Ελληνικά

VOICEBLOG

Νέα, άρθρα & case studies

για τη VoIP και το Cloud PBX 

Διαβάστε ιστορίες επιτυχίας, νέα από τον τομέα του telecom και χρήσιμα άρθρα για την αξιοποίηση της VoIP στην επιχείρηση.

featured-img

8 tips για να διοργανώνετε ποιοτικά web meetings για την επιχείρησή σας

Τα web meetings γίνονται όλο και πιο δημοφιλή. Ειδικά με την έξαρση της τηλεργασίας, η οποία έβλεπε εντυπωσιακή άνοδο...

Μάθετε περισσότερα

Featured Posts

Τηλεφωνικό κέντρο για ΕΦΚΑ – ΟΑΕΔ -ΟΠΕΚΑ

Η VOICELAND έδωσε τη λύση ενοποίησης 3 τηλεφωνικών κέντρων σε 1 και βοήθησε τους κρατικούς αυτούς οργανισμούς να διαχειριστούν καλύτερα...

17/10/2023

Omnichannel Εξυπηρέτηση: Τι είναι & πώς βοηθά μια επιχείρηση

O όρος «omnichannel» ενσωματώνει τις διάφορες μεθόδους αλληλεπίδρασης που είναι διαθέσιμες στους πελάτες (π.χ. διαδικτυακά, μέσω κινητής...

06/10/2023

5 τρόποι για να διαμορφώσετε το σενάριο του τηλεφωνικού σας κέντρου

Κάνατε το σωστό βήμα για την εξέλιξη της επιχείρησής σας και στραφήκατε στις Cloud υπηρεσίες και τα οφέλη της VoIP τηλεφωνίας. Θέλοντας...

11/09/2023

featured-img

8 tips για να διοργανώνετε ποιοτικά web meetings για την επιχείρησή σας

Τα web meetings γίνονται όλο και πιο δημοφιλή. Ειδικά με την έξαρση της τηλεργασίας, η οποία έβλεπε εντυπωσιακή άνοδο...

Μάθετε περισσότερα
featured-img

Τηλεφωνικό κέντρο για ΕΦΚΑ – ΟΑΕΔ -ΟΠΕΚΑ

Η VOICELAND έδωσε τη λύση ενοποίησης 3 τηλεφωνικών κέντρων σε 1 και βοήθησε τους κρατικούς αυτούς οργανισμούς να...

Μάθετε περισσότερα
featured-img

Omnichannel Εξυπηρέτηση: Τι είναι & πώς βοηθά μια επιχείρηση

O όρος «omnichannel» ενσωματώνει τις διάφορες μεθόδους αλληλεπίδρασης που είναι διαθέσιμες στους πελάτες (π.χ....

Μάθετε περισσότερα
featured-img

5 τρόποι για να διαμορφώσετε το σενάριο του τηλεφωνικού σας κέντρου

Κάνατε το σωστό βήμα για την εξέλιξη της επιχείρησής σας και στραφήκατε στις Cloud υπηρεσίες και τα οφέλη της VoIP...

Μάθετε περισσότερα
call record business

Καταγραφή & ηχογράφηση κλήσης: 6 τρόποι που θα βοηθήσει την επιχείρησή σας

Η καταγραφή και ηχογράφηση κλήσης είναι μια λειτουργία που συχνά παραβλέπεται. Αν και μπορεί να ωφελήσει με πάρα...

Μάθετε περισσότερα
featured-img

Τα 4+1 εργαλεία τηλεργασίας που χρειάζονται οι επιχειρήσεις σήμερα.

Οι απομακρυσμένες ομάδες εργαζομένων γίνονται όλο και πιο συχνές με τα νέα παγκόσμια δεδομένα. Καθώς τα χρόνια περνούν...

Μάθετε περισσότερα
featured-img

Ψηφιοποίηση & αυτοματισμός: Πώς αλλάζουν το αύριο του customer service

Η ψηφιοποίηση και ο αυτοματισμός χρησιμοποιούνται συχνά για να δημιουργήσουν εντυπώσεις, αλλά δεν είναι απλά κάποιοι...

Μάθετε περισσότερα
featured-img

Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο: 6 εξελιγμένες λύσεις για μεσιτικά γραφεία

Τι απαιτήσεις έχουν τα μεσιτικά γραφεία από το τηλεφωνικό τους κέντρο και πώς η VoIP και τα Cloud PBX μπορούν να...

Μάθετε περισσότερα
featured-img

Τηλεφωνικό κέντρο για την αλυσίδα καταστημάτων Zakcret: Πώς η τεχνολογία φέρνει την ανάπτυξη

Η VOICELAND υλοποίησε ένα cloud τηλεφωνικό κέντρο και διασύνδεσε τα φυσικά καταστήματα μεταξύ τους και με το eshop,...

Μάθετε περισσότερα