Ελληνικά

Ψηφιακός Μετασχηματισμός

Η αλλαγή σε VoIP παραμένει top προτεραιότητα για μικρομεσαίες & μεγάλες επιχειρήσεις

Η προσπάθεια να παραμείνει μια επιχείρηση ανταγωνιστική είναι μια διαρκής αναμέτρηση και η επιτυχία κρίνεται πάντα στη λεπτομέρεια. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η τεχνολογική αναβάθμιση αποτελούν σημαντικές μεταβλητές της εξίσωσης και πολλές φορές είναι αυτά που θα αναδείξουν τον τελικό νικητή.

Το Finances Online αναφέρει ότι 65% του παγκόσμιου ΑΕΠ προβλέπεται να ψηφιοποιηθεί μέχρι το τέλος του 2022, ενώ σύμφωνα με το Statista ο συνολικός προϋπολογισμός σε επενδύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού θα φτάσουν τα 2,8 τρις μέχρι το 2025.

Τα νούμερα αυτά μας δείχνουν πως το digital transformation δεν είναι πια απλώς «καλό να υπάρχει» στις επιχειρήσεις, αλλά αποτελεί αναγκαιότητα. Μάλιστα, αν δεν έχετε ξεκινήσει ήδη μια στρατηγική μετάβαση σε νέες τεχνολογίες, να είστε σίγουροι πως οι ανταγωνιστές σας το έχουν κάνει ήδη. Αν θέλετε να μείνετε κυρίαρχος στο παιχνίδι και να διεκδικείτε τη μερίδα του λέοντος στην αγορά, χρειάζεται να αρχίσετε να σκέφτεστε πιο έντονα τρόπους ψηφιακού μετασχηματισμού για την επιχείρησή σας.

Τι είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός;

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αναφέρεται στην υιοθέτηση της ψηφιακής τεχνολογίας για την αναβάθμιση των επιχειρηματικών διαδικασιών και την παροχή μεγάλου μέρους των υπηρεσιών αυτής ψηφιακά. Αυτό περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη μεταφορά δεδομένων στο cloud, τη χρήση τεχνολογικών συσκευών και εργαλείων επικοινωνίας και συνεργασίας, καθώς και την αυτοματοποίηση των παραγωγικών διαδικασιών.

voiceland-digital-trasformation-1-02

Τι σημαίνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός για τις επιχειρήσεις;

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός ήρθε για να απαντήσει σε μια σειρά αναγκών των επιχειρήσεων και να βελτιστοποιήσει πολλές από τις διεργασίες σε εταιρείες και οργανισμούς.

Δεν είναι τυχαίο που το 52% των ερωτηθέντων στην έρευνα της IDG απαντούν ότι ψηφιακός μετασχηματισμός σημαίνει δυνατότητα αύξησης της παραγωγικότητας, μέσα από τεχνολογικά εργαλεία και αυτοματισμούς. Δεύτερη σε απαντήσεις έρχεται η πρόσβαση σε δεδομένα που θα βελτιώσουν τη συνολική απόδοση της επιχείρησης, ενώ στην τρίτη θέση με 46% βρίσκεται η αντάξια των προσδοκιών εξυπηρέτηση των πελατών.

4 προτεραιότητες στον ψηφιακό μετασχηματισμό

Αφού είδαμε τι είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός και μιλήσαμε για την αξία του σε όλες τις επιχειρήσεις, ας βάλουμε κάποια πράγματα σε σειρά. Ποιες θα πρέπει να είναι οι προτεραιότητές σας, όταν ξεκινάτε την ψηφιακή μετάβαση της επιχείρησης σε μια νέα και τεχνολογικά εξελιγμένη πραγματικότητα;

voiceland-digital-trasformation-1-03-768x439

Ηλεκτρονική παρουσία της επιχείρησης

Βασική προτεραιότητα για κάθε σύγχρονη επιχείρηση είναι να έχει παρουσία στο διαδίκτυο. Αυτό σημαίνει να διατηρεί μια ιστοσελίδα και να αξιοποιεί τις διάφορες online πλατφόρμες, για να προβάλλει τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τα νέα της γενικότερα.

Αρκετές επιχειρήσεις στην Ελλάδα αγκάλιασαν το ηλεκτρονικό εμπόριο κατά τη διάρκεια της πανδημίας και συνεχίζουν να δραστηριοποιούνται διαδικτυακά. Οι καταναλωτές συνεχίζουν να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές και όλα δείχνουν πως αυτή η τάση δεν θα αλλάξει σύντομα.

Όσοι επιχειρηματίες είχαν τη διορατικότητα και επένδυσαν σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, σήμερα βλέπουν τους κόπους τους να ανταμείβονται. Συνεπώς, το πρώτο βήμα του ψηφιακού μετασχηματισμού της επιχείρησής σας είναι η διαδικτυακή της παρουσία.

Ηλεκτρονική διακυβέρνηση & διαδικασίες

Το επόμενο βήμα σας αφορά την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και την ψηφιοποίηση της πληροφορίας. Η τιμολόγηση γίνεται πλέον ηλεκτρονικά, οι πληροφορίες παραγγελιών, τα στοιχεία των πελατών και όλες οι καθημερινές διαδικασίες μεταφέρονται σε ηλεκτρονικό περιβάλλον, για καλύτερη ιχνηλάτηση και διαμοιρασμό πληροφορίας μεταξύ των μελών μιας ομάδας εργασίας.

Εργαλεία ηλεκτρονικής διακυβέρνησης είναι τα παρακάτω:

  1. Ένα CRM πρόγραμμα
  2. Ένα ERP ή πρόγραμμα παραγγελιοληψίας
  3. Ένα cloud αποθήκευσης αρχείων
  4. Μια πλατφόρμα αυτοργάνωσης
  5. Μια πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπογραφών
  6. Ένα εργαλείο αποστολής μαζικών emails

Φυσικά η κάθε επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιεί πολλά περισσότερα τεχνολογικά μέσα, ανάλογα με τη δραστηριότητά της. Για κάθε ανάγκη που προκύπτει στις ζωές των ανθρώπων, διαμορφώνεται και μια τεχνολογική λύση αργά ή γρήγορα. Το μόνο που χρειάζεται είναι να παρακολουθείτε τις εξελίξεις στον τομέα σας, για να μαθαίνετε πώς μια τεχνολογία μπορεί να εξυπηρετήσει τους σκοπούς σας.

Ευελιξία στις επικοινωνίες

Οι επικοινωνίες αποτελούν βασικό πυλώνα εξέλιξης και ανάπτυξης σε μια επιχείρηση. Εσωτερικά χρειάζεται να μιλάτε με συνεργάτες και προσωπικό, ενώ η επικοινωνία με τους πελάτες σας είναι το κλειδί της επιτυχίας για νέες συμφωνίες. Η συμβατική τηλεφωνία μπορεί να σας έλυνε μέχρι τώρα τη βασική ανάγκη για επικοινωνία, είναι όμως κοστοβόρα και δεν σας παρέχει καμία ευελιξία.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στην επικοινωνία έρχεται μέσω της VoIP (Voice over Internet Protocol). H VoIP είναι ο οικονομικός και αξιόπιστος τρόπος να μιλάτε με την ομάδα εργασίας σας και με τους πελάτες. Μάλιστα, οι κλήσεις μέσω VoIP σας δίνουν την ευελιξία που χρειάζεστε, σε περιπτώσεις που το προσωπικό εργάζεται από το σπίτι.

Δεχθείτε και πραγματοποιήστε κλήσεις από οπουδήποτε. Με τη VoIP τηλεφωνία μπορείτε να διατηρείτε και ολόκληρο τηλεφωνικό κέντρο μέσω IP χωρίς την αγορά ακριβού εξοπλισμού. Η τεχνολογία νέφους (cloud) σας δίνει τη δυνατότητα να αποφύγετε μια τεράστια επένδυση και να έχετε ένα πλήρως λειτουργικό και οργανωμένο τηλεφωνικό κέντρο σε cloud.

Λύσεις επικοινωνίας για ηλεκτρονικά καταστήματα

Εκπαίδευση ανθρώπων σε ψηφιακές δεξιότητες

Το τελευταίο και ίσως καθοριστικό βήμα για την επιτυχή μετάβαση στις νέες τεχνολογίες, είναι η εκπαίδευση των ανθρώπων σας στη χρήση των νέων δυνατοτήτων. Τι αξία έχει να εισάγετε τεχνολογίες που υπόσχονται να σας φέρουν μπροστά από τον ανταγωνισμό, αν οι εργαζόμενοι δεν τα χρησιμοποιούν σωστά ή και καθόλου;

Οργανώστε παρουσιάσεις στην ομάδα, εξηγήστε τους λόγους που έφεραν αυτές τις αλλαγές στην εργασιακή τους καθημερινότητα και αναδείξτε το όφελος υιοθέτησης αυτών των τεχνολογιών. Δώστε λόγους σε κάθε μέλος της ομάδας σας, ώστε να θέλει να αξιοποιήσει τις νέες λύσεις. Για παράδειγμα ενημερώστε ότι οι νέες τεχνολογίες επιτρέπουν μια μέρα τη βδομάδα τηλεργασίας για όποιον το επιθυμεί!

Όταν όλοι οι εργαζόμενοι καταλάβουν τη μεγάλη αξία του ψηφιακού μετασχηματισμού, η επιχείρηση έχει κάθε λόγο να αναπτυχθεί και να προσφέρει καλύτερης ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες της.

Γιατί η αλλαγή σε VoIP παραμένει βασική προτεραιότητα για κάθε επιχείρηση

CRM και VoIP ενσωμάτωση

Όπως αναφέραμε ήδη, η επικοινωνία είναι ο πυρήνας όλων των επιχειρήσεων. Η VoIP και τα VoIP τηλεφωνικά κέντρα παραμένουν προτεραιότητα στον ψηφιακό μετασχηματισμό για τρεις βασικούς λόγους:

  • Διασυνδεσιμότητα: Ένα VoIP τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να συνδεθεί με το σύστημα CRM, ώστε αυτόματα να εμφανίζεται η καρτέλα του πελάτη που σας καλεί. Αυτό γλιτώνει πολύ χρόνο από την αναζήτηση και προσθήκη νέων πληροφοριών στις καρτέλες των πελατών σας.
  • Αυτοματισμοί: Το VoIP τηλεφωνικό κέντρο προσφέρει αυτοματισμούς όπως call back (επιστροφή κλήσης όταν η ουρά αναμονής είναι μεγάλη) και voice2mail (λήψη ενός τηλεφωνικού μηνύματος σε μορφή email). Έτσι, δεν χάνετε καμία κλήση μέσα στη μέρα.
  • Ευελιξία: Με τη VoIP έχετε απόλυτη ευελιξία τόσο στο κόστος όσο και στις επικοινωνίες σας. Μπορείτε να μιλάτε από οπουδήποτε και να πληρώνετε με βήμα χρέωσης δευτερολέπτου. Έτσι πληρώνετε μόνο ό, τι χρησιμοποιείτε και τίποτα περισσότερο.

Περισσότερα για Cloud τηλεφωνικό κέντρο

Οφέλη στροφής τηλεπικοινωνιών σε VoIP

Η αξία των επικοινωνιών στην επιχειρηματική κοινότητα είναι μόνο ένας από τους πολλούς λόγους για τους οποίους η VoIP πρέπει να βρίσκεται εντός της λίστας, όταν συζητάμε για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων.

Η παραδοσιακή σταθερή τηλεφωνία δεν υποστηρίζει την ευελιξία και τη λειτουργικότητα που παρέχουν οι λύσεις VoIP και οπωσδήποτε χρειάζονται οι επιχειρήσεις του σήμερα. Πολλοί όμως αναρωτιούνται αν είναι ασφαλές να αλλάξουν τηλεφωνία στις επιχειρήσεις τους.

Η αλήθεια είναι ότι επιχειρήσεις που κάνουν το βήμα και μεταβαίνουν τελικά στη VoIP, ενθουσιάζονται με όλες τις νέες δυνατότητες που μπορούν να χρησιμοποιούν, αλλά και με το πόσο λίγο κοστίζουν οι VoIP τηλεπικοινωνίες σε σύγκριση με τις παραδοσιακές λύσεις τηλεφωνίας.

Συνοπτικά, τα οφέλη από τη χρήση VoIP είναι:

  1. Διαχείριση του λογαριασμού online & ξεκάθαρες χρεώσεις
  2. Επίβλεψη στατιστικών των κλήσεων
  3. Δεν χάνετε καμία κλήση
  4. 100% ασφαλείς κρυπτογραφημένες επικοινωνίες
  5. Έως 80% εξοικονόμηση στον τηλεφωνικό λογαριασμό (!)
  6. Διασύνδεση με άλλα επιχειρησιακά εργαλεία
  7. Κλήσεις χαμηλού κόστους σε όλο τον κόσμο

Ψηφιακός μετασχηματισμός & VoIP τηλεπικοινωνίες με τη Voiceland

Η Voiceland φέρνει τις επιχειρήσεις πιο κοντά σε αποτελεσματικές και οικονομικές λύσεις επικοινωνίας. Έχουμε βοηθήσει δεκάδες οργανισμούς και επιχειρήσεις να πετύχουν μείωση στα κόστη επικοινωνίας και αύξηση της παραγωγικότητάς τους, χρησιμοποιώντας τις προσαρμοσμένες VoIP λύσεις μας.

Ιστορία επιτυχίας του 1555 για τον ΕΦΚΑ

Η Voiceland θα γίνει ο στρατηγικός συνεργάτης σας στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Επιλέγοντας τη Voiceland για τη μετάβαση στη VoIP τηλεφωνία, ουσιαστικά επιλέγετε:

  • Ανθρώπους που προσφέρουν εξειδικευμένες λύσεις VoIP τηλεφωνίας για επιχειρήσεις
  • Cloud υποδομές σε Data Center της Amazon
  • Εγγύηση για την ποιότητα των υπηρεσιών σύμφωνη με τα πρότυπα ISO 9001, ISO 27001, ISO 27017, ISO 27011, ISO 22301
  • Εγγύηση διαθεσιμότητας υπηρεσίας που ξεπερνά το 99,97%
  • Πραγματικό βήμα χρέωσης ανά δευτερόλεπτο, χωρίς πάγιες ή κρυφές χρεώσεις
  • Τεχνική υποστήριξη και άμεση επίλυση των αιτημάτων σας

Ζητήστε Προσφορά