Οι αναλύσεις και τα δεδομένα αποτελούν πλέον τη βάση για τις σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές. Παρόλο που τα...
Αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας
Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να αλλάξετε πάροχο;
Η αλλαγή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας επηρεάζει άμεσα την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Άρα είναι κάτι που ένας προνοητικός επιχειρηματίας δεν παίρνει αψήφιστα. Οι λόγοι για να κάνει κάποιος αλλαγή παρόχου σταθερής τηλεφωνίας μπορεί να περιλαμβάνουν:
- καλύτερες τιμές από τον νέο πάροχο.
- ανάγκη για αναβάθμιση τεχνολογίας στην επιχείρηση.
- αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας της επιχείρησής σας.
- ή πιθανή κακή εξυπηρέτηση από τον τρέχοντα πάροχο.
Με τη φορητότητα αριθμού, μπορείτε να μεταφέρετε τον αριθμό σας από έναν πάροχο σε άλλον ή και από συμβατική σε VoIP τηλεφωνία.
Ας δούμε λίγο πιο αναλυτικά πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να κάνετε αλλαγή στην εταιρική τηλεφωνία σας.
1. Όταν «τρέχουν» εποχικές εκπτώσεις και ειδικές προσφορές
Οι εποχικές εκπτώσεις και προσφορές, όπως αυτές της Black Friday ή κάποιες ειδικές προσφορές μόνο για επιχειρήσεις, αποτελούν εξαιρετικές ευκαιρίες για αλλαγή παρόχου σταθερής τηλεφωνίας. Αξιοποιώντας τις προνομιακές τιμές, μπορείτε να μειώσετε σημαντικά τα κόστη της επιχείρησής σας, ενώ ταυτόχρονα να αποκτήσετε αναβαθμισμένες υπηρεσίες επικοινωνίας, όπως είναι η VoIP τηλεφωνία.
2. Όταν λήγει το συμβόλαιο σταθερής τηλεφωνίας
Η λήξη του συμβολαίου σας είναι η ιδανική στιγμή, για να σκεφτείτε την αλλαγή παρόχου σταθερής τηλεφωνίας. Είναι η ευκαιρία να επαναξιολογήσετε τις ανάγκες της επιχείρησής σας και να δείτε αν ο τρέχων πάροχος σάς καλύπτει επαρκώς. Πριν δεσμευτείτε με νέο συμβόλαιο, μπορείτε να εξετάσετε τις επιλογές που προσφέρει η VoIP τεχνολογία και να βρείτε καλύτερες λύσεις που θα ενισχύσουν την επικοινωνία και θα μειώσουν τα λειτουργικά σας κόστη.
3. Όταν χρειάζεστε μια τεχνολογική αναβάθμιση στην επιχείρηση
Η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών είναι πια αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής ανάπτυξης μιας επιχείρησης. Πάροχοι που χρησιμοποιούν αξιόπιστες λύσεις τηλεφωνίας και αυτοματισμού, όπως η Voiceland, προσφέρουν σημαντικά πλεονεκτήματα. Με τεχνολογίες από Amazon, OpenSIPS, Snom, TI Sparkle και LiveAgent, εξασφαλίζουμε ότι απολαμβάνετε την ύψιστη ποιότητα επικοινωνίας και υποδομές που μπορούν να υποστηρίξουν μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.
Η παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων και ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορούν να γίνουν λόγοι, για να κάνετε το επόμενο βήμα στις λειτουργίες της επιχείρησής σας!
4. Όταν γίνει εγκατάσταση οπτικής ίνας στη γειτονιά σας
Η εγκατάσταση οπτικής ίνας στη γειτονιά σας είναι μια εξαιρετική ευκαιρία, για να αλλάξετε πάροχο τηλεφωνίας και internet. Η οπτική ίνα προσφέρει υψηλότερες ταχύτητες, σταθερή σύνδεση internet και βελτιωμένη ποιότητα VoIP κλήσεων. Γι’ αυτό είναι πιθανό, αν τοποθετήθηκε οπτική ίνα πρόσφατα κοντά σας, να αλλάζουν όλοι στη γειτονιά σας σε VoIP.
Με οπτική ίνα είναι βέβαιο ότι θα έχετε γενικότερα καλύτερες ψηφιακές υπηρεσίες υψηλών απαιτήσεων για την επιχείρησή σας.
5. Όταν μεγαλώνει η ομάδα και αλλάζουν οι ανάγκες σας
Καθώς η ομάδα σας μεγαλώνει, οι ανάγκες της επιχείρησής σας αλλάζουν. Το πρόγραμμα τηλεπικοινωνίας που επιλέξατε πριν 2-3 χρόνια μπορεί να μην ανταποκρίνεται πια στις αυξημένες απαιτήσεις του σήμερα. Η ανάπτυξη μιας επιχείρησης δημιουργεί συχνά την ανάγκη για περισσότερα κανάλια φωνής και χρήστες, καλύτερη ποιότητα κλήσεων και αυτοματισμούς τηλεφωνικού κέντρου, όπως φωνητική πύλη, ουρά αναμονής, ειδοποίηση χαμένης κλήσης κ.ά. Η αλλαγή παρόχου μπορεί να προσφέρει πιο ευέλικτες λύσεις που ταιριάζουν στις νέες συνθήκες.
6. Όταν έχετε ελλιπή εξυπηρέτηση από τον παλιό πάροχο
Η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών είναι το Α και το Ω για τη σωστή λειτουργία μιας επιχείρησης, γι’ αυτό κάποιες φορές η αλλαγή παρόχου μπορεί να είναι απαραίτητη. Αν η εξυπηρέτηση που λαμβάνετε από τον τρέχοντα πάροχο τηλεφωνίας δεν είναι αυτή που θα θέλατε, αυτό μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την επιχείρησή σας. Ελλιπής υποστήριξη, αργοπορημένες απαντήσεις και τεχνικά προβλήματα που παραμένουν αποτελούν σοβαρούς λόγους για αλλαγή.
Αλλάζοντας πάροχο, μπορείτε να εξασφαλίσετε καλύτερες τιμές, φιλικότερη υποστήριξη και προηγμένες τεχνολογίες τηλεπικοινωνίας. Μειώστε λειτουργικά κόστη και αναβαθμίστε την ποιότητα της business επικοινωνίας σας με τη Voiceland.
Με 4 πιστοποιήσεις ISO:
- ISO 9001: Διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο για τα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας.
- ISO 2700: Πλαίσιο για τη δημιουργία, την εφαρμογή, τη λειτουργία, την παρακολούθηση, την αναθεώρηση, τη συντήρηση και τη συνεχή βελτίωση ενός συστήματος διαχείρισης ασφάλειας πληροφοριών (ISMS).
- ISO 27011: Οδηγίες ασφάλειας πληροφοριών, κυβερνοασφάλειας και προστασίας της ιδιωτικής ζωής.
- ISO 27017: Πλαίσιο ασφάλειας πληροφοριών για οργανισμούς που χρησιμοποιούν υπηρεσίες cloud.
Είμαστε σίγουροι πως η ασφάλεια και η ποιότητα της εταιρικής σας τηλεπικοινωνίας είναι αδιαπραγμάτευτη!
Είστε έτοιμοι για να ανακαλύψετε μια καλύτερη λύση για την επιχείρησή σας;
OUR NEWS
#Voiceblog.
Explore the world of VoIP telephony and
Cloud PBX through our articles.
Αν η βελτιωμένη επικοινωνία και η λειτουργική αποδοτικότητα είναι οι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας, τότε οι λύσεις...
Η ταχύτητα Internet παίζει καθοριστικό ρόλο στη σύγχρονη επιχειρηματική επικοινωνία και όχι μόνο. Όταν ο χρόνος είναι...