Οι αναλύσεις και τα δεδομένα αποτελούν πλέον τη βάση για τις σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές. Παρόλο που τα...
Πόσο ασφαλές είναι να αλλάξουν τηλεφωνία οι επιχειρήσεις;
Με τη σύγχρονη καθημερινότητα να γίνεται τόσο αλληλοεξαρτώμενη από την τεχνολογία, ο τρόπος επικοινωνίας πρέπει να μπορεί να συμβαδίζει.
Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για την τηλεφωνία στις επιχειρήσεις του σήμερα.
Η αλλαγή εταιρικής τηλεφωνικής γραμμής είναι πάντα ένας αποδοτικός τρόπος για εξοικονόμηση κόστους και καλύτερη εξυπηρέτηση. Πρόκειται όμως και για μία από τις πιο δύσκολες αποφάσεις που έχει να πάρει ένας επιχειρηματίας. Αυτό συμβαίνει γιατί προκύπτουν θέματα, και μάλιστα σημαντικά, που πρέπει να ξεπεραστούν. Όπως το να γίνει εύκολα η μετάβαση, το αν θα είναι η επιχείρηση “up to date”, αν τα δεδομένα θα είναι ασφαλή και πολλά ακόμα.
Στην VOICELAND στεκόμαστε στο πλάι των επιχειρήσεων που στόχο έχουν την εξέλιξή τους και κατανοούμε πως η φήμη μιας επιχείρησης πρέπει να μην διαβρώνεται, και μια κακή τηλεφωνική γραμμή μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στην αξιοπιστία της.
Γι’ αυτό συγκεντρώσαμε τους 6 φόβους που δικαιολογημένα έχουν οι επιχειρήσεις για την τηλεφωνία τους σήμερα, αλλά και την πιο ουσιαστική κι αποδοτική λύση.
Τηλεφωνία & επιχειρήσεις: 6 φόβοι που προκύπτουν από την αλλαγή τηλεφωνίας
Πολλές επιχειρήσεις είναι διστακτικές στο να αλλάξουν την τηλεφωνία τους σε πιο σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας, όπως είναι η Voice Over Internet Protocol τηλεφωνία. Οι πιο συχνοί και δικαιολογημένοι φόβοι είναι οι εξής:
1. Θα μπορεί να γίνει εύκολα η αλλαγή;
Αν μία επιχείρηση θέλει να αλλάξει την τηλεφωνία της, σημαίνει ότι η μετάβαση πρέπει να γίνει άμεσα και με όσο το δυνατόν λιγότερες “απώλειες”. Είναι πολύ σημαντικό η νέα της τηλεφωνία να μπορεί να ακολουθεί τους εργαζόμενους και ο φόβος της μετάβασης είναι ακόμα ισχυρός διότι όντως, τα περισσότερα παραδοσιακά τηλεφωνικά συστήματα έχουν μεγάλα κόστη σε χρήμα αλλά και χρόνο.
Μάθετε τα πάντα για τα τηλεφωνικά συστήματα από τον πλήρη οδηγό μας.
2. Τι θα γίνει με το κόστος;
Τα φόβη για τα κόστη αφορούν, όχι μόνο τη μετάβαση, αλλά και τις επερχόμενες χρεώσεις. Οι επιχειρήσεις πρέπει είναι σίγουρες ότι μπορούν να ανταπεξέλθουν στις χρεώσεις της νέας τους τηλεφωνίας, αλλά και να εξασφαλίσουν μια συνολική μείωση στα κόστη της επικοινωνίας. Μία αλλαγή στην τηλεφωνία πρέπει να είναι επένδυση που θα αποφέρει και όχι απλά μια κοστοβόρα αλλαγή.
3. Θα υπάρχει ευελιξία και ασφάλεια με τη νέα τηλεφωνία;
Οι σύγχρονες επιχειρήσεις δεν μπορούν να περιορίζονται γι’ αυτό και η τηλεφωνία τους πρέπει να τους προσφέρει ελευθερία, χωρίς πρόσθετα άγχη, όπου κι αν βρίσκονται. Χρειάζονται επίσης δυνατότητα για ξεκάθαρη και ασφαλή κρυπτογραφημένη επικοινωνία, ακόμη και για χρήστες on the move, και αν είναι δυνατό, να λαμβάνουν απευθείας κλήσεις από οποιαδήποτε κινητή συσκευή.
4. Θα έχω πρόσβαση σε σύγχρονες λύσεις επικοινωνίας;
Οι επιχειρήσεις δεν έχουν τις ίδιες απαιτήσεις που είχαν παλαιότερα. Για να μπορούν να σχεδιάζουν στρατηγική την επικοινωνία τους, πρέπει να έχουν πρόσβαση σε σύγχρονες λύσεις, όπως ηχογράφηση κλήσεων, web meetings, αναμονή ή μεταφορά κλήσεων, εικονικοί αριθμοί για να μιλούν εικονικά από όπου χρειάζεται χωρίς φόβους για φουσκωμένους λογαριασμούς.
5. Θα καταφέρω αύξηση παραγωγικότητας στην επιχείρηση με τη νέα τηλεφωνία;
Ένας φόβος που πάλι αφορά την τηλεφωνία υπό το πρίσμα μιας επένδυσης. Μια νέα τηλεφωνία ή ένα νέο τηλεφωνικό κέντρο, πρέπει να βοηθά κάθε εργαζόμενο στην παραγωγικότητά του, το οποίο επιτυγχάνεται όταν δεν χάνει χρόνο σε “χαμένες” επικοινωνίες ή σε κακή διαχείριση των κλήσεων.
Η φοβία αυτή είναι και πολύ πιο έντονη στις επιχειρήσεις που δρουν μέσω απομακρυσμένης εργασίας , γιατί σε αυτές τις περιπτώσεις ένα μη λειτουργικό τηλεφωνικό κέντρο για παράδειγμα, έχει και πολύ μεγάλο αντίκτυπο στη λειτουργία της επιχείρησης.
6. Θα μπορέσω να έχω ενοποιημένη την επικοινωνία μου;
Η ενοποιημένη επικοινωνία, ή UC (united communication) ενώνει τις επικοινωνίες σε πραγματικό χρόνο με επικοινωνίες σε μη πραγματικό χρόνο όπως το SMS ή το email. Συνδυάζει δηλαδή την εμπειρία επικοινωνίας του χρήστη σε όλες τις συσκευές. Σε έναν κόσμο όπου η τάση του ψηφιακού χώρου εργασίας αυξάνεται κατακόρυφα, η ύπαρξη ενοποιημένων εμπειριών επικοινωνίας, δεν είναι μόνο χρήσιμη για τις επιχειρήσεις αλλά και αναπόσπαστο κομμάτι της επιτυχίας τους.
Αλλάξτε τηλεφωνία στην επιχείρηση σας με σύμμαχο την VOICELAND
Με την VOICELAND ως πάροχο VoIP τηλεφωνίας, όλες αυτές οι φοβίες εξαλείφονται άμεσα, διότι με την VoIP και τα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα που προσφέρουμε:
- Η μετάβαση είναι εύκολη και γρήγορη, χωρίς απαιτητικό εξοπλισμό.
- Η τηλεφωνία ακολουθεί τον εργαζόμενο όπου κι αν βρίσκεται.
- Είναι ιδανική λύση για επιχειρήσεις on-the-go.
- Έχετε αισθητά μειωμένο κόστος τηλεφωνίας. Προμηθευτείτε από την VOICELAND το τηλεφωνικό σας κέντρο & κανάλια φωνής που θα καλύψουν τις ανάγκες σας, από μόλις 100€/χρόνο, και απολαύστε έως και 80% εξοικονόμηση στον τηλεφωνικό σας λογαριασμό.
- Υπάρχει δυνατότητα κλήσεων από οπουδήποτε στον κόσμο.
- Διαθέτουμε 100% κρυπτογράφηση επικοινωνίας για να μιλάτε άφοβα με τους συνεργάτες σας.
- Καμία κλήση δεν χάνεται καμία με SLA 99,997%.
- Μπορείτε να έχετε απεριόριστο αριθμό χρηστών.
- Έχετε πολλαπλά εργαλεία όπως τηλεδιασκέψεις με δυνατότητα καταγραφής, φωνητικό ταχυδρομείο και φαξ μέσω e-mail.
- Προσφέρουμε αριθμοδότηση για εμφανή παρουσία της επιχείρησης σε 15+ πόλεις στην Ελλάδα και 80+ χώρες του εξωτερικού.
Η VoIP τηλεφωνία είναι ο πλέον σύγχρονος ψηφιακός τρόπος επικοινωνίας για τις επιχειρήσεις.
Προσφέρει μια πληθώρα από σύγχρονες και τεχνολογικά προηγμένες δυνατότητες σε αντίθεση με μια συμβατική τηλεφωνική υπηρεσία και συνίσταται για επιχειρήσεις που επιθυμούν να εξοικονομήσουν χρήματα από τον τηλεφωνικό τους λογαριασμό έξυπνα, άμεσα και σε μεγάλο ποσοστό.
Αναβαθμίστε την επιχείρησή σας και μοιραστείτε μαζί μας τις ανάγκες επικοινωνίας σας, ώστε να σας παρέχουμε δωρεάν συμβουλευτική.
OUR NEWS
#Voiceblog.
Explore the world of VoIP telephony and
Cloud PBX through our articles.
Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...
Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι...