Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο για μεσιτικά γραφεία

Oι 6 κορυφαίες λύσεις επικοινωνίας για το Real Estate

Τι απαιτήσεις έχουν τα μεσιτικά γραφεία από το τηλεφωνικό τους κέντρο και πώς η VoIP και τα Cloud PBX μπορούν να βοηθήσουν;

Αν εργάζεστε στον χώρο του Real Estate, τότε γνωρίζετε  πολύ καλά πόσο σημαντικό είναι να έχετε ένα αξιόπιστο τηλεφωνικό σύστημα. Η πρώτη επικοινωνία με κάποιον δυνητικό  πελάτη, είναι πολύ πιθανόν να γίνει τηλεφωνικά και η πρώτη εντύπωση είναι εξαιρετικά σημαντική.

Οι σύμβουλοι ακινήτων στρέφονται όλο και περισσότερο στην ψηφιακή επικοινωνία. Το ίδιο και όσοι θέλουν να πουλήσουν ή να αγοράσουν ακίνητα. Ο καθένας πλέον έχει πρόσβαση σε πολλή πληροφορία σχετικά με ακίνητα ή διαμερίσματα προς ενοικίαση. Οπότε, κάθε τηλεφωνική επικοινωνία είναι και μια ευκαιρία για να σας εμπιστευτούν.

Γι’ αυτό στην VOICELAND, κατανοώντας τις απαιτήσεις που έχουν τα μεσιτικά γραφεία από τα τηλεφωνικά τους κέντρα, συλλάξαμε τις πιο σημαντικές λειτουργίες και δυνατότητες που κάθε μεσίτης θα ήθελε να έχει.

Τι είναι όμως τα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα;

Γνωστά και ως Cloud PBX, είναι τα τηλεφωνικά συστήματα που χρησιμοποιούν την τεχνολογία της VoIP για να πραγματοποιούν τις κλήσεις. Αυτό σημαίνει ότι η τηλεφωνία γίνεται μέσω του διαδικτύου.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το τι είναι VoIP τηλεφωνία, πώς λειτουργεί και πόσο κοστίζει.

Τα Cloud PBX είναι η εξέλιξη των τηλεφωνικών συστημάτων, διαθέτοντας πολλές λειτουργίες που προσφέρουν λειτουργικότητα, ευελιξία και ποιοτικές υπηρεσίες, όπως υψηλή ποιότητα κλήσης.

Είναι κατάλληλα να ικανοποιήσουν πλήρως τις εξελισσόμενες ανάγκες των επαγγελματιών του σήμερα. Είναι λειτουργικά με τον υπάρχων εξοπλισμό, ενώ όλα τα δεδομένα αποθηκεύονται στο Cloud του εκάστοτε παρόχου, προσφέρονας έτσι, περισσότερη ασφάλεια.

Αν θέλετε να κατανοήσετε πλήρως τα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα και τα διαφορετικά τηλεφωνικά συστήματα, δείτε τον πλήρη οδηγό μας που θα σας βοηθήσει να διαλέξετε.

 

6 Λύσεις και δυνατότητες των Cloud PBX για Μεσιτικά Γραφεία

Η καλή επικοινωνία στον χώρο του Real Estate είναι το κλειδί για περισσότερα και πιο κερδοφόρα “closings”. Κάθε σύμβουλος ακινήτων πρέπει να λειτουργεί και ως συντονιστής ανάμεσα στις κλήσεις του, τόσο με τους πελάτες ή τους πιθανούς αγοραστές, όσο και με τους συνεργάτες του. Για να μπορέσει να συντονίζει όμως, πρέπει να έχει και τα απαραίτητα εργαλεία.

Τα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα είναι μία ιδανική λύση για τα μεσιτικά γραφεία, λόγω των πολλών λειτουργιών που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες τους. Οι 6 πιο σημαντικές λειτουργίες και δυνατότητες είναι:

1. Ευκινησία – Mobility

Το ξέρατε ότι πάνω από το ένα τρίτο των κτηματομεσιτών, περνάει τη μέρα του εργαζόμενος εκτός γραφείου; Όπως επίσης, ότι οι μισοί από αυτούς μένουν εκτός γραφείου για τουλάχιστον μία ώρα την ημέρα κάθε μέρα;

Αυτό σημαίνει ότι η ευκινησία για έναν realtor είναι ζωτικής σημασίας. Στην VoIP, η τηλεφωνία μπορεί να γίνεται μέσα από κάθε smart συσκευή που έχει πρόσβαση στο Ίντερνετ: κινητό, λάπτοπ, τάμπλετ.

Τα Cloud τηλεφωνικά συστήματα δίνουν αυτό το σημαντικό πλεονέκτημα του mobility, αφού ουσιαστικά κάθε επαγγελματίας μπορεί να έχει το επαγγελματικό του τηλέφωνο, όπου κι αν βρίσκεται.

Οι εφαρμογές τους, όπως η 3CX εφαρμογή για Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο που προσφέρει η VOICELAND, είναι συμβατές σχεδόν με κάθε συσκευή και είναι και εξαιρετικά εύχρηστες. Ρίξτε μάτια στην 3CX.

2. Διασύνδεση με CRM

Ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα που είναι απαραίτητο για τα μεσιτικά γραφεία, είναι η διασύνδεση του τηλεφωνικού κέντρου με το CRM – ERP που χρησιμοποιούν.

Ειδικά με το 3CX Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο και την τεχνογνωσία της VOICELAND, μπορείτε να έχετε custom λύσεις, βασισμένες στις ανάγκες σας και στις ανάγκες του πελατολογίου σας. Όπως για παράδειγμα:

  • Η αναγνώριση κλήσεων μπορεί να συνδεθεί με τον δικό σας τηλεφωνικό κατάλογο.
  • Μπορεί να δημιουργείται νέα καρτέλα με κάθε εισερχόμενη κλήση αγνώστου αριθμού.
  • Μπορείτε να συνδέσετε τον καλούντα με συγκεκριμένο κωδικό ακινήτου για να είστε πιο οργανωμένοι και έτοιμοι για κάθε κλήση.
  • Μπορείτε να πραγματοποιείτε απευθείας κλήσεις μέσα από το CRM σας.

3. Digital Receptionist (Auto Attendant)

Μια must-have λειτουργία για τα μεσιτικά γραφεία. Με το Auto Attendant, ένας πελάτης που επικοινωνεί με ένα real estate agency, θα μπορεί κάθε φορά να εξυπηρετείται, ανεξάρτητα από τον φόρτο εργασίας των συμβούλων. Η δρομολόγηση των κλήσεων και η ενημέρωση των καλούντων μπορούν να γίνονται 24 ώρες τη μέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Η λειτουργία αυτή, πέρα απ’ το ότι τονώνει τον επαγγελματισμό και δίνει την εντύπωση μιας μεγαλύτερης επιχείρησης, χρησιμοποιείται και για να ενημερώσει τους ενδιαφερόμενους, μελλοντικούς πελάτες. Δεν δρομολογούνται μόνο οι κλήσεις ανάλογα με το εσωτερικό που χρειάζεται ο καλών, αλλά λαμβάνει και ενημερώσεις σχετικά με το στάτους του μεσίτη που ψάχνει.

4. Καταγραφή κλήσης

Μια λειτουργία που συχνά παραβλέπεται, παρά τα πολλαπλά οφέλη της για τα μεσιτικά γραφεία. Τα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα μπορούν να προσφέρουν ηχογράφηση κλήσης για μελλοντική επεξεργασία, έτσι ώστε να μην χαθεί καμία πληροφορία που σας έδωσε ο πελάτης σας.

Επίσης, αν στο γραφείο σας έχετε νεοσύλλεκτους, τότε σας δίνει και το προβάδισμα να ελέγχετε την απόδοσή τους και την επικοινωνία τους με τους πελάτες. Γι’ αυτήν τη διαδικασία, ιδανικό θα ήταν να έχετε έναν VoIP πάροχο με 100% κρυπτογράφηση, όπως η VOICELAND, έτσι ώστε κάθε συνομιλία σας να είναι απόλυτα ασφαλής.

Μάθετε περισσότερα για την καταγραφή και ηχογράφηση κλήσης, όπως και τα οφέλη που προσφέρει στις επιχειρήσεις.

5. Real Time Status

Ένα ακόμα πολύ χρήσιμο -αν και όχι τόσο γνωστό- εργαλείο, ειδικά για την εκπαίδευση νέων συμβούλων ακινήτων.

Το Real Time Status δεν απευθύνεται μόνο στους επικεφαλής που χρειάζεται να παρακολουθούν την παραγωγικότητα της ομάδας. Αν έχετε προσλάβει νέους συνεργάτες που δεν έχουν τόσο μεγάλη εμπειρία στον χώρο των ακινήτων, χρειάζονται εντατική εκπαίδευση.

Σε αυτήν την περίπτωση, με το Real Time Status, μπορείτε να έχετε πρόσβαση στη συνομιλία του νεοσύλλεκτου με τον πελάτη, αλλά και να του δώσετε συμβουλές για το πώς να συνεχίσει την επικοινωνία και να κερδίσει την εμπιστοσύνη του.

6. Καμία χαμένη κλήση

Με τα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα, τα μεσιτικά γραφεία έχουν αρκετές λειτουργίες στα χέρια τους ώστε να μην χάνουν καμία κλήση.

Κάθε μεσίτης μπορεί να λαμβάνει ειδοποίηση μέσω e-mail για οποιαδήποτε εισερχόμενη κλήση που δεν απαντήθηκε, ενώ με τη λειτουργία του Voice2Mail, ο καλών έχει τη δυνατότητα να αφήσει το ηχητικό του μήνυμα, το οποίο και αποστέλλεται στο e-mail που έχει επιλεχθεί.

Επιλέγοντας την VOICELAND ως τον πάροχο VoIP τηλεφωνίας και Cloud Τηλεφωνικού Κέντρου, έχετε επίσης και πολύ χαμηλότερα κόστη για την τηλεφωνία σας.

Πιο συγκεκριμένα, μπορείτε να εξοικονομήσετε πάνω 80% του συνολικού κόστους που ξοδεύετε τώρα για την επικοινωνία σας, με 90% μείωση παγίων και 85% όφελος στα έξοδα συντήρησης.

Δείτε πώς η VoIP μειώνει τα κόστη συμβατικής τηλεφωνίας.

Επίσης, στην VOICELAND, δεν θα βρείτε μόνο την απαραίτητη τεχνογνωσία για 100% παραμετροποίηση του τηλεφωνικού κέντρου προσαρμοσμένου στις ανάγκες σας. Θα βρείτε και έναν συνεργάτη που θα είναι δίπλα σας σε κάθε πρόβλημα, με άμεσες λύσεις και με ασφαλείς διαδικασίες.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να μάθετε ακόμα περισσότερες λειτουργίες που προσφέρουμε για τα μεσιτικά γραφεία