηλεφωνικό αριθμό σε μόλις 48 ώρες, από 15+ πόλεις σε όλη την Ελλάδα και 80+ χώρες του εξωτερικού, με αρχικό κόστός μόλις στα 15€ ανά έτος.

Μάθετε περισσότερα στο “Αγορά τηλεφωνικού αριθμού για επιχειρήσεις: Μιλήστε “εικονικά” από παντού” και βρείτε όλες τις χώρες και πόλεις που εξυπηρετούμε. 

5. Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα

Πλέον υπάρχει ένα σύγχρονο και αξιόπιστο σύστημα επικοινωνίας για τις επιχειρήσεις: το Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο, που έρχεται με πολλαπλές λειτουργίες και ρυθμίσεις προσαρμόσιμες στις ανάγκες μια επιχείρησης, όπως η δρομολόγηση των κλήσεων στον υπολογιστή ή στο κινητό, ηχητικά μηνύματα, τηλεφωνητής, καταγραφή κλήσεων, βίντεο συνεδριάσεις κ.α. Ενημερωθείτε για τα τηλεφωνικά κέντρα από το “Τηλεφωνικό Κέντρο: Ένας πλήρης οδηγός που θα σας βοηθήσει να διαλέξετε“.

Στην VOICELAND σας παρέχουμε Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα της 3CX, που σας δίνουν τη δυνατότητα να αυξήσετε την παραγωγικότητα της επιχείρησής σας, να βελτιστοποιήσετε την εξυπηρέτηση των πελατών σας, κι όλα αυτά ενώ μειώνετε το κόστος των επικοινωνιών σας, με ετήσιο κόστος 3CX Cloud τηλεφωνικού κέντρου από 50€/έτος για 1 έως 12 χρήστες και με ενεργές όλες τις δυνατότητές του χωρίς περιορισμούς στην έκδοση 3CX Standard.

Η τηλεργασία ήρθε για να μείνει. Γι’ αυτό και στην VOICELAND, ως Νο.1 πάροχοι VoIP τηλεφωνίας αποκλειστικά για επαγγελματίες κι επιχειρήσεις, παρέχουμε ουσιαστικές λύσεις επικοινωνίας με μια πληθώρα λειτουργιών που καθιστούν κάθε επαγγελματία παραγωγικό όπου κι αν βρίσκεται.

Επικοινωνήστε σήμερα με έναν εκπρόσωπό μας και αντιμετωπίστε άμεσα τις απαιτήσεις του σήμερα.

Μιλήστε με έναν Voice Expert