Η περίοδος υψηλής ζήτησης μπορεί να είναι μια δοκιμασία για κάθε μικρή και μεσαία επιχείρηση. Απαιτεί αποδοτική...
VOICEBLOG
Νέα, άρθρα & case studies
για τη VoIP και το Cloud PBX
Διαβάστε ιστορίες επιτυχίας, νέα από τον τομέα του telecom και χρήσιμα άρθρα για την αξιοποίηση της VoIP στην επιχείρηση.
- All
- Business
- Cloud PBX
- VoIP numbering
- tips για επιχειρήσεις
- VoIP
- business telephony
- Future
- IT
- digital transformation
- cloud τηλεφωνικό κέντρο
- 3CX
- Internet
- call forward
- CSR
- Case Studies
- Humanity Greece
- Ring all
- SMS & Viber messages
- SMS messaging
- Voiceland
- Απομακρυσμένη εργασία
- Τηλεργασία
- κυβερνοασφάλεια
- τεχνητή νοημοσύνη
Featured Posts
Το τηλεφωνικό κέντρο είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην επικοινωνία κάθε επιχείρησης, γιατί αποτελεί τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στα γραφεία,...
20/12/2023
Στα πλαίσια του ψηφιακού μετασχηματισμού, τεχνολογίες όπως το 5G έρχονται για να αναβαθμίσουν την καθημερινότητά μας, αγγίζοντας πτυχές...
01/12/2023
Είμαστε ο 1ος πάροχος VoIP τηλεφωνίας στην Ελλάδα που κατακτά τη διάκριση 3CX PLATINUM PARTNER & μοιραζόμαστε τα οφέλη μαζί σας! Γνωρίστε...
28/11/2023
Η περίοδος υψηλής ζήτησης μπορεί να είναι μια δοκιμασία για κάθε μικρή και μεσαία επιχείρηση. Απαιτεί αποδοτική...
Το τηλεφωνικό κέντρο είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην επικοινωνία κάθε επιχείρησης, γιατί αποτελεί τον συνδετικό κρίκο...
Στα πλαίσια του ψηφιακού μετασχηματισμού, τεχνολογίες όπως το 5G έρχονται για να αναβαθμίσουν την καθημερινότητά μας,...
Είμαστε ο 1ος πάροχος VoIP τηλεφωνίας στην Ελλάδα που κατακτά τη διάκριση 3CX PLATINUM PARTNER & μοιραζόμαστε τα οφέλη...
Το Digital Transformation στην Ελλάδα επιταχύνθηκε χωρίς αμφιβολία κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η αναγκαιότητα του...
Εργασία από το σπίτι ή από πραγματικά οπουδήποτε. Οι Digital Nomads έχουν κατακτήσει τον σύγχρονο εργασιακό κόσμο,...
Τα web meetings γίνονται όλο και πιο δημοφιλή. Ειδικά με την έξαρση της τηλεργασίας, η οποία έβλεπε εντυπωσιακή άνοδο...
Η VOICELAND έδωσε τη λύση ενοποίησης 3 τηλεφωνικών κέντρων σε 1 και βοήθησε τους κρατικούς αυτούς οργανισμούς να...
O όρος «omnichannel» ενσωματώνει τις διάφορες μεθόδους αλληλεπίδρασης που είναι διαθέσιμες στους πελάτες (π.χ....