Οι αναλύσεις και τα δεδομένα αποτελούν πλέον τη βάση για τις σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές. Παρόλο που τα...
Τι αλλάζει με την εκτροπή κλήσης στα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα;
Ποια είναι η βασική διαφορά στα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα & πως μπορούν να επωφεληθούν οι επιχειρήσεις
Εκτροπή κλήσης: Ποια είναι η βασική διαφορά στα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα; Πώς μπορούν να επωφεληθούν οι επιχειρήσεις; Η VOICELAND απαντά.
Ως ιδιοκτήτης ή επικεφαλής μιας επιχείρησης, θα γνωρίζετε πολύ καλά την αξία και τη δύναμη της εξυπηρέτησης πελατών. Αυτή είναι που θα κάνει μια εταιρεία να ξεχωρίσει από το πλήθος και που θα έχει άμεσα τεράστιο αντίκτυπο στις πωλήσεις.
Στο κομμάτι της τηλεφωνικής επικοινωνίας και κατά συνέπεια της εξυπηρέτησης, η εκτροπή κλήσεων είναι μία από τις πιο δυνατές λειτουργίες που βοηθά τις επιχειρήσεις να δίνουν πάντα το παρόν και να είναι διαθέσιμες. Είναι η υπηρεσία η οποία δίνει τη δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο ή πιθανό πελάτη να επικοινωνήσει με την εταιρεία κάθε φορά που το χρειάζεται.
Τι αλλάζει όμως με την εκτροπή κλήσης στα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα;
Για να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα, πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσουμε ποια είναι η βασική διαφορά σε ένα Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο και σε ένα παραδοσιακό.
Όπως έχουμε αναφέρει και στον οδηγό για τα τηλεφωνικά κέντρα (γνωστά και ως PBX), το τηλεφωνικό κέντρο είναι το σύστημα που χρησιμοποιεί μια εταιρεία για να διαχειρίζεται τις κλήσεις της και γενικά όλο τον όγκο των τηλεφωνικό της γραμμών, είτε πρόκειται για εσωτερικές κλήσεις μεταξύ των υπαλλήλων, είτε εξωτερικές.
Το παραδοσιακό τηλεφωνικό κέντρο λοιπόν, το οποίο τείνει να εξαλειφθεί με την άνοδο της VoIP τηλεφωνίας, συνδέει όλες τις επεκτάσεις (extensions) με το δημόσιο τηλεφωνικό δίκτυο μέσα από αναλογικές ή ψηφιακές γραμμές (PTSN ή ISDN).
Tα Cloud PBX χρησιμοποιούν την IP για να πραγματοποιούν τις κλήσεις. Χρησιμοποιούν δηλαδή την τηλεφωνία μέσω διαδικτύου (VoIP), το οποίο με τη σειρά του επιφέρει πολλαπλά οφέλη και φυσικά, σημαντικές μειώσεις στα κόστη.
Σε ένα παραδοσιακό PBX η εκτροπή κλήσης χρειάζεται έτσι ώστε όταν ένας υπάλληλος δεν είναι στο γραφείο του, να μπορεί να μεταφέρει το σταθερό αριθμό της εργασίας του ώστε να μπορεί να λαμβάνει τις κλήσεις και από κάπου αλλού (π.χ. στο κινητό του).
Στα cloud τηλεφωνικά συστήματα, αυτό δεν χρειάζεται. Γιατί ένα από τα μοναδικά προτερήματά τους είναι η ευκινησία (mobility), η δυνατότητα που επιτρέπει στους επαγγελματίες να έχουν ουσιαστικά πάντα μαζί τους τον τηλεφωνικό αριθμό της δουλειάς τους, όπου κι αν βρίσκονται. Ουσιαστικά, το μόνο που χρειάζονται είναι μια συσκευή που να έχει πρόσβαση στο ίντερνετ. Άρα, μπορούν να είναι πάντα διαθέσιμοι, ανεξάρτητα από την τοποθεσία τους και του γραφείου τους.
Πώς χρησιμοποιείται τότε η εκτροπή κλήσης στα Cloud PBX;
Χρησιμοποιείται όταν ένας υπάλληλος δεν είναι διαθέσιμος να λάβει οποιαδήποτε κλήση. Αυτό δεν σχετίζεται όμως με το πού βρίσκεται. Το γεγονός ότι έχει τον επαγγελματικό του αριθμό όπου κι αν βρίσκεται, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι διαθέσιμος. Αν είναι σε ένα εσωτερικό meeting για παράδειγμα, σε μια συνάντηση με έναν πελάτη ή σε άδεια, δεν είναι θεμιτό να λάβει κλήσεις, ούτε να εξυπηρετήσει.
Αυτό σημαίνει ότι ακόμα έχει ανάγκη τη λειτουργία της εκτροπής ή προώθησης κλήσεων. Χρειάζεται να μπορεί να μεταφέρει άμεσα και γρήγορα μια εισερχόμενη κλήση.
Γι’ αυτόν τον λόγο, κάθε εξελιγμένη εφαρμογή Cloud Τηλεφωνικού Κέντρου, όπως αυτή του 3CX που παρέχει η VOICELAND, διαθέτει αυτήν τη λειτουργία, στην οποία ο εργαζόμενος ορίζει σε ποιο εσωτερικό ή άλλο αριθμό θέλει να πηγαίνουν οι κλήσεις του. Μάλιστα, μέσω της εφαρμογής της 3CX μπορούν να δρομολογούνται οι κλήσεις όπου χρειάζεται, ανάλογα με το στάτους (π.χ. Away, Do Not Disturb) με μόνο ένα κλικ. Αυτό σημαίνει ότι κάθε χρήστης μπορεί να αλλάζει την εκτροπή κλήσης του (ή την προώθηση), απλά αλλάζοντας το στάτους του.
Οφέλη εκτροπής κλήσεων
- Απαντάται κάθε κλήση, ανεξάρτητα από τη διαθεσιμότητα του υπαλλήλου.
- Ανάλογα με την εφαρμογή Cloud Τηλεφωνικού Κέντρου, η ενεργοποίηση και απενεργοποίηση της εκτροπής γίνεται εύκολα και γρήγορα.
- Οι επιλογές είναι πάρα πολλές (εκτροπή για έναν συγκεκριμένο τηλεφωνικό αριθμό ή συγκεκριμένο όγκο κλήσεων).
- Κάθε χρήστης μπορεί να αλλάξει τις ρυθμίσεις της εκτροπής μόνος του, χωρίς να χρειαστεί κάποιον διαχειριστή (admin).
- Κάθε χρήστης μπορεί να δημιουργήσει προγράμματα προώθησης με βάση τις ανάγκες του, όπως ενεργοποίηση εκτροπής ανάλογα με τις εργάσιμες ώρες ή ανάλογα με την αναγνώριση κλήσεων.
- Εκμεταλλεύοντας την εκτροπή στο έπακρο, οι επιχειρήσεις μπορούν να είναι διαθέσιμες μέχρι και 24/7, ενισχύοντας σημαντικά την εξυπηρέτηση πελατών.
Επιλέγοντας την VOICELAND ως τον τηλεφωνικό σας πάροχο και του Cloud Τηλεφωνικού σας Κέντρου, εξασφαλίζεται για την επιχείρησή σας μια μεγάλη ποικιλία από λειτουργίες που μοναδικό στόχο έχουν την καλύτερη απόδοση της εταιρείας. Με την εφαρμογή 3CX που σας παρέχει η VOICELAND, ως ο πρώτος πανελλαδικά Platinum Partner, κάθε επιχείρηση μπορεί να χτίσει τις δικές της ενοποιημένες επικοινωνίες, χωρίς περιορισμούς. Μπορείτε έτσι να:
- Διαχειριστείτε μεγάλο όγκο κλήσεων.
- Εκμεταλλευτείτε την εκτροπή κλήσης με custom λύσεις που η VOICELAND μπορεί να σας προσφέρει.
- Βελτιστοποιήσετε την εξυπηρέτηση των πελατών σας.
- Καταγράψετε τις κλήσεις που χρειάζεστε περισσότερο.
- Λαμβάνετε φωνητικό ταχυδρομείο (Voicemail).
- Μειώσετε σημαντικά τα κόστη της επικοινωνίας.
- Εκμεταλλευτείτε κι άλλες λειτουργίες που προορίζονται για τις επιχειρήσεις, όπως οι τηλεδιασκέψεις* και τα virtual meeting rooms.
- Παραμείνει η επιχείρηση πλήρως παραγωγική, ακόμα και στην τηλεργασία (remote working).
- Επωφεληθείτε από τις χαμηλές χρεώσεις της VOICELAND (δείτε τις χρεώσεις).
Επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπο αν θέλετε να αρχίσετε να επωφελείστε πλήρως από την εκτροπή κλήσης.
OUR NEWS
#Voiceblog.
Explore the world of VoIP telephony and
Cloud PBX through our articles.
Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...
Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι...