Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...
Πως ωφελεί η τηλεργασία μέσω VoIP ιδιοκτήτες & εργαζόμενους.
Η τηλεργασία άλλαξε τη δυναμική των επιχειρήσεων, φέρνοντας επανάσταση στον τρόπο που οι εργαζόμενοι καλούνται να επικοινωνούν μεταξύ τους.
Τα νέα δεδομένα που έφερε ο Covid19 το τελευταίο διάστημα και τα νέα μέτρα που αναμένονται σχετικά με την τηλεργασία, έχουν αλλάξει το τοπίο για τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους .
Μερικές από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως εταιρίες όπως το Twitter, το Facebook και το Slack αποφάσισαν να μειώσουν τα κόστη τους και να διασφαλίσουν μεγαλύτερη ευελιξία στους υπαλλήλους τους, θεσπίζοντας το δικαίωμα να δουλεύουν απομακρυσμένα για πάντα. Έτσι, με τη σειρά τους και οι μικρότερες εταιρίες διαπιστώνουν τα οφέλη της τηλεργασίας και πως οι λύσεις που προσφέρει η VoIP τηλεφωνία λειτουργούν καλύτερα για τις απομακρυσμένες ομάδες.
Η τεχνολογία είναι το σημαντικότερο ζήτημα από τη μεριά των υπαλλήλων για την τηλεργασία
To 37% των υπαλλήλων δήλωσε ότι η έλλειψη τεχνολογίας και online εργαλείων αποτελεί εμπόδιο στην παραγωγικότητα τους.
Παράλληλα ένα 83% των εργαζομένων, σύμφωνα με έρευνα, καλεί τους εργοδότες τους να βρουν μια λύση σε αυτό το πρόβλημα και να τους εξοπλίσουν με τα κατάλληλα εργαλεία.
Με βάση τις προβλέψεις που λένε ότι μέχρι και το 50% του εργατικού δυναμικού θα εργάζεται εξ αποστάσεως ως το 2020, είναι κρίσιμο για τις επιχειρήσεις να προνοήσουν για ένα ευέλικτο περιβάλλον, που θα προσφέρεται μέσω τηλεργασίας, και με τα σωστά εργαλεία διασύνδεσης θα επιτρέπουν στο προσωπικό τους να είναι το ίδιο ή και περισσότερο παραγωγικό, τόσο εντός όσο και εκτός γραφείου.
Το VoIP είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για απομακρυσμένους εργαζόμενους
Χρησιμοποιώντας την υπηρεσία της VoIP τηλεφωνίας και του cloud τηλεφωνικού κέντρου, οι εργαζόμενοι αποκτούν πρόσβαση σε πληθώρα ισχυρών δυνατοτήτων που μπορούν να επιτρέψουν την απομακρυσμένη εργασία, διατηρώντας την παραγωγικότητα τους και την επαγγελματική τους εικόνα.
Για παράδειγμα, με τη δημιουργία ενός αυτόματου τηλεφωνικού κέντρου με δυνατότητα φωνητικής εντολής έχετε τη δυνατότητα να εξοικονομείτε χρόνο από κλήσεις που ήθελαν διευκρινίσεις σχετικά με το ποιος είναι ο αρμόδιος για να τους εξυπηρετήσει και που θα δρομολογεί τις κλήσεις σε διαφορετικά άτομα στον οργανισμό σας – ανεξάρτητα από το αν βρίσκονται σε γραφείο, στο σπίτι ή στο δρόμο.
Ακόμα κι αν εργάζεστε σε μια μικρή εταιρία που διαθέτει από 1 έως 10 απομακρυσμένους εργαζόμενους που εργάζεστε με τηλεργασία, το cloud τηλεφωνικό κέντρο σας μπορεί να προγραμματίσει να δέχεστε στο κινητό ή στο laptop κλήσεις που πραγματοποιούνται εν ώρα εργασίας.
Οι υπόλοιπες θα οδηγούνται στον αυτόματο τηλεφωνητή και θα λαμβάνετε τα voicemails που αφήνουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Μπορείτε ακόμη και να προγραμματίσετε τη δρομολόγηση κλήσεων στον επόμενο διαθέσιμο συνάδελφο σας, αν χρειάστηκε να πατήσετε ακύρωση κλήσης επειδή δεν μπορούσατε τη δεδομένη στιγμή να την απαντήσετε.
Ακόμη, με ένα επώνυμο cloud τηλεφωνικό κέντρο, όπως αυτό της 3CX, εκτός από αξιόπιστες και ασφαλείς τηλεφωνικές κλήσεις έχετε και μια πληθώρα εύχρηστων εργαλείων στο κινητό ή το pc σας που διευκολύνουν την επικοινωνίας σας με την υπόλοιπη ομάδα και τον προγραμματισμό των ραντεβού σας.
Η mobile εφαρμογή σας επιτρέπει να έχετε ένα εικονικό τηλέφωνο στην κινητή συσκευή σας, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εταιρικές κλήσεις, γραπτά μηνύματα, online chat με τους συναδέλφους σας και προγραμματισμένες τηλεδιασκέψεις με συνεργάτες και πελάτες. Μπορείτε ακόμη να μεταφέρετε κλήσεις σε άλλον διαθέσιμο χρήστη, να βάλετε έως και 5 κλήσεις σε αναμονή και να φιλοξενήσετε κλήσεις συνδιάσκεψης.
Με όλα αυτά τα εργαλεία, μπορείτε οπουδήποτε και αν εργάζεστε να ικανοποιήσετε τις εργασιακές σας συνήθειες και να διευκολύνετε τη διαχείριση του χρόνου σας, διατηρώντας παράλληλα την παραγωγικότητα σας για τον οργανισμό.
Το μειωμένο κόστος της τηλεργασίας, η παραγωγικότητα & η ευελιξία των υπαλλήλων από τη μεριά των ιδιοκτητών
Οι λύσεις VoIP για την τηλεργασία παρέχουν επίσης πολλά οφέλη κόστους. Υποβάλλετε την ελάχιστη αρχική δαπάνη κεφαλαίου για εξοπλισμό. Μέσω της VoIP τηλεφωνίας μπορείτε να δέχεστε και να λαμβάνετε κλήσεις στον εταιρικό σας αριθμό και αυτές να δρομολογούνται στο κινητό ή στο laptop σας.
Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό για όλες τις επιχειρήσεις, είναι η πρόσβαση σε αναφορές λεπτομερειών κλήσεων. Με ένα κλικ να επισκέπτεστε τον web client του τηλεφωνικού σας κέντρου και να βλέπετε μια λίστα με όλες τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις σας, καθώς και ποιες από αυτές δεν απαντήθηκαν και από ποιους.
Αυτές οι δυνατότητες μπορούν να εξασφαλίσουν στην επιχείρησή σας πως θα προσφέρετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών και κανείς ενδιαφερόμενος δεν θα μείνει δυσαρεστημένος ακόμη και αν καλέσει ώρες εκτός γραφείου, που σε άλλη περίπτωση μπορεί απλά να μην συνεχιζόταν ποτέ η επικοινωνία!
Η τηλεργασία μέσω VoIP εργαλείων αυξάνει την αποτελεσματικότητα των υπαλλήλων σας
Όπου και αν βρίσκονται οι υπάλληλοί σας, χρειάζονται πρόσβαση σε έναν αξιόπιστο τρόπο επικοινωνίας. Το Voice over Internet Protocol (VoIP) είναι ένα απαραίτητο εργαλείο επικοινωνίας για αυτούς.
Πέρα από τις φωνητικές κλήσεις, ένα σύγχρονο VoIP τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τηλεδιάσκεψη, συνομιλία με την ομάδα σας, κοινή χρήση αρχείων και αρχειοθέτηση.
Έχει τη δύναμη να κάνει παραγωγική την τηλεργασία, επιτρέποντας στους υπαλλήλους σας να συνδεθούν σε πραγματικό χρόνο μεταξύ τους και αλλά και με πελάτες ή προμηθευτές. Μπορούν να πραγματοποιήσουν άμεσα τηλεδιασκέψεις και προγραμματισμένα video conferences, βοηθώντας έτσι τις απομακρυσμένες ομάδες να συνεργαστούν απρόσκοπτα και χωρίς χαμένο χρόνο.
Μείωση κόστους για τις επιχειρήσεις
Ένα cloud τηλεφωνικό κέντρο είναι επίσης εξαιρετικά οικονομικό και άμεσο στην εγκατάστασή του. Αντίθετα με τα συμβατικά τηλεφωνικά συστήματα , που απαιτούν εξοπλισμό και υλικό, το VoIP χρησιμοποιεί το cloud, εξαλείφοντας το κόστος που σχετίζεται με την εγκατάσταση υλικού, τη διαχείριση και τις αναβαθμίσεις. Η ομάδα της VOICELAND αναλαμβάνει να ρυθμίσει το τηλεφωνικό σας κέντρο και να το παραμετροποιήσει, ώστε κάθε εσωτερικό νούμερο να καταλήγει σε συγκεκριμένο χρήστη, μέσα σε 1 με 2 εργάσιμες ημέρες, σε όποιο σημείο της Ελλάδας και αν βρίσκεστε μόλις από 100€/χρόνο.
Είτε είστε ήδη συνδρομητής VoIP είτε είστε νέος εταιρικός συνδρομητής θα χαρούμε να σας προμηθεύσουμε ένα από τα πιο αξιόπιστα και επώνυμα τηλεφωνικά κέντρα και παράλληλα να σας προσφέρουμε υπηρεσίες VoIP τηλεφωνίας με δωρεάν ενδοεταιρική επικοινωνία, απεριόριστο αριθμό χρηστών και αριθμού συνομιλιών, χωρίς επιπλέον κόστος καθώς και ενιαία χρέωση προς Ελλάδα, Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η απομακρυσμένη εργασία είναι εδώ για να μείνει
Η τρέχουσα πανδημία έχει επιταχύνει την τάση πιο ευέλικτων προγραμμάτων εργασίας και τη μονιμοποίηση της τηλεργασίας σε κάποιες περιπτώσεις.
Οι εταιρείες μπορούν πλέον να ενσωματωθούν γρήγορα αν επενδύσουν στα κατάλληλα εργασίας και να προετοιμαστούν κατάλληλα για κάθε μελλοντικό ενδεχόμενο έχοντας ένα ισχυρό και ολοκληρωμένο σύστημα VoIP επικοινωνίας & μια έμπειρη ομάδα τεχνικών για να τις υποστηρίξει σε αυτή τη μετάβαση.
Έαν είστε έτοιμοι για να τα νέα δεδομένα, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε κλείνοντας μια δωρεάν συμβουλευτική συνομιλία με έναν εκπρόσωπό μας.
OUR NEWS
#Voiceblog.
Explore the world of VoIP telephony and
Cloud PBX through our articles.
Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι...
Η φορητότητα αριθμού σταθερής τηλεφωνίας από συμβατική σε VoIP τηλεφωνία είναι μια διαδικασία που σας επιτρέπει να...