VoIP & Cloud
Τηλεφωνικά Κέντρα.

Ποιες λύσεις τους έχουν λατρέψει τα e-shops;

Η VoIP τηλεφωνία και τα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή για τα e-shops.

Η VoIP τηλεφωνία και τα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή για τα e-shops.

Η VoIP είναι η πιο οικονομικά αποδοτική επιλογή τηλεφωνίας. Παράλληλα τα τηλεφωνικά κέντρα που είναι στο Cloud, επιτρέπουν στα ηλεκτρονικά καταστήματα να διαχειρίζονται πολλαπλές κλήσεις από το τηλέφωνο του γραφείου, του σπιτιού, από το κινητό και γενικά οποιασδήποτε συσκευή έχει πρόσβαση το διαδίκτυο.

Και οι δύο αυτές τεχνολογίες παρουσιάζουν πολλά και ποικίλα πλεονεκτήματα. Γι’ αυτό και έχουν κεντρίσει τόσο το ενδιαφέρον των επιχειρηματιών του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αναλογιστείτε ότι σύμφωνα με έρευνες, το 31% όλων των επιχειρήσεων πλέον χρησιμοποιούν VoIP, ένας αριθμός που αναμένει μεγάλη αύξηση. Αξίζει να αναφερθεί επίσης ότι το 74% των εργαζομένων σε μικρές επιχειρήσεις, χρησιμοποιούν VoIP εφαρμογές για κινητά για να πραγματοποιούν τις επαγγελματικές τους κλήσεις.

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε ποιες λύσεις επικοινωνίας και ποιες λειτουργίες έχουν αγαπήσει περισσότερο τα e-shops.

Τι είναι η VoIP τηλεφωνία και τα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα;

VoIP (Voice over Internet Protocol) είναι η τηλεφωνία μέσω διαδικτύου. Επιτρέπει κλήσεις μέσω ειδικών τηλεφωνικών συσκευών ή συσκευών που έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ, όπως υπολογιστή, λάπτοπ, τάμπλετ ή και το κινητό.

Τα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα (Cloud PBX) είναι μια υπηρεσία που αποδεσμεύει την επιχείρηση από την ανάγκη φυσικής εγκατάστασης ενός τηλεφωνικού κέντρου. Χρησιμοποιώντας μόνο τη VoIP τηλεφωνία και συσκευές συνδεδεμένες στο διαδίκτυο, πραγματοποιούνται κλήσεις φωνής, μέσω του εκάστοτε παρόχου.

H VoIP τηλεφωνία και τα Cloud PBX μπορούν να προσφέρουν πολλές δυνατότητες για τα e-shops.

Διαβάστε περισσότερα για τηλεφωνικά κέντρα και την VoIP τηλεφωνία.

Ποιες λειτουργίες και λύσεις έχουν τραβήξει το ενδιαφέρον των e-shops;

Οι επιχειρήσεις πάντα θα ψάχνουν για νέες λύσεις που θα τις βοηθήσουν να αναπτυχθούν. Η VoIP και τα Cloud PBX είναι δύο νέες τεχνολογίες που κερδίζουν σημαντικό έδαφος στο ηλεκτρονικό εμπόριο τα τελευταία χρόνια.

Αυτό συμβαίνει γιατί δίνουν τη δυνατότητα να διαχειρίζονται τις κλήσεις τους από όπου κι αν βρίσκονται. Έχουν επίσης πολύ χαμηλότερες χρεώσεις λόγω του διαδικτύου και έχουν στη διάθεσή τους πάρα πολλά features και οφέλη. Τα πιο σημαντικά είναι:

Αριθμοδότηση VoIP για e-shops

Με τη VoIP, ο τηλεφωνικός αριθμός δεν ανατίθεται σε μια γραμμή, αλλά σε έναν ή περισσότερους χρήστες. Γι’ αυτό και μπορεί να λειτουργήσει μέσα από κάθε έξυπνη συσκευή που έχει πρόσβαση στο ίντερνετ.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις που δρουν μέσω διαδικτύου, είναι πολύ πιθανόν να δραστηριοποιούνται και σε άλλες πόλεις ή χώρες. Με την αριθμοδότηση VoIP όλα τα e-shops μπορούν έχουν τοπικά νούμερα, σαν να έχουν φυσική παρουσία σε όποια περιοχή επιθυμούν.

Με την VOICELAND μπορείτε μέσα σε 48 ώρες να έχετε “εικονικό” τηλεφωνικό αριθμό για πάνω από 15 πόλεις στην Ελλάδα και toll-free VoIP νούμερα, ακόμα και νούμερα κινητών, για πάνω από 80 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Μάθετε περισσότερα για την αγορά τηλεφωνικού αριθμού.

voicelite-1

Διασύνδεση – Integration

Αυτή είναι μία δυνατότητα που δεν προσφέρουν πολλοί, αλλά τα e-shops σίγουρα χρειάζονται. Ευτυχώς στη VOICELAND, μπορούμε να συνδέσουμε το Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο της 3CX, με το CRM – ERP που χρησιμοποιείτε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Έτσι, μπορείτε να έχετε άμεση πρόσβαση σε κάθε δεδομένο που χρειάζεστε, απλοποιώντας παράλληλα τη διαχείριση.

Web Client

Το μεγάλο αβαντάζ που χρειάζονται οι επαγγελματίες του e-commerce για να μπορούν να δουλεύουν απ’ όπου κι αν βρίσκονται είναι το Web Client. Μάλιστα, με το Web Client της 3CX που θα βρείτε στη VOICELAND, μπορεί κάθε εργαζόμενος να λαμβάνει ή να πραγματοποιεί κλήσεις από παντού. Το μόνο που έχει να κάνει είναι να συνδεθεί στον web client μέσω ενός browser και αμέσως θα έχει πρόσβαση σε όλα τα εργαλεία. Μπορεί επίσης να παρευρίσκεται σε τηλεδιασκέψεις, ή να διοργανώνει web meetings.

Χαμηλές χρεώσεις

Το μεγάλο προτέρημα της VoIP και των Cloud PBX είναι οι χαμηλές χρεώσεις. Το κόστη τηλεφωνίας μειώνονται δραματικά, αφού οι χρεώσεις του ίντερνετ είναι πολύ χαμηλότερες, δεν υπάρχουν οι έξτρα χρεώσεις για υπεραστικές κλήσεις, ενώ τα κόστη συντήρησης και εξοπλισμού είναι μηδαμινά.

Με τη VOICELAND ως τον πάροχο VoIP τηλεφωνίας σας, τα κόστη διαμορφώνονται μόνο για όσο χρόνο μιλάτε, ενώ απολαμβάνετε και 90% μείωση παγίων. Έχετε επίσης απεριόριστες εσωτερικές κλήσεις και μηνύματα, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται οι υπάλληλοί σας.

Βρείτε πώς να διαλέξετε πάροχο VoIP και με ποια κριτήρια.

Καμία χαμένη κλήση

Τα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα προσφέρουν τρόπους έτσι ώστε τα e-shops να μπορούν να εκμεταλλευτούν κάθε χαμένη κλήση. Για παράδειγμα, αν δεν απαντηθεί μία κλήση ενός ενδιαφερόμενου, αποστέλλεται ειδοποίηση στο e-mail.

Μία ακόμα αγαπημένη λειτουργία είναι το Voice2Mail, με το οποίο, το ηχητικό μήνυμα που αφήνει ένας πελάτης, αποστέλλεται πάλι απευθείας στο e-mail.

Τηλεφωνητής IVR / Auto attendant

Όχι απλός τηλεφωνητής, αλλά πολυεπίπεδο σύστημα δρομολόγησης κλήσης, με προσαρμοσμένα σενάρια. Δείτε εδώ 5 τρόπους για να διαμορφώσετε το σενάριο του τηλεφωνικού σας κέντρου.

Με αυτήν τη λειτουργία, κάθε κλήση δρομολογείται όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και άμεσα. Επίσης, η εξυπηρέτηση πελατών είναι εξασφαλισμένη, ανεξάρτητα από τον όγκο εργασίας των υπαλλήλων.

Ηχογράφηση κλήσης

Μια λειτουργία που βοηθάει κάθε είδους επιχείρηση, ανεξάρτητα από το μέγεθός της. Με την ηχογράφηση κλήσεων, δεν χάνονται οι πληροφορίες των πελατών, αφού παραμένουν αποθηκευμένες για μεταγενέστερη επεξεργασία. Επίσης, οι επιχειρήσεις είναι νομικά ασφαλείς, ενώ έχουν και τη δυνατότητα υπεράσπισης σε περίπτωση αναίτιων παραπόνων.

Εκτροπή κλήσης

Η υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα σε πιθανούς πελάτες να επικοινωνήσουν με ένα κατάστημα κάθε φορά που το χρειάζονται.

Μάλιστα, η χρήση της στο Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο της VOICELAND, είναι ακόμα πιο άμεση και εύκολη. Χρησιμοποιείται κυρίως όταν ένας υπάλληλος δεν μπορεί να λάβει κάποια κλήση, για παράδειγμα, αν είναι σε κάποια συνάντηση, ή ακόμα και σε άδεια. Σε κάθε περίπτωση, η εκτροπή κλήσης ενεργοποιείται με μόνο ένα κλικ, αλλάζοντας το στάτους του χρήστη (π.χ. Away, Do Not Disturb) και έτσι, οι κλήσεις δρομολογούνται προς τον αριθμό που χρειάζεται.

Ουρές αναμονής

Οι πελάτες των e-shops χρειάζονται πάντα την πιο άριστη εξυπηρέτηση για να παραμείνουν πιστοί. Το κλειδί στην ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών είναι οι σωστές ουρές αναμονής.

Με το 3CX Cloud PBX, οι πελάτες των ηλεκτρονικών καταστημάτων τοποθετούνται σε μια ουρά αναμονής για εξυπηρέτηση, ακούγοντας μουσική ή λαμβάνοντας ενημερώσεις σχετικά με τη θέση τους και το πώς μπορούν να συνεχίσουν την κλήση.

Custom λύσεις για e-shops από την VOICELAND

Με τη VOICELAND ως πάροχο VoIP τηλεφωνίας και Cloud Τηλεφωνικού κέντρου, τα e-shops έχουν την ευκαιρία να απολαμβάνουν μοναδικά οφέλη που αυτοματοποιούν τις διαδικασίες του e-commerce, όπως:

  1. Απεριόριστα κανάλια φωνής για όσους agents χρειάζεται το eshop σας
  2. Λήψη αναφορών σχετικά με δεδομένα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
  3. Τηλεφωνική ενημέρωση της εξέλιξης της παραγγελίας με πληκτρολόγηση του αριθμού της παραγγελίας
  4. Σύνδεση του τηλεφωνικού κέντρου με το ERP της επιχείρησης
  5. Δυνατότητα εξυπηρέτησης πολλών eshop από ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο
  6. Δυνατότητα λήψης τηλεφωνικού αριθμού με κωδικό οποιασδήποτε περιφέρειας (πχ eshop στην επαρχία χρησιμοποιεί κωδικό 210- Αθήνας)
  7. Πρόσβαση στο τηλεφωνικό κέντρο με διαφορετικούς τρόπους (web client, windows app, mobile app)
  8. Λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου με δυνατότητα απομακρυσμένης εξυπηρέτησης (πχ agents που εργάζονται remote αν χρειαστεί)

Επικοινωνήστε σήμερα με έναν εκπρόσωπό μας και μάθετε περισσότερα για τις custom λύσεις που μπορούμε να σας προσφέρουμε.